LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spammen door de DSB Bank Update

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
lunapics

Spammen door de DSB Bank Update

Ongelezen bericht door lunapics »

Het lijkt er op dat de DSB Bank alleen telefonisch wenst te communiceren. De laatste dagen gaat om de zoveel tijd mijn vaste nummer en mijn mobiel. Omdat ze niet aan nummerherkening doen neem ik niet op en krijg dan ook binnen 10 seconden een sms bericht dat ik onmiddellijk contact moet opnemen. Binnen twee minuten heb ik ook een e-mail binnen met dat verzoek.
Ik heb dat vorig jaar 1 keer gedaan en werd geconfronteerd met een uiterste aggressieve dame met een zoete naam die mij met van alles en nog wat bedreigde. Ik had ook sterk de indruk, gezien de manier van vragen dat het gesprek werd opgenomen zonder aankondiging/waarschuwing vooraf wat volgens mij niet mag.
Op mijn schriftelijke correspondentie wordt al 3 jaar niet gereageerd.

Volgens mij is dit spammen. Mijn vraag is of ik de enige ben en wil dan ook graag ervaringen uitwisslen voor er aangifte van spammen kan worden gedaan.

Aanvulling (via spamklacht.nl):

Wat is spam?
Ongevraagde berichten die u via e-mail, via uw mobiele telefoon (SMS of MMS) of via een ander elektronisch kanaal ontvangt, worden ook wel 'spam' genoemd. Ook het ongevraagd versturen van faxen of het bellen met een automatisch oproepsysteem (dan wordt door een computer gebeld) vallen hieronder.

UPDATE:
Wat ik was vergeten te melden is dat ik in een juridische procedure ben met de DSB bank (u kunt vast wel raden waarom, iets met Hollands Welvaren en aandelenlease etc). Ik heb ik 2005 al aangegeven dat ik alleen schriftelijk wil communiceren en niet eventjes alles met (opgenomen) telefoongesprekjes regelen.
Laatst gewijzigd door lunapics op 01 feb 2009 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.

D1RK

Re: Spammen door de DSB Bank Update

Ongelezen bericht door D1RK »

Is U klant, dan wegwezen...

Als ongevraagde reclame dan nooit meer reageren op deze geheime niet weergegeven nummers!

Als je altijd Nee zegt, of nog liever, ja graag maar omdat U via geheim nummer belde hang ik toch op.

Dan missen ze klanten en zal dit wel aangepast worden!
Ook info filter kan naast adres ook zowel Uw vaste als mobiele nummer opnemen!

Mk

Ongelezen bericht door Mk »

Volgens mij willen ze u gewoon graag persoonlijk spreken. Telefoon en mail zijn dan vrij normaal en zeker geen spam. Of heeft u ze verteld dat u, als klant, liever niet heeft dat ze u bellen. Raar hoor.

Noble

Ongelezen bericht door Noble »

en werd geconfronteerd met een uiterste aggressieve dame
Zouden ze mij niet moeten flikken....

zeg dat je wilt praten maar met een "meerdere"...

bij die vraag je weer de "meerdere" en laat vervolgens zo hoog mogelijk een STEVIGE klacht achter met als afronding dat je terug melding wilt van wat er ondernomen is... SCHRIFTELIJK...

lunapics

Ongelezen bericht door lunapics »

Zie update 1e post

Gesloten