LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Beste mensen,

Inderdaad het klopt.
Ook ik heb net met XXXX gebeld en mijn rekeningnummer doorgegeven voor de 100 euro waarmee ik dan zelf een externe harde disk kan aanschaffen.
Prima dat Systpro dit voor mekaar heeft gekregen.
En zelf geef ik me een schouderklopje dat ik dit forumonderwerp ben begonnen. Het is uiteindelijk niet voor niets geweest.

Veel plezier met jullie harddisks en de groeten,

Hucacim :lol: [/b]

systpro4
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jan 2009 21:44

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door systpro4 »

GOED NIEUWS!

De eerder genoemde 100 staat inmiddels op mijn rekening bijgeschreven!

Ik kan een ieder aanraden om te bellen en om naar XXXX te vragen.

Laat even weten of het bij jullie ook allemaal zo vlot is afgehandeld.

Succes![/u]

Linckens
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:32

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door Linckens »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Geweldig en een complimentje aan hucacim voor het opstarten van dit forum en aan systpro4 hoe de weg te vinden:

ik heb zojuist de € 100,= ontvangen !!!!!!

Groet,
Cor

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door Radar »

Wij wijzen alle forumgebruikers erop dan het noemen van persoonsgegevens (namen, telefoonnummers e.d.) niet is toegestaan. Deze zijn dan ook verwijderd uit dit topic.

Zie ook de gedragsregels

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Beste Tros Radar,

In het algemeen kan ik begrijpen dat er geen namen en telefoonnummers genoemd mogen worden. Maar in bepaalde gevallen is het kennen van de juiste persoon en telefoonnummer van groot belang om je probleem opgelost te krijgen. Het bellen en e-mailen naar helpdesks is om gek van te worden. Veel medewerkers kunnen je niet goed helpen. Met betrekking tot het probleem van dit forumonderwerp had systpro de juiste persoon gevonden. Door het verwijderen van zijn naam en telefoonnummer kunnen andere mensen met hetzelfde probleem niet meer geholpen worden en zijn nu weer afhankelijk van de helpdesks van HetNet en KPN :shock: :cry:

Groeten,

Hucacim
(in het bezit van een 320Mb externe harddrive van MSI voor 66 Euro door de oplossing van het probleem via de Angel van KPN)

siccor
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2009 22:48

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door siccor »

wel flauw dat je een medwerker die het goede voor heeft met de klant van Het Net met naam en telefoonnummer op het forum durft te zetten
iedereen snapt toch wel dat wanneer je een klacht hebt van Het Net dan bestookt word met telefoontjes is niet echt tof

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Beste Siccor,

De medewerker van HetNet/KPN had zelf ingestemd met het doorgeven van zijn telefoonnummer omdat hij met deze kwestie belast is. Toen ik het telefoonnummer belde kreeg ik een aantal keren andere mensen aan de lijn maar zij verwezen me iedere keer naar deze persoon omdat hij alleen het probleem snel kon oplossen. Nu is iedereen weer de weg kwijt in het donkere helpdeskbos van HetNet/KPN met dank aan Radar.
Voor wie het nog wil proberen raad ik aan om het callcenter van KPN/HetNet te bellen (even googelen.... :wink: )

Succes!

Hucacim

Kees77
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2009 10:02

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door Kees77 »

De persoon die bovenstaande lieden heeft geholpen werkt echt niet alleen bij Het Net. Of denken jullie van wel? Deze persoon werkt hoogstwaarschijnlijk op een afdeling met meerdere collega's die allemaal dezelfde problemen afhandelen.

Ik vind het terecht dat zijn directe nummer van dit forum is verwijderd. Ik wil ook niet dat mijn directe telefoonnummer van het werk op internet verschijnt inclusief mijn naam. Dit zal er uiteindelijk toe leiden dat ik m'n werk niet meer kan doen vanwege de vele telefoontjes. Het is toch logisch dat hier een algemeen nummer voor is. Probleem is misschien alleen dat je lang moet wachten.

