LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile Afhandeling reparatie(vervanging)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gerbou
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jan 2009 16:11

T-Mobile Afhandeling reparatie(vervanging)

Ongelezen bericht door gerbou »

Hallo,ik heb een probleem met T-mobile.
Mijn mobiel (Nokia n-95 8gb) van ongeveer 4 maanden oud kreeg mankementen, het toestel schakelde zichzelf uit terwijl ik er 100% zeker van was dat de batterij volledig was opgeladen en dat ik het toestel had aangezet.Vervolgens kon ik het toestel niet meer op de normale manier aanzetten dit kon alleen nog maar door de batterij uit het toestel te halen en weer opnieuw te plaatsen,dan functioneerde het toestel weer normaal en naar een aantal dagen was het weer hetzelfde verhaal. Op 24-12-08 ben ik met de klacht en het uitgeschakelde toestel naar de T-Mobile shop gegaan die constateerden het probleem en gaven aan dat het waarschijnlijk een software probleem was en besloten om het toestel op te sturen naar hun reparatiedienst (Solid Vision), ik heb toen nog wel duidelijk aangegeven dat ik geen genoegen neem met een swap toestel en dit ook op de reparatie bon laten zetten. Op 16-01-09 werd ik gebeld door de T-Mobileshop met de mededeling dat mijn toestel total loss was ivm: val-stoot-drukschade en vochtschade. T-Mobile adviseerde mij een nieuw toestel aan te schaffen. Zeer verbaasd en zeker wetend dat mijn toestel nooit gevallen is en nooit vochtig is geweest ben ik naar de T-Mobile shop gegaan en heb een second opinion aan gevraagd dit kon, alleen tot mijn stomme verbazing wordt het toestel dan weer naar hetzelfde bedrijf gestuurd (Solid Vision). Ik heb duidelijk aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben (de uitkomst laat zich dan wel raden), naar lang aandringen van mijn kant geeft de medewerker van de shop aan dat er in een plaats ongeveer 15 km verderop een Nokia Service point zit en dat ik daar dan maar heen moet. Dat heb ik vervolgens gedaan en heb mijn toestel + reparatie papieren (total loss verklaring) daar afgegeven,en gevraagd of hun het toestel wilden nakijken en hun bevindingen op papier wilden zetten. 2 dagen later krijg ik bericht van het Nokia service point dat ze geen vochtschade hebben kunnen ontdekken maar wel een druppel tin, volgens hun was dit eerder een productie fout maar zeker geen val of vocht schade. Duidelijke zaak leek mij. Ik ben met het toestel en de bevindingen van het Nokia service point naar de T-Mobile shop terug gegaan en hier gaven ze aan dat het toestel weer op gestuurd moest worden. ik zou nu al meerdere keren terug gebeld worden door T-Mobile, maar hellaas niets en ook in de T-mobile winkel kan niemand mij helpen,zij geven allemaal aan dat ze eerst het toestel nogmaals willen bekijken en dan contact op willen nemen met Nokia. Kortom ik ben bedondert door T-Mobile en nu word ik ook nog aan het lijntje gehouden (Geen nieuw toestel en zelfs geen toezeggingen) Het is zeer frustreerend om op deze manier je gelijk te moeten bewijzen.Wat nu????????

Dragoon
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 feb 2006 20:31

Re: T-Mobile Afhandeling reparatie(vervanging)

Ongelezen bericht door Dragoon »

Hoi Gerbou,

Het klinkt idd als een software probleem.
Ik heb zelf de N96 met dezelfde problemen gehad.
Ik heb toen de update software van Nokia geinstalleerd en zelf mijn toestel geupdate.
Het probleem is tot nu toe bij mij niet meer voor gekomen.
Je zou dus nog even kunnen proberen om je toestel te updaten, wellicht dat je problemen daarmee verholpen zijn.

