Al drie dagen zit ik zonder werkende vaste telefoon van upc.
Ik kan niet bellen, en ook niet gebeld worden, hoor alleen ingesprektoon.
Heb gebeld vandaag vroeg 's morgens naar help desk en alles uitgelegd. Werd beloofd dat ik 's middags terug gebeld zou worden. Leugenaars, natuurlijk! Heb weer gebeld en daarna deed het telefoon
2-3 uur lang. Trouwens veel problemen gehad, o.a. gesprekken worden zomaar verbroken, nummerweegave hadden ze nooit bij me werkend gekregen, internet storingen...
Ben ingetrapt wegens aantrekelijke prijs.
Zit al 14 maanden bij die AMATEURS,
Omdat upc niet in staat is problemen langdurig op te lossen, wil ik alle diensten opzeggen.
Kan iemand mij vertellen AUB wat het beste manier is UPC op te zeggen om zeker vanaf te zijn?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC, probleem met 'in gesprek toon'
Re: UPC, probleem met 'in gesprek toon'
Stuur maar een mailtje krijg je enige tips die werken.Kan iemand mij vertellen AUB wat het beste manier is UPC op te zeggen om zeker vanaf te zijn?