LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TEK TV SHOP, NIET DOEN, je wordt opgelicht!!!!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
hartog41

TEK TV SHOP, NIET DOEN, je wordt opgelicht!!!!!

Ongelezen bericht door hartog41 »

Helaas heb ik de fout gemaakt iets te bestellen bij TEK TV SHOP.
het pakket klopte niet, er zat tevens iets in wat ik niet had besteld.
Vervolgens het hele pakket terug gestuurd en af gewacht.
Maar, ja geen geld terug. Na 2 emails werd er meer geld van mijn credit card afgeboekt voor het artikel dat ik niet had betaald.
Vervolgens heb ik een aangetekende brief gestuurd, ook zonder resultaat. :(
Inmiddels heb ik de afdeling fraude van de postbank ingeschakeld.
Het is schandalig dat zo,n bedrijf kan blijven verkopen en zo met klanten om gaat.
De klantenservice kost 0,30 eurocent per minuut met een maximum van 15 euro. Je snapt het wel, als je gaat bellen zit je lang aan de lijn.

Het advies luid dan ook: BESTEL NIETS BIJ DE TEK TVSHOP OF TEK DISTIBUTION.
POSTBUS 404
4560 AK HULST

Hypatia_01

Re: TEK TV SHOP, NIET DOEN, je wordt opgelicht!!!!!

Ongelezen bericht door Hypatia_01 »

Als jij er van overtuigd bent,dat de zaak TEK Distributie niet betrouwbaar is. Dan moet u via de reclamecommisie je klacht indienen om het TV WEBSHOP: TEK TVSHOP uit de TV-net NET5 en ook RTL weghalen.Beseft u wel goed,dat de zaak wel groot is;gezeteld in "maffialand" Luxemburg (Vrije handel). Maar in Hulst (Zeeland) werkt iemand misschien erg traag of tussenpersoon-zaak(piepkleine huiskamer?) en het kan best mogelijk dat de overtollige opdrachten niet snel genoeg verwerken kan. Maar de levertijd moet natuurlijk NIET langer dan 6 weken.

Zie verder Free TV Online:

http://tv-online-channels.com/online-tv ... nline.html

gezlor

Ongelezen bericht door gezlor »

Ik heb een artikel(z.g.Flavor-Wafe-Oven) telef.besteld op 27/12/08 Bij de zelfde webwinkel als hierboven. Direkt al spijt, heb ik deze bestelling willen annuleren via e-mail de volgende dag. met het verzoek om te reageren. Hierna nog eens 5 e-mails verzonden. Geen reactie, ook niet op mijn telefonisch kontact 0900 nr.(in de wacht,eigen nummer achtergelaten op hun verzoek, ze moeten nog terug bellen)
Elke dag mijn bankrekening gevolgd, en ja hoor vandaag 22/01/09 is het bedrag er afgehaald(nog geen pakket ontvangen)
Ik heb gelijk mijn bank opdracht gegeven om de 'betwiste boeking' te annuleren.
Schande zo'n handelswijze.
Wat moet ik doen als het pakket bezorgd wordt, door de bode terug laten nemen?
Of zelf weer terug brengen naar het postkantoor, dan heb ik een bewijs??......
Laatst gewijzigd door gezlor op 22 jan 2009 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.

gezlor

Bedankt voor de reactie.
De betaling liep via een creditcard, en die betaling kan je laten storneren, na het invullen van het formulier.
Maar wat te doen met de bezorging van het pakket (zie mijn eerdere vraag)

Hypatia_01

Hallo Vogels,

Leest a.u.b. bij de vorige teksten: Getest naar de betrouwbaarheid... Bij de andere tekst: TEKTVSHOP,..

Henkklaassen

Ongelezen bericht door Henkklaassen »

Forumgenoten,

Reacties op dit forum heeft geen enkele zin. Al te kritische deelname aan dit forum wordt geplaatst en onmiddelijk weer verwijderd is mijn ervaring.

