Ik skype niet dat maakt de computer kwetsbaar. Ik ben nu niet en nooit gebanned.Zat jij ook in die intensieve skype en bel groep borrijn?
Had jij ook persoonlijk telefonisch kontakt met die moderator of forumbeheerder, heb jij soortgelijke ervaringen met de moderator of forumbeheerder gehad, ben je gebanned of gebanned geweest of welke andere wandaden zijn jou door die moderator of forumbeheerder aangedaan dat je dit op een ander forum denkt te moeten spuien?
Toch kan ik niet bij mijn topics omdat er niets meer op het forum staat.
Er is heeeeeel erg veel van het forum weggehaald, namelijk alles over ace-charity/shin-ace/spaanse honden in Nood (zie mijn topic op dit forum onder "illegale handel in honden". Blijkbaar moet ik helemaal opnieuw beginnen).
Dan praten we over een stuk of (helemaal uit mijn hoofd, dus corrigeer me als ik de aantallen verkeerd heb) 10 sticky's En dan nog zo'n 20 à 30 topics. De lengte van zowel de sticky's als de topics waren vaak zo'n 10 tot 30 bladzijden lang. Dat is erg veel om te verwijderen uit boosheid over enkele forumgebruikers.
Ik las ergens dat ik auteursrecht heb op mijn topic (puppies borrijn). Maar ik kan er niet meer bij. Wat houdt dat auteursrecht dan eigenlijk in? Wat kan ik ermee?
Kan het eigenlijk wel dat een moderator/beheerder/admin eerst een jaar lang mijn topic niet corrigeert/weghaalt/opschoont en dan nu ineens wel?
Ik heb nooit telefonisch oid contact gehad met de moderator/beheerder/admin. Ze heeft mij dan ook niets aangedaan. Ik ben niet degene die aan het spuien is. Jij reageert nogal heftig. Ik probeer via dit forum aan antwoorden te komen. Dit heb ik ook geprobeerd op het betreffende forum maar dat is daar weggehaald, net als de antwoorden van anderen. Of niet?
Lidia wilde weten hoe het wettelijk in elkaar zit.
Ik wil weten WAAROM? Dus puur menselijk gezien.
Hoe kan het dat in een groep zo trouw, zo loyaal, zo gedreven bezig was met het oprollen van deze illegale handel in honden ineens zoiets kan gebeuren.
Ik dacht eerst misschien wordt de admin/enz wel bedreigd of geïntimideerd of afgeperst door criminelen wiens handel nu verstoord wordt? Zou zomaar kunnen. Toch?
Niemand verkneukelt zich. Men is gekwetst.... of zo'n topicstarter als Lidia(zonder dat verhalen op waarheid gekontroleerd worden) benadeelde en lievke ook nadenken over de gevolgen of alleen achter hun PC’tje of op Skype zich alleen of in groepsverband zitten te verkneukelen om wat hij/zij aanricht, mocht dit alles uit wraakzucht zijn gepost.
Bijzaak is wat posters ervan maken en dat is individueel. Als het sec over forumregels en forumbeheer zou gaan kan niemand spuien en zich verkneukelen. Dus je spreekt jezelf tegen.Het was en is gewoon een leerzaam draadje, over forumregels en forumbeheer, de rest is eigenlijk bijzaak.
Nu mijn vraag van vanmorgen. Kan Benadeelde10 haar geld terugkrijgen omdat meer dan de helft van het forum (waar het haar om te doen was) weg is. Foetsie.