LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
mplieny
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2009 18:30

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door mplieny »

Hallo,

Ook wij hebben thuis een brief ontvangen met het bericht een 19-delige manicure set ter waarde van €299,- te hebben gewonnen. Deze brief komt van een boekingscentrale Postbus 136 NL-7070 AC in Ulft. Ook wij vertrouwden het niet en kwamen op deze site terecht.

Wij zouden het cadeau kunnen ophalen in Zalencentrum de Valom - Kerkstraat 2 te Huissen. Maar dit adres klopt helemaal niet. Het zalencentrum bevindt zich op Karstraat 2... Dit vertrouwde wij dus niet. Ook zijn er veel zinnen met veel uitroeptekens en personen onder de 21 jaar kunnen niet deelnemen. Dat is ook vreemd. Meestal is het onder de 18. De info-lijn is een 06-nummer. Ook dit is raar.

verder staat er vermeld: Helaas is het versturen per post niet mogelijk.

Als iedereen van onze postcode een manicureset t.w.v €299,- krijgt, waar halen ze dat geld vandaan??

Groeten,
Fam uit Huissen.

sitesurfer
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2009 20:48

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door sitesurfer »

Recentelijk heeft mijn moeder (woonachtig in Roermond) een uitnodiging ontvangen van de Boekingscentrale uit Ulft. Daar deze brief nogal vaag is over dit bedrijf, heb ik op internet gezocht. Bij het 06-nummer is geen persoon of bedrijf te vinden, wanneer op "Boekingscentrale" wordt gezocht, kom ik bij de website van RADAR terecht. Dit wil wel wat zeggen, vooral m.b.t. de reacties.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Henri42 »

vrijheid blijheid laat iedereen doen en laten met z.on busreis wat hij zelf wil, deze praktijken zijn algemeen bekend, acheraf niet gaan jammeren :P :idea: :?: :roll:

Mackiefan
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2009 15:40

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Mackiefan »

Was effe aan het Google-en op Boekingcentrale Ulft en kwam meteen hier uit. Ook wij hebben hebben een brief gehad met een uitnodiging om 30 januari in Stramproy onze prijzen op te komen halen. Vond het al helemaal niets dus denk ga eens op zoek. Nou duidelijk he, de brief gaat nu bij het oud papier.

lsleicher
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2009 17:40

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door lsleicher »

Ook ik heb vandaag zo'n brief ontvangen. Bij het lezen alleen al snap je dat hier iets niet klopt. Gelijk de prullenbak in dus.

Het zijn natuurlijk inkomsten voor de zaalverhuurder (C.C. De Bolderik aan de Nannigh Keyserstraat 2 te Sleeuwijk), maar jammer dat ze aan dit soort dingen meewerken. Is het niet verstandig om eerst eens even te checken wie je in huis haalt? Het internet staat vol met reacties omtrent deze brieven....

JHED2651
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2009 19:27

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door JHED2651 »

Op 22 januari 2009 kregen wij de brief uit Ulft.
Een uitnodiging in een zalencentrum in Berkel en Rodenrijs.
Dankzij Google, door "boekingscentrale" en "ulft" naast elkaar te zetten, werd ik direct doorgesluisd naar Tros RADAR.
Dankzij dit Forum heb ik "het aanbod" direct met het oud-papier mee
gegeven.

Groeten, fam. Fenijn

denise23
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2008 12:45

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door denise23 »

Ik heb destijds geïnformeerd bij de locatieverhuurder. Maar het gaat hen puur om de inkomsten. Bedrijfsmatig klopt alles van de huurder.

wannes1962
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2009 07:18

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door wannes1962 »

Ze arriveren binnenkort ook in Zeeland. 10 februari zijn ze in cafe "de Korenbeurs" in Kruiningen

Klz
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2009 18:35

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Klz »

Vandaag uitnodiging ontvangen voor bijeenkomst op 12 feb in Lopik.
Wíj trappen er niet in en ik hoop dat we niet de enigen zullen zijn!!!
Fam. Hamel, Schoonhoven

de Leeuw van Nieuwegein
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2009 12:31

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door de Leeuw van Nieuwegein »

Ook ik heb van de week deze brief gekregen, ik zou moeten komen naar Houten, in restaurant de Engel. Maar na wat ik hier allemaal gelezen heb, is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om er heen te gaan. Toch goed zulke forums wwar je deze zinnige info vanaf kan halen.
Het is inderdaad op zich al vreemd als er een brief komt, gericht aan de familie, terwijl ik hier dus alleen woon al enige jaren.
Maar goed, allemaal bedankt.
Laatst gewijzigd door de Leeuw van Nieuwegein op 27 jan 2009 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.

hoefje26
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2009 13:03

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door hoefje26 »

Ik krijg via de huidige bewoners van mijn ouderlijk huis de post doorgestuurd.
Nu zat er een uitnodiging bij voor mijn ouders.Dit verbaasde mij zeer omdat mijn beide ouders enige jaren geleden aan een ongeneeslijke ziekte zijn overleden.Wat weer hard aan komt. :(
Na opening bleek het dus zo'n reclame uitnodiging te zijn.
Deze kwam van Boekingscentrale postbus 136 7070AC Ulft.
Het was een uitnodiging voor 10 febr om 14:00uur.
Wat dus betekend dat ze al op 2 plaatsen te gelijk zijn.
Las ook al dat ze in Kruiningen zijn op die dag zo juist.
mijn ouders zouden ook een cadeau krijgen twv 299 euro krijgen.
Ik vind dat tegen dit soort instanties iets gedaan moet kunnen worden.
Iedereen die helder kan nadenken weet dat hier uit eindelijk niet veel van klopt waarmee men wordt lekker gemaakt.
En dan natuurlijk de vraag hoe kunnen hun dit bekostigen?
Huur ergens maar eens een zaaltje af en al die cadeaus die worden weggegeven.Het drukken en versturen van de uitnodigingen.
En neem aan dat de mensen die dit doen ook niet voor niets werken?

