LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inshared verzekering duurder?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Inshared verzekering duurder?

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik zag de reclame van www.inshared.nl dat ze gegarandeerd 10% goedkoper waren dan wie dan ook omdat ze alleen de betere mensen verzekeren.

Ik probeerde het en mijn huidige Univé was met Auto, Inboedel en Rechtsbijstand goedkoper en ik kreeg dus een hogere premie aangeboden.

Ik ging uit van de standaard bedragen zonder Pakket korting.
Zowel Univé die pakket korting geeft als hun geld terug actie zonder garantie niet mee gerekend.

Dus die reclame van we zijn de goedkoopste klopt niet.

De verschillen waren niet groot maar om nu voor deze 3 meer te betalen... de rest heb ik dus niet meer onderzocht.

Aanvuling;
Mijn zoon wilde weten of een Hummer gezien hun reclame verzekerbaar was en....
Ja hoor, alle Aso rijders zijn dus ook welkom!
Hij vroeg online offerte met maar 1 jaar schadevrij....

en ook deze keer was Univé goedkoper!
Niet dat ik deze bak zou willen maar zo betrouwbaar is deze reclame !

Nickstyle
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 aug 2008 23:24

Re: Inshared verzekering duurder?

Ongelezen bericht door Nickstyle »

Ik heb zelf ook de premie bereken.
Nu hoor je blijkbaar onder de 25 wel in het groepje Wildebras. Gewoon leeftijds discriminatie.

Daardoor hoef ik geen zaken meer te doen met Achmea, zijn andere verzekeringsmaatschappij zat.

Overigens als iets aso rijders zijn dan zijn het wel die (halve) terreinauto's

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Inshared verzekering duurder?

Ongelezen bericht door D1RK »

@ Nick

Naast de Anti Groen Links Tractor van Mitsubishi heeft mijn zoon een Hummer ingevoerd die online bij handelaar te koop stond.

Ook deze was ondanks de reclame gewoon verzekerbaar.

Ik ben boven 25 maar zowel met mijn 21 schadevrije als de door hem opgegeven 1 jaar kregen we gewoon de premie aangeboden!

Dus dit klopt niet met de getoonde reclame!

sjorsie1982
Berichten: 213
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:27

Re: Inshared verzekering duurder?

Ongelezen bericht door sjorsie1982 »

reclames kloppen toch nooit....
beetje onzin topic, want iedereen weet dit.

Of ben jij iemand die reclames wel geloofd? :?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Inshared verzekering duurder?

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik vind het wel apart dat voor de premie van de opstal verzekering wordt uitgegaan van de WOZ-waarde in plaats van de herbouwwaarde. Ik woon in een deel van het land waar de herbouwwaarde in het algemeen een stuk hoger is dan de WOZ-waarde. Zo heb je een relatief lage premie.

Bovendien vind ik het raar omdat de WOZ-waarde in hoge mate ook samenhangt met de grootte van je tuin en de straat waarin je woont. Zo ben je met het zelfde huis in een gewilde buurt voor het zelfde huis een stuk duurder uit dan in een minder gewilde buurt, en ben je met een grote tuin ook duurder uit dan met een kleine tuin. Beetje raar.

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: Inshared verzekering duurder?

Ongelezen bericht door Henk25 »

Bij mij deed de site het niet goed (maar voor de helft zichtbaar) . Heb daarom de premie niet kunnen opvragen.

Gesloten