Bedankt voor alle reacties over de inwerkperiode van Cipramil. Ik merk de afgelopen dagen dat ik wel iets vooruit ben gegaan! Ben nog steeds wazig en duizelig van de 20 mg, maar heb vh weekend toch wel een paar leuke dingen kunnen doen. Mijn negatieve gdachten komen ook voort uit het feit dat ik gewoon beter wil zijn! Ben het zat met die paniekstoornis en had best hoge verwachtingen van dit medicijn. Mijn paniek is niet afgenomen, maar ben wel wat vrolijker en iets minder gespannen. Wie weet gaat dit ook meer de goede kant op als ik 8 weken Cipramil slik? Mijn behandelend arts heeft ook voorgesteld om daarna de Cipramil te verhogen. 20 mg blijkt idd een startdosis te zijn. Ik slik hiernaast ook Remeron, maar die wil ik dan af gaan bouwen. Heb er nog in al de maanden dat ik Remeron slik niks van gemerkt behalve dat ik goed slaap. Maar mijn arts vind Remeron en Cipramil een goede combi en vind t niet nodig dat ik de Remeron nu al wil afbouwen. Iemand hier ervaringen mee met deze combi?
Greetje, ik merk alleen maar dat ik supermoe ben! Kan een gat in de dag slapen van de Cipramil
Goed om ook de positieve reacties te lezen van mensen! Fijn voor jullie dat jullie er de positieve effecten van merken en de paniek (redelijk) onder controle hebben. Ik ben er ook zo aan toe om weer de sportschool in te durfen!! Geduld is een schone zaak...
Groetjes, Liesje