Winterswijk 28-12-2008
Beste medewerkers van Radar,
Op 24- 10 -2008 heb ik een abonnement via Belcompany bij Vodafone afgesloten.
Ik had een KPN abonnement waarbij ik een bundel had waarvan ik kon bellen en sms’en in het binnen en buitenland. Het nieuwe abonnement bij Vodafone zou gelijkwaardig zijn alleen goedkoper. Doen dus dacht ik. Alles is toen in gang gezet verder geen probleem.
Toen na 11 dagen mijn vrouw ging informeren voor een ander abonnement zei de verkoper dat het geen gelijkwaardig abonnement was omdat het buitenland niet binnen de bundel valt. Hier zit dus ook ons probleem. Ik zit gemiddeld 2 maanden per jaar in het buitenland en dan bel ik vaak. Dit zijn dus mijn kosten. In Nederland bel ik bijna niet. Ik zou mijn bundel nooit opmaken en hoge kosten hebben door het bellen vanuit en in het buitenland. Op dat moment toen ik er achter kwamen dat ik niet het abonnement gekocht hadden wat mij was toegezegd werd door de medewerkers van Belcompany gezegd dat zij zouden proberen het contact ongedaan te maken.
Ik heb toen thuis alle papieren opgehaald en met zo’n 10 dagen zou ik te horen krijgen wat er zou gebeuren. Ben nooit terug gebeld, wel weer naar de winkel geweest, zou weer terug gebeld worden enz. Op 1 dec. heb ik de klantenservice van Belcompany maar gebeld daar was de klacht helemaal niet bekent. Ze zouden het uitzoeken contact opnemen met Winterswijk en ik zou weer terug gebeld worden. Ik word niet terug gebeld, bel zelf maar weer enz. Op 16 dec. maar weer terug gebeld. De medewerkster was niet aanwezig is was niets geregistreerd dus ze konden toen niets doen. Op 17 dec. belde de medewerkster op mijn verzoek terug en deelde mede dat ze niets had gedaan en ook nergens meer iets van wist. Ze heeft toen als nog contact met Winterswijk gehad en mij terug gebeld. Toen werd gezegd dat het contract niet ontbonden kon worden omdat er teveel tijd tussen zat en daar moest ik het dan maar mee doen. Ik had de indruk dat ze met mijn klacht niets hadden gedaan en heb Vodafone maar gebeld. Daar heb ik gevraagd of er ontbinding van mijn contract was aangevraagd door Belcompany dit bleek absoluut niet het geval. Er was helemaal geen contact geweest. Ik kreeg de indruk dat Vodafone nog steeds wilde meewerken aan contract ontbinding. Daarop Belcompany weer gebeld maar die zeiden dat het niet mogelijk was en ze verder niets meer konden doen. Ze geloofde de medewerkers in Wintersijk die zeiden actie te hebben ondernomen om het contract te beëindigen.
Wie liegt er nu Vodafone of Belcompany ?????????????
Weer Vodafone gebeld en heb gevraagd of het zeker 100% zeker was dat Belcompany geen contact met Vodafone heeft gehad. Dit was zeker. Na het probleem nog een keer te hebben uitgelegd heeft ze contact gehad met haar meerdere en een case aangemaakt.
We moesten naar de winkel gaan om het contract te annuleren.
Bij de winkel aangekomen zeiden ze dat ontbinden niet mogelijk was. Belcompany heeft toen de Dealers Desck van Vodafone gebeld en die zeiden ook dat het contract binnen 48 uur ontbonden moest worden en dat het anders niet meer mogelijk was.
De Dealers Desck en de klachtenlijn waren beide wel van Vodafone maar werkten en een ander computersysteem waardoor de Dealers Desck niet kon zien wat de klachtenlijn gedaan had. Ik thuis gekomen de klachtenlijn van Vodafone maar weer bellen. Nu zeiden ook zij dat we binnen 48 uur hadden moeten reageren. Wel kon ze zien dat er nu een case was aangemaakt. Ik moest maar afwachten wat er op gezegd zou worden.
Ik weet het nu ook niet meer. Kunnen jullie mij helpen. Over 7 weken gaat het contact in en kan ik helemaal niets meer doen.
Met vriendelijke groeten,
Gerrit Wiggers
Kottenseweg 59 7101 JN Winterswijk
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] abonnement Belcompany/Vodafone
Re: abonnement Belcompany/Vodafone
Tsja, misschien is het fijn te weten dat je het contract wat je bij KPN had waarmee je je tegoed in het buitenland kon gebruiken, ook niet had kunnen verlengen. De betreffende KPN Mobiel bundels zijn namelijk vervangen voor KPN Flexibel bundels, die precies hetzelfde werken als die van Vodafone --> bellen en smsen in Nederland. Mét het voordeel ze elke maand naar beneden of boven bij te kunnen stellen, dus dan kan je het daar wel goedkoper mee maken (sinds je de Nederlandse bundel 2 maanden niet gebruikt).
