Dat is allemaal heel prettig verteld, maar mijn zaak is hetzelfde ze hebben louter en alleen de bandopname die onder valse voorwendselen is opgenomen. Dit is voor hun de overeenkomst en is wettelijk ook vertegenwoordigd. Ik moet het via mijn rechtsbijstand gaan uitvechten voor de Geschillencommissie.De wet zegt namelijk dat de verzender van een poststuk ook verantwoordelijk is voor het ontvangen daarvan. En aangezien dit poststuk een onderdeel van het contract is(Bandopname + Informatieverplichting maakt het contract rechtsgeldig), hebben ze dus met jou geen rechtsgeldige overeenkomst!
Hogerhorst;
Zou graag willen, maar ik denk dat ik er dan 1 over de tafel ga trekken en ik moet nu ff de geschillencommissie afwachten totdat heeft gediend mag ik niets doen, helaas....Kunne wij niet een groot aantal mensen bijeen brengen en afspreken dat wij met heel veel mensen tegelijk naar de balie te gaan in Eindhoven. Samen met een camera team van Tros Radar kunnen zij er een leuke reportage van maken en worden duizenden mensenop de hoogte gebracht van deze oplichters praktijken. Lijk mij leuk en doeltreffend.
Hogerhorst
[/quote]