In de maand augustus 2008 ( ik was op vakantie) is er via internet een abbonement op mijn naam en adres afgesloten via internet, alles wat er is ingevuld bestaat of klopt niet, op mijn naam en adres na. Na vele telefoontjes met tele2, blijkt dat zij totaal niet nagaan of iets klopt en sturen alles gewoon op wat in ontvangst is genomen door iemand die mijn post ophaalde..
Alles heb ik retour gestuurd (wat zij zeggen niet te hebben ontvangen), maar nu heb ik geen abbonement maar wel het incassoburo op mijn dak. Ik heb ook al 2x aangifte gedaan bij de politie van diverse zaken (internetfraude), zij kunnen niets doen omdat ik niet gedupeerd ben.
HELP wie weet raad .......
PS het is niemand uit mijn vriendenkring.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2 drama
Re: tele2 drama
Als U geen abbonnement heeft genomen vragen hoe deze aanvraag is binnen gekomen.
Via telefoon is het nummer bekend.
Als je het online aanvraag is het IP nummer van aanvrager bekend dus ik de dader op te sporen!
Zij moeten bewijzen dat het Uw IP adres was of telefoon die de aanvraag heeft verzonden!
U kunt gezien het probleem het beste met
[email protected] deze klacht indienen en vragen of ze de persoon die de werkelijke aanvraag heeft gedaan willen opsporen!
U mag hun helpen door aangifte te doen bij Politie, dan is zowel U als Tele2 geholpen en word de echte dader gestraft!
Deze persoon mag dan alle kosten betalen voor 1 jaar Tele2 wat hij heeft afgesloten zonder dat hij gebruik hiervan kan maken!
Dus geen dure 0900 nummers bellen, U heeft geen bewijs en dit mail adres werkte beter!
Succes.
Via telefoon is het nummer bekend.
Als je het online aanvraag is het IP nummer van aanvrager bekend dus ik de dader op te sporen!
Zij moeten bewijzen dat het Uw IP adres was of telefoon die de aanvraag heeft verzonden!
U kunt gezien het probleem het beste met
[email protected] deze klacht indienen en vragen of ze de persoon die de werkelijke aanvraag heeft gedaan willen opsporen!
U mag hun helpen door aangifte te doen bij Politie, dan is zowel U als Tele2 geholpen en word de echte dader gestraft!
Deze persoon mag dan alle kosten betalen voor 1 jaar Tele2 wat hij heeft afgesloten zonder dat hij gebruik hiervan kan maken!
Dus geen dure 0900 nummers bellen, U heeft geen bewijs en dit mail adres werkte beter!
Succes.
-
WebServiceTele2
Beste Angelie,
ik ben een medewerker van Tele2, graag zou ik u willen vragen om u gegevens en uw klacht naar [email protected] te sturen zodat ik u zo goed en spoedig mogelijk van dienst kan zijn.
Mvg,
Webservice Tele2.
ik ben een medewerker van Tele2, graag zou ik u willen vragen om u gegevens en uw klacht naar [email protected] te sturen zodat ik u zo goed en spoedig mogelijk van dienst kan zijn.
Mvg,
Webservice Tele2.
Deze Medewerker zoekt dus nieuwe klachten zonder mij te lezen!
Hopelijk werkt de link wel goed, maar die had ik al geplaatst.
Dit mail adres werkte tot nu toe beter dan de andere, en 0900 nooit bellen, erg duur en meestal matige of geen resultaat.
Hopelijk werkt de link wel goed, maar die had ik al geplaatst.
Dit mail adres werkte tot nu toe beter dan de andere, en 0900 nooit bellen, erg duur en meestal matige of geen resultaat.
en 0900 nooit bellen, erg duur en meestal matige of geen resultaat
4ct per minuut...
4ct per minuut...
bedankt voor de informatie dirk.
ben vandaag wederom bij de politie geweest, en het is eindelijk gelukt
dat er actie wordt ondernomen. ze hebben nu het contract opgevraagd of de geluidsband waarmee het is besteld, omdat ik nu wel min of meer gedupeerd ben en de afgelopen maanden nog meer van dit soort zaken aan de hand heb gehad, alleen was dit op te lossen met een telefoontje en retourneren van de artikelen.
wordt vervolgd ...........
ben vandaag wederom bij de politie geweest, en het is eindelijk gelukt
dat er actie wordt ondernomen. ze hebben nu het contract opgevraagd of de geluidsband waarmee het is besteld, omdat ik nu wel min of meer gedupeerd ben en de afgelopen maanden nog meer van dit soort zaken aan de hand heb gehad, alleen was dit op te lossen met een telefoontje en retourneren van de artikelen.
wordt vervolgd ...........
4 ct per minuut, maar ik heb een prepaid mobiel en dan betaal je....
€ 1,15 ongeacht de werkelijke kosten!
Verder vermoed ik dat iemand een hekel aan jou heeft en zo probeerde dingen en dus problemen voor jou te maken.
Dankzij de meestal aanwezige nummer weergave en IP controle bij aanmelden kun je dan toch nog deze dader achterhalen.
Alle kosten die je kreeg mag je ook bij deze persoon declareren.
Dus verzamel alle problemen van alle bedrijven want dan sta je sterker als een van deze niet wil mee werken en jou toch wil laten betalen of een deurwaarder zou inschakelen.
Een lijst met dit soort problemen en je wint een eventuele rechtszaak.
Verder kun je ieder bedrijf aanbieden dat je probeer de dader te achterhalen en zij de kosten dan mogen indienen!
Als elk bedrijf een rekening zou sturen voor de gemaakte kosten is de dader zwaar in de problemen, en zou je er vermoedelijk alleen maar achteraf veel plezier van hebben.
Succes.
€ 1,15 ongeacht de werkelijke kosten!
Verder vermoed ik dat iemand een hekel aan jou heeft en zo probeerde dingen en dus problemen voor jou te maken.
Dankzij de meestal aanwezige nummer weergave en IP controle bij aanmelden kun je dan toch nog deze dader achterhalen.
Alle kosten die je kreeg mag je ook bij deze persoon declareren.
Dus verzamel alle problemen van alle bedrijven want dan sta je sterker als een van deze niet wil mee werken en jou toch wil laten betalen of een deurwaarder zou inschakelen.
Een lijst met dit soort problemen en je wint een eventuele rechtszaak.
Verder kun je ieder bedrijf aanbieden dat je probeer de dader te achterhalen en zij de kosten dan mogen indienen!
Als elk bedrijf een rekening zou sturen voor de gemaakte kosten is de dader zwaar in de problemen, en zou je er vermoedelijk alleen maar achteraf veel plezier van hebben.
Succes.