LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC internet capaciteits probleem??

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Boudestijn

UPC internet capaciteits probleem??

Ongelezen bericht door Boudestijn »

Ik heb de afgelopen dagen erg veel last van mijn download snelheid van UPC moet zijn 10mb/sec maar is 10 kb/sec??

Een aantal keren gebeld met de helpdesk en vanalles geprobeerd maar ze komen er niet uit, tot op vandaag krijg ik te horen dat in mijn postcode begeid er een capaciteits probleem is?? en dat ik maar een maandje geduld moet hebben?? ik kan met 10 kb geeneens normaal mijn mail binnen halen, en voor mijn werk moet ik dat zeker wel?

Wat kan ik doen, ik woon in een gebied waar ik afhankelijk ben van UPC kabel er zijn geen andere aanbieders?
Digitale TV precies eenzelfde probleem mijn tv hakkelt, gebeld ja een een bekend probleem met uw decoder we werken eraan?
Nog steeds niet opgelost weer gebeld meisje van de helpdesk "nee er is ons niets bekend van slechte decoders"?

Dus internet doet het niet en Digitale tv werkt niet goed??

Meer mensen dit probleem mijn postcode gebied is 3249AA Herkingen

sandra56

Re: UPC internet capaciteits probleem??

Ongelezen bericht door sandra56 »

Jij bent heus niet de enige hoor :roll: ,ik heb er ook last van :? en mijn postcode gebied is 1094 in amsterdam

Wassily-UPC
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Beste Boudestijn,

Volgens onze gegevens zouden de problemen in dit postcode gebied inmiddels opgelost moeten zijn.

Tevens zie ik dat de mediabox inmiddels is vervangen.

Mocht je desondanks nog problemen ervaren met internet of digitale televisie dan zou ik het graag horen.

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC
UPC Webcare Team
[email protected]

Boudestijn

Ongelezen bericht door Boudestijn »

Klopt mijn internet is weer zoals het moet zijn en afgelopen maandag is de mediabox vervangen, en de problemen verholpen.

Ik ben blij dat het allemaal is opgelost echter de voorgeschiedenis verdient zeker niet de schoonheids prijs.

Wel mijn complimenten voor de dames en heren van de helpdesk en de monteur die in opdracht van UPC is langs geweest.

Met vriendelijke groet

R.Boudestijn

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Monteurs van UPC, lees firma Guidon ±'

Bij mij weerd de oude annologe telefoon modem vervangen en de internet modem door een nieuwe modem, prima service en vooraf als gratis aan gekondigd door de helpdesk van UPC.

De monteur plaatste een splitter a Euro 12,5 incl Euro 2,5 administratie kosten, aangezien de monteur niet cash mocht afrekenen zoals hij vertelde,na wat mails en over en weer over-afboeken, werd er Euro 10,0 betaald voor een simpele splitter, winkelprijs Euro 4,0

Dezelfde Guidon monteur wist me te vertellen dat m,n 2 jaar oude router annoloog was en ik beter een nieuwe digitale router kon aanschaffen, dit laatste heb ik maar niet gedaan,er bestaan geen annologe routers.

Blijf toch tervreden over Mijn UPC
!!!!!!!!

badboy

Ongelezen bericht door badboy »

na wat mails en over en weer over-afboeken, werd er Euro 10,0 betaald voor een simpele splitter, winkelprijs Euro 4,0
250% teveel betalen? waarom niet teruggestuurt en zelf een splittertje gekocht, of laat je je liever naaien door upc?
Guidon monteur wist me te vertellen dat m,n 2 jaar oude router annoloog was en ik beter een nieuwe digitale router kon aanschaffen, dit laatste heb ik maar niet gedaan,er bestaan geen annologe routers.
Warrig verhaal.
Wat is trouwens annoloog?

Gesloten