Suc6

R.OBIN
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 jan 2009 11:07

Re: T-Mobile Afhandeling reparatie(vervanging)

Ongelezen bericht door R.OBIN »

Hallo Gerbou,

Ik sluit me helemaal bij je aan..
Ben nu al 8 maanden bezig omdat mijn toestel kapot is..
heb Januari eindelijk een nieuwe kregen, ja nieuw? een ZWAPtoestel..
Die zwaar beschadigd is..
T-mobile stel alles uit, en belt mij ook nooit terug.

Ben net weer geweest.. en ze sturen me weer van het kastje naar de muur, al de zoveelste keer in die 8 maanden!

Ze zeggen ook, je krijgt een zwap toestel OMDAT je ook een gebruikte telefoon inlevert.


Nou ik hoop dat jij er uit komt, ik heb het nu wel gehad met t-mobile het zijn gewoon een stelletje oplichters..

Razend
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 dec 2008 19:00

Re: T-Mobile Afhandeling reparatie(vervanging)

Ongelezen bericht door Razend »

idem hier, ik had een nieuw abonnement met toestel afgesloten. het toestel kwam al kapot aan, geen volledig display te zien. Teruggestuurd 24 oktober, maanden wachten en helpdesk bellen, afgescheept worden, zou binnen 2 weken terug komen. Na 2 maanden nog geen toestel terug. Ik zou 22,50 terug krijgen voor verzendkosten en prepaid moeten bellen op iemand anders toestel. Uiteindelijk kreeg ik 7 euro teruggestort.
Pas nadat ik op verschillende fora op internet postte, belden ze me op, OMDAT IK OP INTERNET POSTTE. Anders waarschijnlijk niks meer gehoord. Ik kon ineens een nieuw toestel krijgen of mijn abonnement annuleren. Ik koos voor het laatste want in zo'n firma heb ik geen vertrouwen meer die je maanden laten wachten op reparatie als je net begint en al een kapot toestel krijgt.
Het ergste komt nog. De medewerker van T-mobile beloofde me dat mijn eigen nummer, wat toen zou worden overgezet, binnen 5 werkdagen zou worden teruggegeven. Daar wacht ik nu ook al weer zo'n week of 3 op. Het is gewoon diefstal van mijn eigen telefoonnummer en ik zou iedereen adviseren: ga NOOIT met deze oplichters in zee, die nemen klanten niet serieus en beloven maar wat om van ze af te zijn.
Als je erna mailt krijg je gewoon een soort robotmail dat je 3 weken moet wachten voor ze je 'geschreven klacht' behandelen.
Waarom beloven ze 5 werkdagen als ze het toch niet van plan zijn.
T-mobile, als je geen haast hebt... dat is mijn slogan. Maar ik wil mijn nummer terug! Misschien met Sint Juttemus?

gerbou
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jan 2009 16:11

Re: T-Mobile Afhandeling reparatie(vervanging)

Ongelezen bericht door gerbou »

Hallo, even een terug koppeling over mijn zaak (probleem).
Na de nodige telefoontjes met de klantenservice,bezoekjes aan de winkel en het versturen van een aangetekende brief,heb ik dan eindelijk mijn gelijk gekregen en heeft T-MOBILE mij een nieuwe telefoon gegeven (een nieuwe,dus geen swap).
Ook is er een regeling gekomen voor mijn gemaakte kosten (dit is door de medewerker van de shop netjes opgelost), en werd er gisteren een bloemetje bezorgt met als tekst:Onze escuses voor het ongemak afzender T-MOBILE klantenservice.
Dus uiteindelijk is mijn probleem dus toch nog netjes opgelost.(Maar ik heb er nog wel een beetje een nare smaak aan overgehouden)
Ik vind het wel zo netje om de oplossing hier ook even te melden.

Razend
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 dec 2008 19:00

Re: T-Mobile Afhandeling reparatie(vervanging)

Ongelezen bericht door Razend »

Fijn Gerbou dat je probleem nu is opgelost. Dat bloemetje heb je zeker wel verdiend na maanden ellende. Ze weten niet wat ze een mens aan doen....
Nu wij , de rest nog :(

Gesloten