Mijn tip is, schrijf een brief. Dit scheelt belkosten en frustraties.
In veel gevallen worden de belkosten zelfs vergoed dus dat is voor veel mensen ook minder reden tot klagen.

Ik heb een keer een vergelijkbaar probleem gehad. Dien een klacht in en probeer er eens van uit te gaan dat het probleem wordt opgelost, scheelt een hoop stress.
Het kan zijn dat bij acties (zoals de actie van een gratis HD bij Het Net), die vaak bij een extern bedrijf zijn uitbesteed, problemen ontstaan in de uitlevering. In dit geval zorgt KPN dus voor een finaciële vergoeding, dit is netjes maar ook terecht.

Mensen, kunnen we niet een greintje geduld proberen uit te oefenen. Bij elk bedrijf gaat er toch wel eens iets mis? Punt is dan wel dat het desbetreffende bedrijf dit probleem ook oplost. Ik vermoed dat KPN (Het Net) hier best goed mee bezig is, ondanks de "vele" problemen.

Je kunt ook nog altijd naar Alice.....

Kees77
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2009 10:02

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door Kees77 »

@ Hucacim

Ik begrijp best dat je je blijdschap wilt delen. Maar ik geloof niet dat de KPN medewerker bedoelde dat je zijn nummer wel even op internet mocht zetten.
Denk je dat deze medewerker hier lang mee doorgaat of dat dit nummer zo een lang leven zal leiden?

Waar jij mee bezig bent is dus ook niet helemaal okee. Als consument moet jij je ook aan de regels houden. Je hebt niet alleen rechten. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de gedragsregels van dit forum.

ger213
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2008 21:08

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door ger213 »

Zojuist contact gehad met HetNet/KPN met de eerder in het Forum genoemde persoon waarvan ik het telefoonnummer genoteerd had (ik verwachte al dat het verwijderd zou worden en was niet eerder in de gelegenheid om te bellen). Het resultaat is dat ook aan mij de € 100 overgemaakt word om zelf een harde schijf te kunnen gaan kopen. Zou het dan na 5 maanden toch opgelost gaan worden.

ger213

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Ger,

Gelukkig heb jij nog het telefoonnummer kunnen bellen zodat je probleem opgelost is. Systpro en Linckens hebben het geld op hun rekening gekregen dus het komt allemaal goed.

Wij hebben ervaringen die Kees77 nog niet heeft. Komt hij wel eens achter. Bovendien heb ik niet het telefoonnummer op dit forum gezet maar Systpro. Ik had het trouwens ook meteen gedaan als die medewerker dat had aangegeven (zoals Systpro heeft gemeld).

Ik snap niet waar andere mensen zich eigenlijk mee bemoeien als zij niet het probleem hebben waar wij mee zaten. Ik zou wel eens willen weten hoe zij in zo'n situatie zouden reageren. Daarvoor moet men maar eens de hele historie van dit forumonderwerp lezen.

Groeten, Hucacim

Kees77
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2009 10:02

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door Kees77 »

Ter info, uiteraard heb ik het forum gelezen.

@ Hucacim

Poehpoeh, je moet even wachten op de harde schijf, HET IS ALSOF DE WERELD VERGAAT!!! Als jij niet wilt dat mensen zich ermee bemoeien moet je geen berichten gaan plaatsen.

Ik probeer alleen te zeggen dat je bepaalde dingen in perspectief moet zien. Niet gelijk naar allerlei instanties rennen of daarmee gaan dreigen. Met een vriendelijk woord kom je véél verder dan met dreigen of zeuren.

Mensen verwachten dat ze allen direct voor elkaar kunnen krijgen in deze "24 uurs economie". Sommige dingen hebben tijd nodig.
Ik kan best wel even wachten op een harde schijf....

Ga je straks ook een claim indienen vanwege de emotionele schade die je hebt opgelopen??

systpro4
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jan 2009 21:44

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door systpro4 »

@ Kees,

Ik heb inderdaad de naam en telefoonnummer van de persoon bij het callcenter op het forum geplaatst, maar wel nadat deze persoon had gemeld dat ook de anderen zich bij hem mochten melden.

