Heb een zilver hangertje besteld en betaald bij Face2face en niet ontvangen ze reageren niet op e-mails en ook niet op telefoon, je krijgt een bandje te horen dat je je telefoonummer in moet spreken en dat ze terug bellen, dat gebeurt niet (heb verschillende keren geprobeerd)
Dus mensen kijk uit met deze webwinkel want je bent je geld kwijt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er ervaring bij Face2facefotograveren?
Re: Wie heeft er ervaring bij Face2facefotograveren?
ben op zoek geweest en vond tot mijn verbazing bij de Kamer van Koophandel dit:Geselecteerde inschrijving
Naam: Face 2 Face Fotograveren
Vestigingsadres: Oeverpad 190
Vestigingsplaats: 1068PH Amsterdam
KvK-nummer: 34277240 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister
Dus mensen U bent gewaarschuwd.
Naam: Face 2 Face Fotograveren
Vestigingsadres: Oeverpad 190
Vestigingsplaats: 1068PH Amsterdam
KvK-nummer: 34277240 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister
Dus mensen U bent gewaarschuwd.
Re: Wie heeft er ervaring bij Face2facefotograveren?
Ik heb een tijdje geleden een hanger gekocht met een gegraveerde foto van mijn vrouw en pasgeboren baby via het internetbedrijf Face2Face Fotograveren. Bij ontvangst bleek er een krasje op de hanger te zitten. Na overleg met de leverancier heb ik de hanger teruggestuurd, waarna ik een week later de hanger in exact dezelfde staat, d.w.z. nog steeds met kras, terug ontving. Zonder enige uitleg er bij overigens.
Toen ik contact opnam via de mail met de leverancier kreeg ik in eerste instantie geen antwoord. Na drie dagen wachten op antwoord (hun eigen termijn voor klachtenbeantwoording is zogenaamd 48 uur) heb ik een klacht achtergelaten in hun gastenboek. Dit hielp wel, want de volgende dag had ik al een gepikeerd antwoord: de hanger die ik had ontvangen was een nieuwe, die zij uit "service-overwegingen" meteen aan mij toegestuurd hadden na de ontvangst van mijn klacht. Mijn eigen hanger lag nog op het postkantoor en moest nog door Face2Face worden afgehaald. Geen woord als verklaring hoe het kan dat op de nieuwe hanger exact dezelfde kras zit. Mijn klacht werd uit het gastenboek geschrapt (een praktijk die vele andere klanten ook is overkomen) en daarna werd het weer weken heel stil.
Na bijna twee weken wachten maar weer eens een mailtje gestuurd en gevraagd of mijn hanger nog steeds op het postkantoor lag. Ik kreeg een mailtje terug dat Face2Face de hanger van het postkantoor had opgehaald en dat er "inderdaad een krasje op zat". Dat was ook meteen het laatste dat ik ooit van het bedrijf heb gehoord. Ondanks mailtjes van mijn kant om deze toch niet al te moeilijke klacht nou even op te lossen, laat Face2Face niets meer van zich horen en wordt er niet meer op mail gereageerd. Uit een snelle scan via Google blijkt, dat ik niet de enige ben die op deze manier door dit bedrijf wordt behandeld. Een heel vaag bedrijf, met dubieuze handelwijzes dus....
Toen ik contact opnam via de mail met de leverancier kreeg ik in eerste instantie geen antwoord. Na drie dagen wachten op antwoord (hun eigen termijn voor klachtenbeantwoording is zogenaamd 48 uur) heb ik een klacht achtergelaten in hun gastenboek. Dit hielp wel, want de volgende dag had ik al een gepikeerd antwoord: de hanger die ik had ontvangen was een nieuwe, die zij uit "service-overwegingen" meteen aan mij toegestuurd hadden na de ontvangst van mijn klacht. Mijn eigen hanger lag nog op het postkantoor en moest nog door Face2Face worden afgehaald. Geen woord als verklaring hoe het kan dat op de nieuwe hanger exact dezelfde kras zit. Mijn klacht werd uit het gastenboek geschrapt (een praktijk die vele andere klanten ook is overkomen) en daarna werd het weer weken heel stil.
Na bijna twee weken wachten maar weer eens een mailtje gestuurd en gevraagd of mijn hanger nog steeds op het postkantoor lag. Ik kreeg een mailtje terug dat Face2Face de hanger van het postkantoor had opgehaald en dat er "inderdaad een krasje op zat". Dat was ook meteen het laatste dat ik ooit van het bedrijf heb gehoord. Ondanks mailtjes van mijn kant om deze toch niet al te moeilijke klacht nou even op te lossen, laat Face2Face niets meer van zich horen en wordt er niet meer op mail gereageerd. Uit een snelle scan via Google blijkt, dat ik niet de enige ben die op deze manier door dit bedrijf wordt behandeld. Een heel vaag bedrijf, met dubieuze handelwijzes dus....
