Op 22 december had ik een bestelling geplaatst via drogistij.net.
23 december zou ik het pakket binnen moeten krijgen, maar zij hadden hem nog niet gesorteerd. Dus ik wachten op de volgende dag.
Wij zijn op 24 december de hele dag thuis, maar wat gebeurt er aan het einde van de dag? Geadresseerde was niet thuis op moment van bezorging, pakje wordt eerstvolgende bezorgdag gebracht!!!!!!!!!
Eerstvolgende dag is kerstdag 1 en 2. Dan is het weekend. Op zaterdagen bezorgen zij ook, maar na kerst niet.
Op maandagen bezorgen ze vreemd genoeg ook niet.
Dus wordt het dinsdag 30 december. Weer de hele dag thuis en weer hetzelfde verhaal:
Geadresseerde was niet thuis op moment van bezorging, pakje wordt eerstvolgende bezorgdag gebracht!!!!!!!!!
31 december woensdag ook niemand langs geweest en dan komt nog 1 en 2 januari er tussen omdat ze blijkbaar de dag na nieuwjaar ook niet werken.
3 januari zaterdag 2009: weer de hele dag thuis en weer tussen 12:00 en 18:00. Weer geen pakket binnen. Maar dit keer gaan ze echt te ver want, dit staat er dan op hun site:
Geadresseerde was niet thuis op moment van bezorging.
03-01 2009
Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag gebracht.
03-01 2009
Pakje is bezorgd
03-01 2009
Dit is echt diep triest, wanneer ik ze mail geven ze geen antwoord meer. Met de klantenservice van 40 cent per minuut kom ik ook niet ver, want ze kunnen mij niets vertellen. Ze kunnen en/of mogen niet contact opnemen met de desbetreffende chauffeur en kunnen ook niet in hun routeplanning kijken.
Enige wat ze hebben geleerd is: "we hebben het heel erg druk op dit moment"- smoesje en "het is uw woord tegenover die van de bezorger".
Dus zij hebben zogenaamd mijn pakket bij mij bezorgd.
Nu heeft drogisterij.net een onderzoek gestart en het zal nog een paar dagen duren. Het enige wat ze moeten achterhalen is: op exact welke locatie heeft de zogenaamde chauffeur mijn pakket bezorgd?
Namelijk niet bij mij thuis en al helemaal niet bij de buren die ik jarenlang heel goed ken.
Ik denk dat ze mijn pakket kwijt zijn geraakt en daarom de boel proberen te belazeren door telkens te liegen dat er niemand thuis was op moment van bezorging.
De klant hoort koning te zijn, maar bij selectvracht ben je een slaaf.
Wat kunnen wij doen tegen deze corrupte bedrijf genaamd selectvracht?
Ik ga in ieder geval niet meer bij drogisterij.net bestellen zolang zij selectvracht gebruiken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Selektvracht
Re: Selektvracht
Op 28-01-2009 is selektvracht langs geweest, ik was niet thuis.
Kaartje in de bus, komen op 29-01-2009 tussen 12 uur en 18 uur terug, niemand gezien.
Vrijdag 30-01-2009 de hele dag geprobeerd hun te bellen ,steeds een bezet toon, dit bedrijf krijg je niet te pakken.
Wat moet ik nu doen??
Kaartje in de bus, komen op 29-01-2009 tussen 12 uur en 18 uur terug, niemand gezien.
Vrijdag 30-01-2009 de hele dag geprobeerd hun te bellen ,steeds een bezet toon, dit bedrijf krijg je niet te pakken.
Wat moet ik nu doen??
Re: Selektvracht
Heb vandaag het online sollicitatie formulier om bezorger bij Selekt Vracht te worden ingevuld, maar zie nu toch redelijk wat negatieve reacties hier en daar.
Onduidelijk vindt ik de verdiensten.
als ik het zo hoor is het lastig om de door Selekt Vracht genoemde vergoedingen per dagdeel te behalen.
Wie heeft er ervaring mee, en wat is de gemiddelde vergoeding per pakketje bijvoorbeeld.?
En heeft Selekt Vracht regels wat te doen als de geaddresseerde niet thuis is?
Krijg je zo'n pakketje ook vergoed, of is het jammer als een pakketje niet te bezorgen is?
Onduidelijk vindt ik de verdiensten.
als ik het zo hoor is het lastig om de door Selekt Vracht genoemde vergoedingen per dagdeel te behalen.
Wie heeft er ervaring mee, en wat is de gemiddelde vergoeding per pakketje bijvoorbeeld.?
En heeft Selekt Vracht regels wat te doen als de geaddresseerde niet thuis is?
Krijg je zo'n pakketje ook vergoed, of is het jammer als een pakketje niet te bezorgen is?