Schrijven kun je denk ik naar die instanties beter ook niet doen.Wie weet waar dat weer terecht komt in hun "systeem".
En voor je het weet sturen ze er weer één. :?

gertie50
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2009 19:52

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door gertie50 »

hallo
ik wil ook even reageren op die vakantie brieven je hebt dan een goedkoope vakantie gewonnen zeggen ze maar voor dat je in je hotel aankomt stopt de bus eerst bij een ander hotel daar kun je voor als je geluk hebt €50,00 per persoon per dag een excursie kopen dus als je een vakantie hebt van vier dagen voor twee personen kost het nog eens € 200,00 extra voor de excursie en daar zit dan het avond eten bij in dus duur eten
Wij zijn nu pas in januarie zo vier dagen naar duitsland geweest en hebben niet mee gedaan aan die excursies want het was van de itc en daar kosten ze € 139,00 voor twee dagen dat vonden wij veel te duur mijn man en ik
Maar na de vakantie op weg naar huis hebben ze dan nog een demo die jongen van de itc was boos op mij omdat er 15 personen niet mee hadden gedaan met de excursies en ik zij toevallig iets verkeert kon mijn excussis niet aanbieden werdt ik buiten gezet het vroor buiten 1 graad ik heb spierreuma en heb dus 4 uur buiten moeten blijven dus mensen denk eerst goed na voor je met zo iets op vakantie gaat
heb twee weken onderkoelt te bed gelegen dus fijne vakantie :twisted:

loepje
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2009 11:55

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door loepje »

Let op!!!!


Vandaag ook zo'n "PERSOONLIJKE" uitnodiging gehad.
Ze zijn nu aan het ronselen in Hoorn nh.
Op 16 februari 2009 kun je je laten inpakken bij Rest. Stam in Wognum.
Als je daar behoefte aan hebt; zeker doen...
en anders wegblijven...

Marq
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2009 15:06

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Marq »

Hartelijk dank aan de mensen die wel naar zo'n bijeenkomst zijn geweest. Hier hoeven we dus geen vrij voor te nemen!! Waarom zou men ook "zomaar" iets weggeven? (Deze bijeenkomst is op 17 februari in Sint Nicolaasga.)

Gieniepienie
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:33

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Gieniepienie »

Tja... en dan 16-2 komen ze in Almere... Zijn flink aan de weg aan het timmeren.... We gaan er maar niet heen na het lezen van jullie verslagen.

th.hartsema
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2009 17:29

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door th.hartsema »

In Delfzijl komen ze 18 februari en het cadeaupakket is t.w.v. 299,00 euro zonder verkoopverplichtingen in ontvangst te nemen.

Doe ik maar niet gezien jullie ervaringen

bots17
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2009 17:52

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door bots17 »

Boekingscentrale Ulft komt op 18 febr. 2009 om 14:00 in zalencentrum Lamain in Winschoten. Ik heb vanmiddag een "persoonlijke brief" gekregen.

emelwee
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 apr 2007 19:18

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door emelwee »

19-02 zitten ze in Wildervank, bij Zalencentrum Boelens. Ik ga dus niet heen.

Ik heb 1 advies;

STUUR ALLEMAAL DE BRIEF "RETOUR AFZENDER"

Dus de uitnodiging terug in de enveloppe, plakbandje erop en terug sturen.
Beslist NIET frankeren, Boekingcentrale Ulft mag zelf voor de portokosten opdraaien !!!

Schrijf wel even het adres (staat op de antwoordkaart) op de enveloppe, want deze staat dus niet op de enveloppe (zo slim zijn ze wel).

Voor alle zekerheid nog even hun adres:
Boekingscentrale
Postbus 136
7070 AC Ulft

gemma81
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2009 11:46

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door gemma81 »

Beste mede-sceptici,

Ik ontving ook een dergelijke uitnodiging van dit bedrijf. Wij zijn woonachtig in Aldtsjerk, Friesland en de bijeenkomst zal plaats vinden op 18 februari in Tytsjerk. Ik moest al wat lachen bij het lezen van de brief... hoezo te mooi om waar te zijn!

Je krijgt aangeboden een cadeaupakket t.w.v. €299,00 een manicureset en een geschenk, daarbij nog als extra cadeau een express-koffiesetapparaat. Ik was nieuwsgierig en ben op zoek gegaan naar dit bedrijf, wat een handig forum is dit toch!!

Op mijn brief staat overigens wel een telefoonnummer, namelijk 06-29283391. Dit zou te bereiken zijn tussen 12 en 14 uur op maandag t/m donderdag.

Ik ga niet naar de bijeenkomst, maar ik ben wel erg benieuwd naar de ervaringen van andere bezoekers! Jullie allemaal bedankt overigens, voor het plaatsen van alle informatie over dit bedrijf! Het blijft een bijzondere manier om je boterham te verdienen, vinden jullie ook niet?

Met vriendelijke groet,

Gemma

pewe42
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2009 23:07

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door pewe42 »

Beste mensen ze weten van geen ophouden :!:

Op 26 februari probeert de boekingcentrale Ulft hun spullen en "cadeaupakket" te slijten in zalencentrum de Onderbouw in Doesburg. Het is jammer dat zij zich voor zulke doeleinden lenen, maar ze heben nog drie weken om zich te bedenken. En ook alle aangeschreven Doesburgers hebben nog ruimschoots de gelegenheid een betere tijdsbesteding te zoeken voor die dag.

Gesloten