Op 13-12-2006 sloot ikeen abonement af voor een sim only bij Telfort. De kosten daarvan waren € 4,95 voor100 beelminuten en 50 belminuten gratis. Is allemaal prima verlopen. Op 13-12 2008 liep dit abonement af. Ik heb hier van Telfort geen bericht over gehad. Wel werd er door Telfort ineens €12,61 aan abonemetskosten ingehouden.
De mw ster, gaf aan dat dit gewoon kan en dat zij niet bij kunnen houden van wie en wanneer er een abonement afloopt,vandaar geen bericht. Toen ikzei dat dit wel werd bijgehouden, gezien de prijsverhoging, gaf zij aan dat het een verantwoordelijkheid vanmij was.
Opzeggen kon ik wel, maar dan met inachtneming van een opzeg termijn van drie maanden, het abonement wijzigen kon direct, maar dan voor een abonement van 1 jaar.Ik vind dit allemaal maar eigenaardig,kan dit zomaar ???
of zijn het soms weer de kleine lettertjes.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ongevraagd verhogen van abonement.
Re: ongevraagd verhogen van abonement.
Beste an5310,
Een abonnement wordt altijd stilzwijgend verlengd, dus je moet het zelf in de gaten houden. Als je wilt opzeggen moet dat meestal 3 maanden van te voren en als je bijvoorbeeld een nieuw toestel wilt dan kan je via de site je abo laten verlengen en een nieuw toestel uitzoeken.
Het bedrag van 4,95 euro, wat je 2 jaar lang hebt betaald, was waarschijnlijk een aanbieding en dat geldt dan alleen voor die 2 jaar. Daarna wordt het verhoogd naar wat het daadwerkelijk kost.
Hoop dat je hiermee voldoende op de hoogte bent.
Groeten annah51
Een abonnement wordt altijd stilzwijgend verlengd, dus je moet het zelf in de gaten houden. Als je wilt opzeggen moet dat meestal 3 maanden van te voren en als je bijvoorbeeld een nieuw toestel wilt dan kan je via de site je abo laten verlengen en een nieuw toestel uitzoeken.
Het bedrag van 4,95 euro, wat je 2 jaar lang hebt betaald, was waarschijnlijk een aanbieding en dat geldt dan alleen voor die 2 jaar. Daarna wordt het verhoogd naar wat het daadwerkelijk kost.
Hoop dat je hiermee voldoende op de hoogte bent.
Groeten annah51
Re: ongevraagd verhogen van abonement.
U had na 21 maanden een verlenging moeten vragen voor de huidige aanbieding tarief.
Als ze weigeren gaat U weg en anders blijft U nogmaals 2 jaren goedkoper bellen!
Online ziet U de reclame en normale tarieven!
Als ze weigeren gaat U weg en anders blijft U nogmaals 2 jaren goedkoper bellen!
Online ziet U de reclame en normale tarieven!