LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sundirect en goldentours

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
odilia41
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 aug 2008 08:49

sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door odilia41 »

kijk ff op www.sgr.nl bij sundirect en goldentours is het sgr ingetrokken dus kijk uit met boeken

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door sprookje »

hoi is sundirect soms verbonden met sunweb,heb namelijk een weekje skien voor de kinderen bij hen geboekt.
Ik dacht dat sunweb best ok was.

odilia41
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 aug 2008 08:49

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door odilia41 »

volgens mij niet maar weet wel dat sundirect en goldentours de zelfde adres hebben dus dat is 1 geworden dit jaar want goldentours zat eerst in leiden en net voor de zomer zijn ze verhuist naar hoofddorp en dit zijn de enige 2 die tot nu toe genoemt worden op de sgr site

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door G7 »

Het begint alweer lekker he mensen? Het zomerseizoen moet nog beginnen. Dus mensen..... opgelet bij het boeken van uw zomerreizen, of men wel bij het een en ander is aangesloten. SGR HEEL BELANGRIJK!

Sundirect heeft volgens mij niets met Sunweb te maken. Vorig jaar zijn Sunweb en Jiba samen gegaan. Tot op heden niets mis mee!!

Sundirect en Goldentours zitten beide in Hoofddorp, dus zal wel een kantoor zijn.

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door rene117 »

nee dit zijn geen bedrijven van sunweb uit schiedam

spreeuwtje2009
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2008 22:41

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door spreeuwtje2009 »

het zijn geen bedrijven die samen zijn met Sunweb, volledig onafhankelijk van elkaar.

Ik ben nog even research gaan doen en ja hoor Goldentours en Sundirect, SGR hebben ze dus echt niet. Ik heb geen financiele garantie en ben er echt angstig van worden.

Wat mij ook is opgevallen, de zelfde reis was 2 weken geleden een stukken duurder dan nu. Nu ze geen SGR meer hebben bieden ze alles veel goedkoper aan. Dit word wel erg eng of men dan ook daadwerkelijk op vakantie kan

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door G7 »

Beste spreeuwtje 2009.

Kun je nu niet annuleren dan? Ben je hoogstens je aanbetaling kwijt.

Je hebt geboekt toen ze toen nog wel het logo voerden neem ik aan, dus zeg je maar dat je hier nu niet meer mee akkoord kan gaan, als ze geen SGR meer zijn.

Kom je in ieder geval later in jaar niet voor verassingen te staan.

rchpversteeg
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2008 19:29

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door rchpversteeg »

Ik heb vorige week via Internet een reis geboekt bij Sundirect naar turkije. Ik kom er nu achter dat ze niet zijn aangesloten bij SGR maar ik heb ook nog niets betaald! Zou ik er nog onderuit kunnen zonder kosten?
Rob

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door Chief »

Ik heb net hun nieuwe reisgids mogen ontvangen, en jawel hoor met het logo anvr, sgr kan dit zomaar??????

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door G7 »

Die gidsen zijn al een tijdje geleden gedrukt, dus zal het nog niet meegenomen zijn.

Wil je het zeker weten? Kijk dan even op www.sgr.nl en dan zie je dat ze daar geen lid meer van zijn.

Zo te zien, zijn ze nog wel lid van ANVR, maar zou het bedrijf betalingsproblemen krijgen, dan heb jij ook een probleem. Dus controleer zelf even. Is heel makkelijk zelf even na te gaan.

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door Zarine »

Sundirect is weer SGR lid.

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door Chief »

Ik was al een nieuw tpic gestart gisteren met dit bericht.

guide
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 mar 2006 23:22

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door guide »

[bericht is verwijderd door Moderator (spam, 'schreeuwen')]

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door rvkeuken »

guide is lid van goldentours
guide zou daarom hier niet mogen spammen!!!!!

dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door dia »

nou er is al veel spam verschenen de laaste dagen.
stoppen zou ik zeggen,een reisorganisator die zo reclame voor zichzelf moet maken,ik zou er nog niet aan denken daar te boeken dit geld ook qk.

ronie1973
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2009 13:27

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door ronie1973 »

Waarom was de lidmaatschap opgezegd en weer hersteld?

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: sundirect en goldentours

Ongelezen bericht door Zarine »

Viavia weet ik toevallig wat er aan de hand is geweest rondom het SGR lidmaatschap van beide touroperators. Het is niet wat het lijkt, beide organisaties zijn financieel gezond. Het is niets voor niets dat ze ook weer aangesloten zijn bij het SGR.

Gesloten