LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met deze webwinkel????

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Fordfocuswagon1,6
Berichten: 76
Lid geworden op: 20 jan 2009 03:51

Wie heeft ervaring met deze webwinkel????

Ongelezen bericht door Fordfocuswagon1,6 »

Dus niemand kent dit bedrijf of heeft ooit wat hierzo besteld?!?

Wie heeft wel eens bij deze webwinkel iets besteld en verliep alles naar wens of had je toch klachten......???

Het gaat om de volgende webshop
http://www.matrixx-media.com/index.php

Dit is geen RECLAME EN IK WERK OOK NIET VOOR DIT BEDRIJF!!!

Ze zijn erg goedkoop op sommige dingen en wil weten of iemand al eens wat besteld heeft bij deze webshop.

MVG

Dus niemand kent dit bedrijf of heeft ooit wat hierzo besteld?!?

Mr Badguy
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2009 21:28

Re: Wie heeft ervaring met deze webwinkel????

Ongelezen bericht door Mr Badguy »

Hallo Focus,

kun je een korte toelichting geven op je vraag? Het is mij als lezer namelijk niet duidelijk waarom je dit wilt weten en wat je dus precies wilt weten.

Fordfocuswagon1,6
Berichten: 76
Lid geworden op: 20 jan 2009 03:51

Re: Wie heeft ervaring met deze webwinkel????

Ongelezen bericht door Fordfocuswagon1,6 »

Nou het lijkt mij vrij duidelijk wat de vraag is...

Of ze snel leveren,of alles goed gaat etc etc etc...

Je leest hier over webwinkels wel eens klachten vandaar dat ik vraag of er iemand ervaring met deze Duitse/Engelse winkel heeft.

MVG

Mr Badguy
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2009 21:28

Re: Wie heeft ervaring met deze webwinkel????

Ongelezen bericht door Mr Badguy »

Oke, dan begrijp ik het.

Mijn advies: als buitenlander (niet-Duitser) niet bestellen bij Matrixx Media. Omdat ik op dit moment in een persoonlijke strijd met Matrixx Media verwikkeld dreig te raken, kan ik er nog niet veel over zeggen omdat ik de mogelijkheden aan het inventariseren ben waarop een en ander aan de kaak gesteld kan worden m.b.t. de wijze waarop deze internet-aanbieder opereert op de internationale markt.
Laatst gewijzigd door Mr Badguy op 09 feb 2009 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.

StevenQ
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2008 10:56

Re: Wie heeft ervaring met deze webwinkel????

Ongelezen bericht door StevenQ »

ze zijn in ieder geval niet aangesloten bij de thuiswinkel waarvorg.

Fordfocuswagon1,6
Berichten: 76
Lid geworden op: 20 jan 2009 03:51

Re: Wie heeft ervaring met deze webwinkel????

Ongelezen bericht door Fordfocuswagon1,6 »

Mr Badguy waarom heb je met hun ruzie dan wat hebben ze gedaan of niet geleverd??


En voor StevenQ dat Waarborg zegt vrij weinig omdat je in NL wel 5 keurmerken hebt en elke hanteert weer andere voorwaarden,
Heb laatst ook bij zo bedrijf besteld nou wat een drama was dat zeg...
Volgens mij zit die gast nog in de garage van ze ouders of zo hij had wel een keurmerk dus dat zegt ook niks....


MVG

StevenQ
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2008 10:56

Re: Wie heeft ervaring met deze webwinkel????

Ongelezen bericht door StevenQ »

de enige officiele is volgens mij de thuiswinkel waarborg:

http://www.thuiswinkel.org/consumenten/

Mr Badguy
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2009 21:28

Re: Wie heeft ervaring met deze webwinkel????

Ongelezen bericht door Mr Badguy »

Hoi Focus,

heb geen mailtje ontvangen waaruit bleek dat je nog een reactie had geplaatst op 7-2.

Matrixx Media heeft mij de volgende streek gelapt: vlak voor de jaarwisseling had ik drie collies besteld en met creditcard betaald waarvan EEN collie niet op voorraad was (Spindel Pastel CD-R's van Verbatim; 50 stuks). De verkoopvoorwaarden van Matrixx Media waren dat indien Matrixx Media niet binnen 30 dagen levert, het geld door Matrixx Media (of op verzoek van de klant) zou worden teruggestort. Exact een maand na mijn bestelling - en echt vlak voordat ik mijn geld wilde terugvragen omdat ook niet op mijn tussentijdse mailtjes werd gereageerd - ontving ik een mailtje waarin werd meegedeeld dat mijn bestelling was verzonden!

