LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Conner & Davis insurance

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Katarina

Conner & Davis insurance

Ongelezen bericht door Katarina »

Ik heb gemerkt dat er verschillende negatieve geluiden zijn over Conner & Davis Insurance, maar kan het niet laten om ook mijn ervaring met jullie te delen.

Ik heb mij door een vriendelijke verkoper van Belcompany de verzekering laten aansmeren (leuke provisie voor hem). Dit was eind 2007. Eind 2008 merkte ik dat mijn Ericsson erg vaak uit viel, rare geluiden afspeelde, cemera mankementen had en de wekker willekeurig ging. Na een bezoekje aan Belcompany wist ik dat deze problemen vaker voorkomen bij dit type en dat het aan de software lag. De persoon in de winkel gaf aan dat het slim was dat ik destijds de verzekering had afgesloten. Dus na een telefoontje aan CD kwam ik erachter dat ik een schadeformulier online moest invullen. Dat had ik gedaan. Op dit formulier moest ik de precieze datum en tijd aangeven waarop ik de schade voor de eerste keer geconstanteerd had. Dit vond ik zo belachelijk (wie kan zich herinneren dat op 21 januarie jl om 14.36 uur de telefoon uit zichzelf uitviel???!!). Dus ik gaf een datum op en zette erbij dat het fictief was (met onderbouwing). Hierop werd de schadeclaim afgewezen. Maar ik mocht van hen de telefoon op mijn eigen kosten laten repareren.

Boos belde ik met Vodafone (provider van mijn abbonnemet) en zij vonden dit zo belachelijk dat ze me een nieuw toestel naar keuze geven! Hoe netjes! Dus ik mail de situatie wederom naar CD, om mijn verzekering te annuleren (telefoon is immers inmiddels onbruikbaar). Krijg ik een bevestiging thuis met daarin:
"De verzekering zal per eerstkomende mogelijkheid, zijnde 10-09-2009, beeindigd worden".
Dit terwijl opzegtermijn 3 maanden is (en ik heb 23 januari jl opgezegd) en bovendien valt er niets meer te verzekeren omdat het toestel total loss is!!

Dit bedrijf moet een keertje verantwoording afleggen. Dit is afzetterij in haar pure vorm! Ik ga nog achter die beeindigingsdatum aan, maar wil een ieder afraden om zich met deze verzekeringsmaatschappij in te laten!

bc_klantenservice
Contacteer:

Re: Conner & Davis insurance

Ongelezen bericht door bc_klantenservice »

Beste klant,

Graag zouden wij je willen helpen met het stop zetten van je verzekering. Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice op telefoonnummer: 0318-569852. Wij hebben je probleem bij ons in het systeem geregistreerd onder referentie: BC0901-1578

Met vriendelijke groet,

BelCompany Klantenservice

Gesloten