Nog steeds niets ontvangen van hetnet (de harde schijf)
Sinds december 2008 al het desbetreffende abonnement.
Verkooppunt gebeld van hetnet (omdat dit tegen lokaal tarief kan!!!!!) en zij herkende het probleem in lichte mate.
Zij gaven aan dat ik een brief met daarbij een copie van de eerste rekening naar het verkooppunt moest sturen.
Maand later nog steeds niets. Inmiddels een postzegel/printkosten en verschillende minuten aan onkosten lichten, maar dit is lijkt mij het bekende serviceprobleem van HETNET.
Lijkt mij dat daar weinig onderzoek voor nodig is om bij dit bedrijf de aantrekkingskracht van consumenten te vergroten ipv te verkleinen.
............gewoon even normale/betrouwbare en goedkopen service verlenen hetnet!!! Zorg ook even voor deskundige medewerkers!
Groet van een telleurgestelde HETNET klant.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Levering harde schijf hetnet
Re: Levering harde schijf hetnet
Door de harde schijf loop je korting op je maandelijkse kosten mis, dus voortaan zelf kopen!
Ik doe zoiets alleen als ik het cadeau direct mee kan krijgen, zie ook de gratis laptop bij Tele2 als je een iets duurder 2 jaar contract zou afsluiten!
Ik doe zoiets alleen als ik het cadeau direct mee kan krijgen, zie ook de gratis laptop bij Tele2 als je een iets duurder 2 jaar contract zou afsluiten!
Re: Levering harde schijf hetnet
Mijn advies is om nooit iets af te sluiten vanwege een actie of kado.
Sluit een abbonement altijd af omdat je de dinest zelf wilt afnemen, niet vanwege een actie of kado. Zie in zon geval bv een harde schijf als een extra, niet als reden het te nemen.
IS echter uiteraard niet netjes dat jij je schijf niet hebt ontvangen.
De betreffende schijven zijn echter enorm in prijs gedaald, en je bent waarschijnlijk het beste uit met een standaard maandcontract met actiekorting, en dat je zelf een schijf koopt.
Maargoed de gang van zaken is niet goe dte praten.
Sluit een abbonement altijd af omdat je de dinest zelf wilt afnemen, niet vanwege een actie of kado. Zie in zon geval bv een harde schijf als een extra, niet als reden het te nemen.
IS echter uiteraard niet netjes dat jij je schijf niet hebt ontvangen.
De betreffende schijven zijn echter enorm in prijs gedaald, en je bent waarschijnlijk het beste uit met een standaard maandcontract met actiekorting, en dat je zelf een schijf koopt.
Maargoed de gang van zaken is niet goe dte praten.