Henkklaassen

Hypatia 01. Het is inmiddels wel heel duidelijk voor wie jij in deze zaak een pleidooi voert. Het is je blijkbaar nog niet helemaal duidelijk dat het hier oplichting van goedbedoelende klanten gaat. Weet je wel zeker dat je geen enkele zakelijke verbinding hebt met TEKTVshop

Hypatia_01

Ja, ik had geprobeerd om met de mensen van TEKTVSHOP in contact op te nemen (alleen via de E-mailverkeer geschreven en niet per telefoon,want dat is erg duur.....weggegooide geld!). Maar de mensen bij de zaak TEKTVSHOP hadden mij wel afweten. Misschien te moe of geen tijd?

En de medewerkers van TEKTVSHOP had mij wel via de profiel (account) "VERZENDING------WORDT VERZONDEN" laten goed weten,dat de goederen morgen per TNT-Post bij mij thuis goed arriveren zou. Dat was alles.

En over oplichting weet ik niet. Ik geloof het niet! Omdat ik het goederen vanuit TVTEKSHOP prima en goed ontvangen had.

Kortom: ik heb geen zakenrelatie met TEKTVSHOP. Ook niet zakelijk met TEKTVSHOP.

Henkklaassen

Volgens mij begrijp je niet helemaal waar het hiet om gaat. In Nederland is het toch echt bij wet geregeld dat indien een product wordt teruggezonden, om welke reden dan ook, het betaalde bedrag moet worden teruggestort. Op het moment dat dit niet gebeurd is er sprake van OPLICHTING. En dat nu juist is er met dit bedrijf wat er gebeurd.

Kortom zij vertonen een crimineel gedrag wat zo snel mogelijk moet worden aangepakt voordat er nog meer slachtoffers worden gemaakt.

Hypatia_01

Hi,henkklaassen. Ik heb je tekst heel goed begrepen.

Leest gerust naar de vorige trosradar - tekst: Overzicht forums/Webwinkels/Getest naar het betrouwbaarheid van TEK TVSHOP/hypatia_01/24 Januari 2009/verkoopvoorwaarden. Zie gele icoon "COOL" .Alineanummers: 8 en 18.

Als jij het goed gelezen heb,moet jij wel binnen 7 dagen terug posten. Beter met de aangetekende post sturen als jij een goede bewijsstuk heb. Was jij wel binnentermijn goed gehaald? Als jij niet op tijd was,dan is te laat voor u!

Meer kan ik u niet verder helpen.

Mvg,hypatia_01

Henkklaassen

Uit je reactie blijkt inderdaad dat je niet goed een ervaring die op dit forum is geplaatst leest. Al eerder deze week schreef ik dat NA 3 MAANDEN LEVERTIJD (DUS VEEL TE LAAT) IK 15 MINUTEN NA ONTVANGST HET PAKKET WEER HEB TERUGESTUURD EN DESONDANKS MIJN GELD NIET RETOUR KREEG.Na inschakeling van de creditcardservices heb ik mijn geld terug. De creditcardorganistie gaat deze oplichters nu aanpakken. VOLGENS MIJ MOET JE DE WERKELIJKHEID ONDER OGEN ZIEN EN MET MIJ EENS ZIJN DAT HIER SPRAKE IS VAN OPLICHTING. TEKTVSHOP BLIJVEN VERDEDIGEN HEEFT MET ZOVEEL NEGATIEVE ERVARINGEN DUS GEEN ENKELE ZIN.

Hypatia_01

Hi, henkklaassen,

Veel sorry,dat jij het pakket binnen 15 minuten teruggestuurd had. Wat erg supersnel! ; dan heb jij het wel goed gedaan.

Ja,het is zo vervelend.

Ik ga nu met uw discussie afsluiten en ik bedank voor uw initiatieve werk.

gezlor

@henkklaassen, Heb jij dat pakket zelf naar het postkantoor gebracht voor retourzending op kosten van TekTvShop....?