Je zou het contract misschien op grond van dwaling kunnen vernietigen, sinds daar hier sprake van lijkt.
Je zou het contract misschien op grond van dwaling kunnen vernietigen, sinds daar hier sprake van lijkt.
Ik heb een mailtje naar het e-mailadres van Vodafone dat ik via een reactie gekregen had gedaan. Na een week nam Belcompany contact op met de opmerking dat alles niet goed verlopen was en zij Vodafone zouden afkopen en ik een nieuw abonnement kon afsluiten dat wel bij mijn belgedrag paste. KPN kon jammer genoeg niet meer want bij een nieuw abonnement zit het buitenland niet meer in de buldel. Ik kan nu nog 3 maanden gebruik van mijn oude abonnement maken en per april ga ik over naar T-Mobile want die hebben nog wel het buitenland in hun bundel.
Bedankt voor de reacties, Gerrit Wiggers
Bedankt voor de reacties, Gerrit Wiggers
heb in augustus 2008 een vodafone mobiele abbonement genomen.
Ik ben zo ontzettend ontevreden dat ik het gewoon niet meer wil hebben . dus ik wou het afzeggen en moest toen nog voor 2 jaar betalen want zolang loopt mijn abbonement.
Maar toen ik in de winkel was om een nieuw abbonement te nemen kreeg ik er een toestel bij . oke leuk toestel enzo. toen zegt die vrouw in de winkel tegen mij ja als je op dat toestel 1x op het internet knopje drukt dan betaal je meteen al 10 euro .. dus ik dacht oh jee . dus ze vroeg wil je er dan internet zorgeloos bij . dus ik denk ja die vrouw verteld mij net dat als ik 1 x verkeerd druk ik meteen al 10 euro betaal dus ik dacht nou voor de zekerheid doe ik dat wel . maar ik gebruik dat internet bijna niet op me mobiel dus ik heb er totaal niks aan.
Dus ik voor de zoveelste keer weer naar vodafone mailen dat ik het op deze manier niet wil maar nee ik kan het niet afzeggen.
Maar ik hoef dat internet zoiezo niet , maar weet u of hier een andere oplossing voor is want ik ben ten einde raad. ik wil niet voor iets betalen wat me 9,50 per maand kost wat me is aangesmeert en niet gebruik . toen ik later in een andere winkel ging vragen hoe dat zat met die kosten als je op internet gaat zegt die man in de winkel tegen mij hoe komt die vrouw erbij dat als je 1x verkeerd drukt je meteen 10 euro betaald dat is gewoon helemaal niet waar want je krijgt eerst allemaal meldingen van wilt u door gaan etc. Dat kon ik niet weten !
Zoiezo vind ik de service van vodafone ook ontzettend slecht want als ik wat vraag want dat doe ik via de mail , want ik wil niet bellen want dat kost me 50 cent per minuut. Maar goed als ik dan wat vraag krijg ik halve antwoorden waar ik helemaal niks mee snap . en ik ben zo ontzettend ontevreden . en ik vraag me af of er nog meer mensen zo ontevreden zijn over vodafone.
Het liefst wil ik me hele abbonement niet meer maar ik kan ook weer niet voor 1,5jaar me abbonements kosten betalen .
Ik vind echt dat die regels veranderd moeten worden.
Wat ik helemaal erg vind is dat me dat internet zo is aangepraat . ik wil het echt niet meer hebben . ik wil er gewoon niet meer voor betalen
Ik vind dit echt belachelijk dat dit niet kan worden opgelost
Ik ben zo ontzettend ontevreden dat ik het gewoon niet meer wil hebben . dus ik wou het afzeggen en moest toen nog voor 2 jaar betalen want zolang loopt mijn abbonement.
Maar toen ik in de winkel was om een nieuw abbonement te nemen kreeg ik er een toestel bij . oke leuk toestel enzo. toen zegt die vrouw in de winkel tegen mij ja als je op dat toestel 1x op het internet knopje drukt dan betaal je meteen al 10 euro .. dus ik dacht oh jee . dus ze vroeg wil je er dan internet zorgeloos bij . dus ik denk ja die vrouw verteld mij net dat als ik 1 x verkeerd druk ik meteen al 10 euro betaal dus ik dacht nou voor de zekerheid doe ik dat wel . maar ik gebruik dat internet bijna niet op me mobiel dus ik heb er totaal niks aan.
Dus ik voor de zoveelste keer weer naar vodafone mailen dat ik het op deze manier niet wil maar nee ik kan het niet afzeggen.
Maar ik hoef dat internet zoiezo niet , maar weet u of hier een andere oplossing voor is want ik ben ten einde raad. ik wil niet voor iets betalen wat me 9,50 per maand kost wat me is aangesmeert en niet gebruik . toen ik later in een andere winkel ging vragen hoe dat zat met die kosten als je op internet gaat zegt die man in de winkel tegen mij hoe komt die vrouw erbij dat als je 1x verkeerd drukt je meteen 10 euro betaald dat is gewoon helemaal niet waar want je krijgt eerst allemaal meldingen van wilt u door gaan etc. Dat kon ik niet weten !
