LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Extreme rekening T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
fsterk
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 feb 2009 15:04

Extreme rekening T-Mobile

Ongelezen bericht door fsterk »

Wie heeft ervaring met extreme hoge rekeningen van T-Mobile voor "dataverkeer" loopt in de duizenden euro's.


FS

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Extreme rekening T-Mobile

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je zonder de voorwaarden te lezen alleen de mooie reclame geloofde kan dit.

Maar wat is het bedrag en waarvoor?

Uw vraag is niet duidelijk genoeg,

mobiel internet is soms betaalbaar indien je geen films kijkt....

En dat is lastig terug te vinden want Streaming is een Engels woord.

Ik kreeg ook uitleg want mijn Engels was te kort om dat te weten.
Teken pas na volledig doorlezen voorwaarden en ik weigerde omdat ze eerlijk antwoord gaven op wat Streaming was!

fsterk
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 feb 2009 15:04

Re: Extreme rekening T-Mobile

Ongelezen bericht door fsterk »

Hallo Dirk,

Mijn zoon heeft in onwetendheid zitten msn-en via zijn mobiel, de kosten hiervan bedragen 0,15 per 10 kb. Door omstandigheden hebben wij geen rekeningen nagekeken van de laatste maanden hierdoor is het totaal bedrag extreem opgelopen. Geen enkel simpel denkend wezen zal zeggen dat het normaal is om via je mobiel voor duizenden euro's per maand te internetten. Maar T-Mobile heeft dit iedere maand weer normaal gevonden.

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Extreme rekening T-Mobile

Ongelezen bericht door kiz »

Internet op je mobiel zonder web'n'walk abonnement: Je gebruik van internet in Nederland wordt per dag vastgesteld en naar boven afgerond op 200 KB of een veelvoud hiervan met maximum van € 2,50 per dag.
Staat op de website van T-mobile te lezen, evenals het tarief van € 1 per MB. Veel hoger dan € 75 per maand kom ik dan niet...
Heeft zoonlief in het buitenland mobiel zitten msn'en? Het maximum tarief per dag in zone 2 en 3 (buiten Europa) is € 50 per dag en € 5 per MB.

fsterk
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 feb 2009 15:04

Re: Extreme rekening T-Mobile

Ongelezen bericht door fsterk »

Nee niet in het buitenland gebeld, er staat op de uitdraai van T-Mobile ook duidelijk dat het data verkeer betreft (hij heeft zitten msn-en via zijn mobiel) maar de rekningen lopen echt op tot extreme bedragen tot soms 130 euro per dag !!!

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Extreme rekening T-Mobile

Ongelezen bericht door kiz »

Dan zou ik toch even bij T-mobile navragen hoe dat zit, immers op hun eigen website staan deze bedragen vermeld.

toyDuck
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2009 23:12

Re: Extreme rekening T-Mobile

Ongelezen bericht door toyDuck »

fsterk


Geplaatst op 04 Feb 2009 15:07 door fsterk
Wie heeft ervaring met extreme hoge rekeningen van T-Mobile voor "dataverkeer" loopt in de duizenden euro's.


fs
Dan moet je ook niet zoveel ''natuur films'' (Ja je weet wat ik bedoel!) uploaden lol!

Je kan beter bij de plaatstelijke-film-verhuur-club pretfilms halen boefje!
:roll:

fsterk
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 feb 2009 15:04

Re: Extreme rekening T-Mobile

Ongelezen bericht door fsterk »

Inmiddels heeft T-Mobile een oplossing aangedragen waar wij meer dan content mee zijn. Boven verwachting heeft T-Mobile zeer snel en adequaat gereageerd.

Dat mag dan ook een keer gezegd worden.

Gesloten