Bij opening van het bezorgde pakket stelde ik vast dat de betreffende Verbatim CD-R spindel ter waarde van E. 12,99- was vervangen door een spindel CD-R van Primeon ter waarde van E. 7,99- (zoals afgeleid van de prijzen op de website). Dit was tevens de goedkoopste spindel op de hele site van Matrixx Media. Nergens werd gerept over het prijsverschil in mijn nadeel!

In reactie op mijn klaagmail werd gesteld dat de betreffende Verbatims niet op voorraad waren en deze waren vervangen door een 'gelijkwaardig' alternatief. Weer werd niet gerept over het prijsverschil, terwijl de website aangeeft dat er Verbatim-alternatieven op voorraad waren die qua prijs ook nog eens dichter lagen bij wat ik had besteld en betaald. Het stond me vrij om de spindel terug te sturen, maar dan moest ik wel zelf de verzendkosten dragen, want die werden alleen maar in Duitsland vergoed!

Op mijn mail dat ik dit weigerde omdat ik anders nog meer gedupeerd zou zijn, er geen sprake is van een gelijkwaardig alternatief en ik op zijn minst het prijsverschil wil terug ontvangen, wordt niet gereageerd.

Heb na een speurtocht in nieuwsgroepen vastgesteld dat al sinds 2006 meldingen worden gemaakt door consumenten die op exact dezelfde wijze zijn behandeld als ik: (vaak veel) goedkopere alternatieven sturen dan waarvoor betaald is. Ook wordt meerdere malen melding gemaakt van niets leveren terwijl er betaald is, of mensen laten bestellen en betalen om vervolgens de bestelling te annuleren waarbij het geld wordt teruggestort met mindering van torenhoge administratiekosten!

Ondertussen heb ik de bank opdracht gegeven om het verschil van 4,99- terug te vorderen en zal ik alle documenten voorleggen aan Radar en Kassa in de hoop dat de consument gewaarschuwd wordt voor deze frauduleuze praktijken. Let wel: het gaat mij niet om die E. 4,99-, maar om het principe!

Dus: mijd Matrixx Media! :!:

Ze sturen meer dan eens een goedkoper alternatief dan waar je voor betaald hebt (of zelfs helemaal niets) en steken het prijsverschil in hun zak, temeer omdat de meeste consumenten het er bij laten zitten en alleen besluiten niet meer bij Matrixx Media te bestellen. Hoewel ik ook voor het laatst bij Matrixx Media heb besteld, zal ik in ieder geval mijn best doen om zoveel mogelijk mensen te informeren over deze praktijken!

pieter.0
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2009 16:39

Re: Wie heeft ervaring met deze webwinkel????

Ongelezen bericht door pieter.0 »

Hallo iedereen,ik ben ook met mijn ogen open in de val gelokt.had ook bij matrixx wat produkten besteld en op voorhand betaald.ik kreeg een vriendelijk mailtje van hun en dat was het.een week gewacht en wat dacht je niets,nog een week en ook niets.dan beginnen mailen naar duitsland,engeland.ik kreeg dan toch een mailtje terug waarin ze mij naar de klachten dienst verwezen.heb daar dan alles uitgelegd,+een bijlage van mijn betaalde bedrag.een paar dagen later kreeg ik mail terug dat ik nog 11,88euro terug krijg van het bedrag dat ik had betaald was 55,97euro.de rest zijn volgens hun annulerings kosten.die 11,88 euro moet ik nog altijd krijgen,maar ik geloof er niet meer in.PAS OP VOOR MATRIXX MEDIA ik denk dat ze nep zijn,als je betaald ben je gezien.MVGR pieter

Fordfocuswagon1,6
Berichten: 76
Lid geworden op: 20 jan 2009 03:51

Re: Wie heeft ervaring met deze webwinkel????

Ongelezen bericht door Fordfocuswagon1,6 »

§mr badguy

Zozo...

Schiet lekker op dan....
Heb je al gelijk gehaald of willen ze nog steeds niet mee werken...??

Groet

pieter.0
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2009 16:39

Re: Wie heeft ervaring met deze webwinkel????

Ongelezen bericht door pieter.0 »

hallo,ondertussen zijn we al een 10 tal dagen verder en matrixx laat nog altijd niets van zich oren.ik heb al een paar van mijn e-mails terug gekregen (geblokkeerd door matrixx).ze gingen een deel van mijn geld terug storten,maar wat denk je,juist niets noppes.

Gesloten