Zoiezo vind ik de service van vodafone ook ontzettend slecht want als ik wat vraag want dat doe ik via de mail , want ik wil niet bellen want dat kost me 50 cent per minuut. Maar goed als ik dan wat vraag krijg ik halve antwoorden waar ik helemaal niks mee snap . en ik ben zo ontzettend ontevreden . en ik vraag me af of er nog meer mensen zo ontevreden zijn over vodafone.
Het liefst wil ik me hele abbonement niet meer maar ik kan ook weer niet voor 1,5jaar me abbonements kosten betalen .
Ik vind echt dat die regels veranderd moeten worden.
Wat ik helemaal erg vind is dat me dat internet zo is aangepraat . ik wil het echt niet meer hebben . ik wil er gewoon niet meer voor betalen
Ik vind dit echt belachelijk dat dit niet kan worden opgelost
-
Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com
Antoine
Vodafone Web Relations
Dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com
Antoine
Vodafone Web Relations
na aanleiding van mijn klacht verhaal heeft vodafone contact opgenomen met mij en is het probleem opgelost.
het internet is er af gehaalt daar maak ik geen gebruik meer van op me mobiel en daar ben ik heel blij om .
Nu ben ik zeer tevreden dat dit opgelost is !
Groetjes Carlijn
het internet is er af gehaalt daar maak ik geen gebruik meer van op me mobiel en daar ben ik heel blij om .
Nu ben ik zeer tevreden dat dit opgelost is !
Groetjes Carlijn
hoi cb9,
het is inderdaad waar wat jij zegt over het mailen met vodafone.. soms krijg je teeeds dezelfde antwoorden terug. Net alsof ze het in de mail plakken, dus dat ze naar iedereen het zelfde sturen. Ik heb meer dan twintig mails verstuurt via my vodafone en telkens kreeg ik het zelfde antwoord. Ze willen gewoon dat je gaat bellen dat gaat dan lekker van je belminuutjes af, zodat vodafone daar weer op verdien. Zo zie ik het en nog vele anderen met mij.
Ik heb ook een cnoflikt met vodafone, die heb ik net gemaild en hopen dat hier een beter antwoord uitkomt dan wat ik via mail krijg en met het bellen. Wij zijn namelijk al twee maanden aan het bellen geweest, en ook daar krijg je waazige antwoorden.
Ik zou zelf ookw el willen werken bij vodafone, je hoeft alleen maar het zelfde antwoord te geven en de mensen een beetje gek maken, want het gaat door de telefoon en niet face to face.
Daarom staan er denk ik ook geen mensen in de vodafonebelwinkels zelf, omdat er heel veel problemen zijn. dat is mijn gedachte, we moeten zelf maar uitzoeken wat het prbleem is.......
Maar intussen ben jij wel elke maand een tientje kwijt. Dat is ons trouwens nooit verteld dat als je per ongeluk verkeerd ruk dat je dan opeens een berg moet betalen. Vadaar dat dat internet knopje op je foon op zo'n manier zit dat je af en toe per ongeluk erop drukt
Ik ga ook maar een telefonie zaak openen makkelijk verdienen toch???
het is inderdaad waar wat jij zegt over het mailen met vodafone.. soms krijg je teeeds dezelfde antwoorden terug. Net alsof ze het in de mail plakken, dus dat ze naar iedereen het zelfde sturen. Ik heb meer dan twintig mails verstuurt via my vodafone en telkens kreeg ik het zelfde antwoord. Ze willen gewoon dat je gaat bellen dat gaat dan lekker van je belminuutjes af, zodat vodafone daar weer op verdien. Zo zie ik het en nog vele anderen met mij.
Ik heb ook een cnoflikt met vodafone, die heb ik net gemaild en hopen dat hier een beter antwoord uitkomt dan wat ik via mail krijg en met het bellen. Wij zijn namelijk al twee maanden aan het bellen geweest, en ook daar krijg je waazige antwoorden.
Ik zou zelf ookw el willen werken bij vodafone, je hoeft alleen maar het zelfde antwoord te geven en de mensen een beetje gek maken, want het gaat door de telefoon en niet face to face.
Daarom staan er denk ik ook geen mensen in de vodafonebelwinkels zelf, omdat er heel veel problemen zijn. dat is mijn gedachte, we moeten zelf maar uitzoeken wat het prbleem is.......
Maar intussen ben jij wel elke maand een tientje kwijt. Dat is ons trouwens nooit verteld dat als je per ongeluk verkeerd ruk dat je dan opeens een berg moet betalen. Vadaar dat dat internet knopje op je foon op zo'n manier zit dat je af en toe per ongeluk erop drukt
Ik ga ook maar een telefonie zaak openen makkelijk verdienen toch???