Henkklaassen

Nee ik heb het pakket, na 3 maanden levertijd en dus veel te laat voor een kado, op eigen kosten en verzekerd retour gestuurd. Als je dat niet doet zeggen ze bij TEKTVshop dat het niet ontvangen is. Bij mij ging het om een bedrag van € 160,--. Inmiddels ben ik verder aan het zoeken naar TEKTVshop en voor zover nu bekend zou ik even niets meer bestellen. Waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd krijgen we een herhaling van Tellsel, een faillisement dus. In dat geval ben je gewoon je geld kwijt.
Even opletten op de adviezen Hypatia, naar mijn gevoel heeft deze een link met TEKTVshop. Wordt nog verder uitgezocht. Als er voldoende bekend is zullen we een publicatie in de Telegraaf plaatsen.

gezlor

@HenkKlaassen,bedankt voor je reactie. Mijn verzoek bij de bank om het bedrag € 160,95 terug te boeken is allang bij hun. Hiervan nog niets vernomen, en mijn pakket is ook nog niet bezorgd. Maar ik zal, mocht het binnen komen, op de zelfde manier dus op eigen kosten retourneren.
Ik blijf dit hier volgen!

gezlor

Toevallig is net het pakket toch bezorgd, de TNT chauffeur weigerde het mee terug te nemen. En ook niet getekend voor ontvangst!.....(ruim vier weken onderweg)
Nu lees ik dat er w.s. binnenkort weer een failisement aankomt, dus dan ben ik ook mijn geld kwijt.
Wat te doen, maandag a.s. pakket zelf wegbrengen naar postkantoor?...
Behoorlijk zwaar pakket dus weer extra kosten gaan maken (2xverzend en verzekeringskosten) door mijn eigen stupidity. Maar als ik dit ga doen, dan ben ik alles kwijt....Wat raden jullie mij aan?......

Henkklaassen

Dit is inderdaad een lastige afweging. Zeker is dat als je je geld nog niet terug hebt en TEKTVshop springt, hetgeen te verwachten is, dan ben je alles kwijt. Nu heb je in ieder geval nog je bestelling.

Hypatia_01

@gezlor

Onderweg ruim vier weken,vond ik wel erg snel. TNT-POST bezorgt altijd binnen twee dagen. Vanuit TEKTVSHOP bij begin van afhandeling,inpakken,administratie-werk en wegbrengen naar een postkantoor duurt wat langer. Jij zei:,, ruim vier weken onderweg". Ik vond dat je bedoelde onderweg wel erg snel genoeg is.
Verder vond ik je verhaal erg triest. Zoals wat meneer HenkKlaasen tegen jou geschreven heeft,voelde ik ook mee!

Probeert in contact opnemen in België en de Belgen kunnen een tip aan jou geven? telefoneren: 070 -771177,070-660055 en 070660600.

Belgen werken erg hard en veel vlotter dan de Nederlanders,

b. de bie

Ongelezen bericht door b. de bie »

nou,deze berichten doen mij geen goed, :cry: ik had november/december via de teleshop de slim en fit besteld,heb netjes betaald aan de postbode maar het product was niet goed.ik het 0900 3344772 gebeld en moest alles terugzenden met op de bonnen de vermelding dat het geld terug gestort moest worden*in de 90 euro*met me naam en bankrek nr erbij. ik ben nu bijna 2 maanden verder en had nog niets ontvangen,maar nu begrijp ik dat je hier dus naar kan fluiten :( ..mooie beweging dan waar rtl zich mee inlaat het zijn gewoon oplichterspraktijken,meer kan ik er dus niet van maken..... :evil:

Hypatia_01

Hallo @b.de bie,

Het is helaas niet zo best,het wordt tijd dat wij samen aan de bekende presentatrice Antoinette vragen om hulp! Zij"antoinette" zal wel misschien helpen waarom de zaak van TekTVShop niet goed gaat.

Zie panel: Radar Hulp: Zie vraag het antoinette

Gesloten