En het is ook niet zo dat we even moesten wachten op de harddisk.
We wachten namelijk al bijna een half jaar.
En we krijgen van HetNet te horen dat de actie helemaal niet bestond.
Of een ander wazig verhaal, maar met dezelfde boodschap: U krijgt geen harddisk.

Dus met gewoon wachten hadden we nooit wat gekregen.
Nu gelukkig wel.

Heeft iedereen intussen contact gehad met de juiste persoon, of zijn er nog mensen die nog steeds in het riet zitten, al dan niet met een kluitje?

dirg64
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2009 19:13

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door dirg64 »

Fantastisch dat jullie het geld hebben ontvangen !!!!

Eerlijk gezegd had ik er een hard hoofd in of het wel zo gemakkelijk zou gaan....je wordt gewoon argwanend na al die niets-opleverende telefoontjes en mailtjes.

Gelukkig had ik ook al de naam en het telefoonnummer genoteerd....en ga dus van de week ook bellen.

Wat geweldig dat er dit soort forums bestaan...alleen was ik hier waarschijnlijk nooit uit gekomen.
Hartstikke bedankt allemaal.

Dirg

ger213
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2008 21:08

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door ger213 »

Vandaag de €100 op mijn rekening ontvangen. De zaak is voor mij afgehandeld met dank aan Alexander.

sabine1964
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2009 10:06

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door sabine1964 »

Goed om te horen dat alles zo goed geregeld is.
Ik heb ook contact gehad met Alexander, en die Alexander heeft mij ook super netjes geholpen, een ook mij € 100,- overgemaakt

Maar, als jullie zo goed geholpen zijn door Alexander. Misschien zouden wij hem een warme douche kunnen geven in het programma van tros Radar.

wat vinden jullie daarvan?

systpro4
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jan 2009 21:44

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door systpro4 »

Ik weet niet of dat een goed idee is.
Ik vermoed namelijk dat hij uit menselijk oogpunt ons helpt,
maar niet het beleid van zijn werkgever uitvoerd.
Dus hij zou daar wellicht problemen mee kunnen krijgen,
en Het Net zou een warme douche krijgen terwijl alle overige medewerkers waar we contact mee hebben gehad ons alleen maar af probeerden te wimpelen.

dirg64
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2009 19:13

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door dirg64 »

Dat van die warme douche lijkt een leuk idee, maar inderdaad niet verstandig.
Ik heb gisteren contact met hem gehad en hij mocht zelf mijn klacht al niet meer afhandelen...hij werd door heel veel mensen gebeld...en dat was niet de bedoeling geweest. Hij heeft overigens mijn klacht doorgespeeld aan een collega, die mij deze week terug zou bellen. Groot was mijn verbazing toen ik ongeveer 20 minuten later al gebeld werd. Ook ik krijg de €100,- en nog heel netjes ..plus een vergoeding van de telefoonkosten die ik gemaakt heb met het "eindeloos" bellen naar de servicenummers.

Ben heel tevreden zo....het kan dus wel !!! Alleen jammer dat het zo super ingewikkeld gemaakt wordt voor klanten.
Nogmaals....HOERA...voor dit forum!!!

sabine1964
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2009 10:06

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door sabine1964 »

Jullie hebben gelijk. Ik weet niet of Alexander dit wil hebben.
Al hoewel,hij is vaker op de tv geweest. bij RTL 4 heb ik hem laatst nog gezien.

We kunnen ook natuurlijk die afdeling waar hij werkzaam is aanmelden voor de douche.

zo komt Hetnet er niet in voor..

ik hoor nog van jullie.

systpro4
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jan 2009 21:44

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door systpro4 »

Hallo Sabine,

Kun je me iets meer zeggen over die tv uitzending?
Misschien kan ik die met uitzendinggemist nog bekijken?

Gesloten