Ik ben net als 4 andere mensen niet betaald door het
bedrijf Young Powers nu heet dat elite groep de eigenaar/directeur is jeff Sawari.
Hij doet na een tijd van werken zeer mentaal aggressief tegen zijn werknemers toe en later met excuus zegt ie dan dat ze de boel hebben opgelicht. dat is bij al de 4 personen gebeurd waarvan ik het tot nu toe weet. zijn er nog meer mensen die dit met dit bedrijf hebben gehad.
groetjes
Anoniem
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sales bedrijven die hun personeel niet betalen
Re: Sales bedrijven die hun personeel niet betalen
Hij deed zich eerder voor als reclame bureau, hij gaf aan een project te hebben om voor Nuon contracten te verkopen aan bestaande Nuon klanten. Dat was dus huis aan huis verkoop. Hij gaf aan dat we konden kiezen uit een vast uurloon of 10 euro per verkochte contract voor een vasttarief stroom. Hij dringt aan om gebruik te maken van een freelance variant, dus dat er 10 euro per verkochte contract verdient word. In een maand tijd zou ik 800 euro van hem moeten ontvangen maar kreeg geen cent van hem. Ik heb als het ware ontslag ingediend om dat ik de bui al zag hangen dat ik niks zou krijgen. Hij gebruik ook oplicht technieken om iemands vertrouwen te winnen en bluft om je bang te maken dat je niet weg zou willen gaan. Toen ik dreigde ontslag te nemen zei hij namelijk tegen mij dat hij mijn CV had gezien en dat ik nergens anders aan de slag zou kunnen komen volgens hem, maar wat hij niet weet is dat ik mijn CV nooit naar hem gestuurd heb. Hij had me telefonisch uitgenodigd en nooit naar mijn CV gevraagd.
Hij werkte samen met een amerikaanse man, Andrew volgens mij. Zijn achternaam staat me niet meer bij. Maar van alle verkochte contracten heeft niemand een cent gezien volgens mij. Ik heb destijds wel veel uren gemaakt voor hem, van s'ochtends vroeg was ik tot savonds laat bezig. Ik hoop echt dat er iets tegen hem gedaan word. Ik heb destijds geen aangifte gedaan wat ik eigenlijk wel had moeten doen. Ik weet niet of dat alsnog kan en wat ik er mee zou opschieten. Als ik ooit moet getuigen tegen deze man dan doe ik dat graag, maar hem aanklagen of dergelijk zou mij teveel tijdkosten en het oplichten doet hij aardig goed dus de vraag is natuurlijk ook of je zo iets wint tegen hem.
Edit: De amerikaan is Dominic Kotarski
Hij werkte samen met een amerikaanse man, Andrew volgens mij. Zijn achternaam staat me niet meer bij. Maar van alle verkochte contracten heeft niemand een cent gezien volgens mij. Ik heb destijds wel veel uren gemaakt voor hem, van s'ochtends vroeg was ik tot savonds laat bezig. Ik hoop echt dat er iets tegen hem gedaan word. Ik heb destijds geen aangifte gedaan wat ik eigenlijk wel had moeten doen. Ik weet niet of dat alsnog kan en wat ik er mee zou opschieten. Als ik ooit moet getuigen tegen deze man dan doe ik dat graag, maar hem aanklagen of dergelijk zou mij teveel tijdkosten en het oplichten doet hij aardig goed dus de vraag is natuurlijk ook of je zo iets wint tegen hem.
Edit: De amerikaan is Dominic Kotarski
Re: Sales bedrijven die hun personeel niet betalen
Hij werkt samen met dominic katorski en billy macentosh
ik heb nog 4 mensen waar het bij gebeurd is en met zijn allen kunnen we het gaan aanvechten om toch ons geld nog te krijgen. ik zelf krijg namelijk nog duizenden euro's van hem en de andere ook nog is dus het zou de moeite waard kunnen zijn om het aan te vechten met zijn allen.
mvg
anoniem
ik heb nog 4 mensen waar het bij gebeurd is en met zijn allen kunnen we het gaan aanvechten om toch ons geld nog te krijgen. ik zelf krijg namelijk nog duizenden euro's van hem en de andere ook nog is dus het zou de moeite waard kunnen zijn om het aan te vechten met zijn allen.
mvg
anoniem