Re: Wie heeft er ervaring bij Face2facefotograveren?
Ik heb een aantal maanden geleden een bezoekje genomen op deze site.
Ook ik kwam iets moois tegen, waar ik een foto op wilde laten graven. Bij het bestellen heb ik op het laatste moment toch geannuleerd. Ik kreeg daar destijds ook een mail van. Een aantal weken later, kreeg ik een mail van een online deurwaarderskantoor, waarin mij werd verzoch het bedrag alsnog te betalen. Het bleek inmiddels al de 3e mail te zijn en schrok hier nogal van. Ik heb meteen contact opgenomen met het bedrijf en meneer bleek nogal brutaal te zijn en mij te dwingen om alsnog te betalen. Inmiddels zou het bedrag al verhoogd zijn met 100 euro door de extra gemaakte kosten. Na 3x gebeld te hebben, wilde de eigenaar wel een regeling maken door de helft van de kosten te rekenen. Ik ben hier niet op ingegaan en heb meneer aangegeven, dat ik het niet vertrouw. Na het telefoongesprek ben ik gaan zoeken en heb navraag bij de kamer van koophandel gedaan. Het nummer dat is opgegeven klopt niet. Het deurwaarderskantoor is ook een verzonnen verhaal en dit bedrijf blijkt van dezelfde eigenaar te zijn. Het is dus complete oplichterij. Geen bestelling afleverne, maar wel dwingen om de mensen geld te betalen.
Ook ik kwam iets moois tegen, waar ik een foto op wilde laten graven. Bij het bestellen heb ik op het laatste moment toch geannuleerd. Ik kreeg daar destijds ook een mail van. Een aantal weken later, kreeg ik een mail van een online deurwaarderskantoor, waarin mij werd verzoch het bedrag alsnog te betalen. Het bleek inmiddels al de 3e mail te zijn en schrok hier nogal van. Ik heb meteen contact opgenomen met het bedrijf en meneer bleek nogal brutaal te zijn en mij te dwingen om alsnog te betalen. Inmiddels zou het bedrag al verhoogd zijn met 100 euro door de extra gemaakte kosten. Na 3x gebeld te hebben, wilde de eigenaar wel een regeling maken door de helft van de kosten te rekenen. Ik ben hier niet op ingegaan en heb meneer aangegeven, dat ik het niet vertrouw. Na het telefoongesprek ben ik gaan zoeken en heb navraag bij de kamer van koophandel gedaan. Het nummer dat is opgegeven klopt niet. Het deurwaarderskantoor is ook een verzonnen verhaal en dit bedrijf blijkt van dezelfde eigenaar te zijn. Het is dus complete oplichterij. Geen bestelling afleverne, maar wel dwingen om de mensen geld te betalen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 31 jan 2011 21:18
Re: Wie heeft er ervaring bij Face2facefotograveren?
Hallo mensen
ik heb een ketting besteld met mijn naam der op
bij face2 face fotograveren die koste mij 77.20
ik heb mijn ketting na 2 weken nog niet ontvangen en heb ook met hun gebelt ik heb deze meneer er een x aan gekregen (het lijkt wel of hij jou nummer opslaat in je telefoon dat hij die niet op hoeft ten nemen )toen zij deze meneer dat ik nog een x een mail moest sturen met mijn betallings nummmer of ordernummer
maar ook daar heb ik niks meer over gehoord en heb ook nog steeds niks ontvangen nu zou ik graag mijn geld terug willlen
wie weet hier meer van
m.v.g. K. Faessen
Mijn email is [email protected]
alvast bedankt
ik heb een ketting besteld met mijn naam der op
bij face2 face fotograveren die koste mij 77.20
ik heb mijn ketting na 2 weken nog niet ontvangen en heb ook met hun gebelt ik heb deze meneer er een x aan gekregen (het lijkt wel of hij jou nummer opslaat in je telefoon dat hij die niet op hoeft ten nemen )toen zij deze meneer dat ik nog een x een mail moest sturen met mijn betallings nummmer of ordernummer
maar ook daar heb ik niks meer over gehoord en heb ook nog steeds niks ontvangen nu zou ik graag mijn geld terug willlen
wie weet hier meer van
m.v.g. K. Faessen
Mijn email is [email protected]
alvast bedankt