LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 DRAMA

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Is het niet leveren van een dienst uit een pakket contractbreuk?

ja
2
67%
nee
1
33%
 
Totaal aantal stemmen: 3

basjuhh
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 feb 2009 22:37

TELE2 DRAMA

Ongelezen bericht door basjuhh »

"Met Tele2 TV krijg je meer dan 70 tv- en radiozenders in digitale kwaliteit. Dat betekent haarscherp beeld en superieur geluid"

Onbegrijpelijk dat tele2 dit durft te communiceren. In november heb ik het er toch maar op gewaagd, ondanks alle negativiteit rondom het overstappen van provider heb ik me toch aangemeld voor tele2. Meermaals contact gehad met die lui en ze vertelden me dat ze het allemaal wel in orde zouden maken: ik zou niet zonder internet ziiten, de monteur zou op de dag komen dat tele2 de lijn over zou nemen. Nou mooi niet dus, en dan neem je contact op met de klantenservice en die vertellen je dan dat je als klant zelf maar met de monteur moet bellen; klantenservice!
Maargoed, uiteindelijk kwam er een kereltje van Imtech het zootje aansluiten. Het verbaasde me al dat hij een decoder uit het jaar 0 tevoorschijn toverde, mijn vermoeden werd bevestigd... de beeldkwaliteit is 0,0... dan betaal ik liever het 6 voudigew bij de vrienden van ziggo dat ook maar 1 cent voor de rommel van tele2. Na een hoop heen en weer gebel met de klantenservicde kwam er eindelijk naar buiten dat het idd niet goed is en dat ik kan downgraden naar een ander pakket. Ik ben van mening dat ik hier niet mee akkoord hoeft te gaan, contractbreuk van de zijde van tele2 toch?

Belachelijk dat een provider niet in staat voor de consequenties van een niet te leveren dienst.....


NEEM NOOIT TELE2!!!
- tv kwaliteit is kwalitatief uitermate teleurstellend
- klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur
- aangetekende brieven worden niet behandeld
- Na 20 keer de klantenservice gebeld te hebben snappen ze nog steeds niet wat het probleem is....



-

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: TELE2 DRAMA

Ongelezen bericht door D1RK »

via [email protected] kunt een mail sturen met Uw klachten want ze willen het forum hier schoon houden.

Dus maak eens misbruik van deze mogelijkheid die in tegenstelling tot het dure 0900 nummer waar je lang moet wachten en zelden iets bereikte!

Dit mail adres helpt meer dan U denkt.
Ik hoor wel als Alex het heeft opgelost!

basjuhh
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 feb 2009 22:37

Re: TELE2 DRAMA

Ongelezen bericht door basjuhh »

De enige oplossing die er in mijn ogen is is het contract vroegtijdig kostenloos ontbinden. Er is mij iets voorgeschoteld wat achteraf niet waar te maken is. Wettelijk gezien is dit contractbreuk en zou ik in de mogelijkheid worden gesteld het op te zeggen. als ik had geweten dat tv eigenlkijk niet mgoelijk was had ik het ook nooit afgesloten.. dwaling...

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: TELE2 DRAMA

Ongelezen bericht door D1RK »

Pas na sturen van jou klantnummer en duidelijk omschreven probleem zullen ze nog een keer proberen dit op te lossen .

Als de beloofde TV niet leverbaar zou zijn hoef je de rest van het pakket ook niet meer te nemen.

Als je op zeg moet je het lopende jaar tot einde contract datum toch betalen, en als ze niet klaar krijgen deze verbinding binnen 2 weken werkend te krijgen mag je ontbinden!

Dus over 2 weken of eerder hoor ik wel of het lukte of niet.

basjuhh
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 feb 2009 22:37

Re: TELE2 DRAMA

Ongelezen bericht door basjuhh »

Ik heb dit probleem bij oplevering meteen kenbaar gemaakt bij tele2. De technische dienst zegt zegt dat hier op redelijke termijn GEEN oplossing voor is.... wanneer ze zelf toegeven dat het niet mogelijk is het pakket te leveren waarvoor ik getekend heb kunnen ze mij in mijn ogen niet verplcihten de andere diensten wel af te nemen. als ik bij de ikea een kast koop en kom thuis tot de conclusie dat er een deur mist kan ik deze ook retourneren.... daar word ook niet gezegd van u krijgt wel 10 euro korting voor de missende deur....

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: TELE2 DRAMA

Ongelezen bericht door D1RK »

Pas als je schriftelijk bewijs van dit niet kunnen leveren hebt kunt U Ontbinden, dus niet opzeggen!

Een goedkoper uitgekleed pakket hoeft U niet te nemen omdat er vermoedelijk een ander pakket met zelfde mogelijkheden elders goedkoper leverbaar is, dus ADSL + telefoon voor minder dan Uw prijs is soms mogelijk....

basjuhh
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 feb 2009 22:37

Re: TELE2 DRAMA

Ongelezen bericht door basjuhh »

een mondelinge toezegging is net zo goed geldig als een schriftelijke... ze zeggen zelf dat in het syteem staat dat het technisch niet mogelijk is mijn beeldkwaliteit met het huidige netwerk te verbeteren

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: TELE2 DRAMA

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Beste Basjuhh,

ik ben een medewerker van Tele2, graag zou ik u willen vragen om u gegevens en uw klacht naar [email protected] te sturen zodat ik u zo goed en spoedig mogelijk van dienst kan zijn.

Mvg,
Webservice Tele2.

Gesloten