recent ben ik achter deze site gekomen. heb 1,30 via de telefoon betaald om eens te kijken wat er verder gebeurt. ik kreeg een in gesprek toon. daarna wilde ik het contactformulier invullen, maar niet mijn telefoonnr, deze wilde ik open laten, gevolg is dat je het hele formulier niet kan invullen. de site geeft ook weinig info. ik ben vnl benieuwd hoe zij aan hun gegevens komen, via bkr? zo ja mag dat?
en wat m.b.t. de privacy?
Ik ben benieuwd naar reacties.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hebben-uw-buren-schulden punt nl
Re: hebben-uw-buren-schulden punt nl
mij lijkt het slim om dit niet te doen want je bent dan ten eerste 1,30 kwijt.
en ze geven je er niet veel voor
en wat privacy betreft volgens mij mag dit niet
(trouwens ik zal het niet weten hoe ze aan de gegevens komen via een rare manier lijkt mij)
groeten
en ze geven je er niet veel voor
en wat privacy betreft volgens mij mag dit niet
(trouwens ik zal het niet weten hoe ze aan de gegevens komen via een rare manier lijkt mij)
groeten
Laatst gewijzigd door Remi13 op 04 feb 2009 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik zou antwoorden dat er iemand in Uw straat woonde met grote schulden voldoe ik aan Uw eisen?
Alleen erg korte straten zijn controleerbaar, maar ik geloof niet in sprookjes, alleen bank medewerkers kunnen kijken of de buren schuld hebben door de gegevens uit telefoonboek in te vullen en deze medewerker is dus nu werkloos!
Alleen erg korte straten zijn controleerbaar, maar ik geloof niet in sprookjes, alleen bank medewerkers kunnen kijken of de buren schuld hebben door de gegevens uit telefoonboek in te vullen en deze medewerker is dus nu werkloos!
Nee, jij niet/nooit!voldoe ik aan Uw eisen
[/quote]Alleen erg korte straten zijn controleerbaar
bank medewerkers kunnen kijken of de buren schuld hebben door de gegevens uit telefoonboek in te vullen en deze medewerker is dus nu werkloos!Hoe, waarmee?
Heb jij een glazen bol ofzo? Je bijdragen worden steeds belachelijker...
Wie is je adviseur/raadgever? Gozik?
Nee, maar ik weet dat je bij 150 woningen moeilijke kunt controleren of er een wanbetaler woonde dan bij mijn moeder met maar 4 woningen!
Verder was ik verbaast dat deze balie medewerker dagelijks onder werktijd haar hond ging uitlaten en de roddels waren dus snel bekend...
Verder geloof ik niet dat je voor dit flut bedrag betrouwbare info zult krijgen!
Verder was ik verbaast dat deze balie medewerker dagelijks onder werktijd haar hond ging uitlaten en de roddels waren dus snel bekend...
Verder geloof ik niet dat je voor dit flut bedrag betrouwbare info zult krijgen!
-
bodejosm43
Hoe meer berichten ik van jou zie, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat jij een kloon van Karr-2 bent. Gezien je manier van reageren, je taalgebruik en je standpunten.
En het consequent niet ingaan op het eigenlijke onderwerp in een topic.
En het consequent niet ingaan op het eigenlijke onderwerp in een topic.
Karr-2 ???
Ik keek even maar deze persoon ken ik niet eens....
Wel zie ik nu ook een overeenkomst in mijn stijl van typen en antwoorden maar ben het dus niet!
Ik keek even maar deze persoon ken ik niet eens....
Wel zie ik nu ook een overeenkomst in mijn stijl van typen en antwoorden maar ben het dus niet!
Nee, wij weten allemaal dat jij een kloon bent van Gozik!
Aan allen: Google maar eens op Gozik (Spiridinov)
De overeenkomsten zijnverbluffend...en je komt niet meer bij van het lezen van zoveel onzin, je moet er maar tijd voor hebben....
Aan allen: Google maar eens op Gozik (Spiridinov)
De overeenkomsten zijnverbluffend...en je komt niet meer bij van het lezen van zoveel onzin, je moet er maar tijd voor hebben....