LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone stuurt te hoog factuur op.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
redfirm

Vodafone stuurt te hoog factuur op.

Ongelezen bericht door redfirm »

zoals sommigen hier weten maakt vodafone gebruik van myvodafone. hierin kan je zien hoeveel tegoed je hebt en wat je verbruikt hebt. daarnaast kan je ook kijken tot hoever je buiten je budget bent en wat de kosten daarbij zijn....dacht ik.

eergisteren ontving ik mijn factuur van january van vodafone met een bedrag van 88 euro wat ik aan hun moest betalen. terwijl in myvodafone staat dat ik maar 1 euro en 47 cent over mijn tegoed ben! en dat ik zelfs nog 47 cent beltegoed heb ( 1.47 kwam door internet )

maar dan krijg je de factuur met 88 euro binnen. maar dat kan toch niet ! je hoort als klant goed geinformeert te worden. want op hun site staat dat alles redelijk accuraat is !. NIET DUS. het voelt alsof vodafone denkt dat ze hun klanten niet hoeven te informeren.

als ik over mijn tegoed zat, had vodafone my moeten informeren. en mij niet het idee geven dat ik nog tegoed heb. dan kon ik ook rekening mee houden en stoppen met bellen/smsen. maar helaas is dit niet gebeurt. ik heb zelfs een screenshot van myvodafone waar mijn tegoed word weergegeven voor het geval ze het veranderen.

weet iemand wat ik kan doen ? ik had altijd vertrouwen in vodafone, maar helaas valt het me nu tegen... en ik ben niet van plan om 88 euro te betalen terwijl ik normaal elke maand 30 euro betaal en niet correct geinformeerd word over mijn tegoed.

ik heb vodafone geemailed. maar ze antwoorden maar niet.

vanleenen

Re: Vodafone stuurt te hoog factuur op.

Ongelezen bericht door vanleenen »

hoi redfirem,

dat klopt helemaal, vodafone heeft een slechte klanten serves en het benatwoorden van mails is precies het zlefde, of je krijgt een onduidelijk antwoord en mail je terug dan blijven ze onduidelijk of je krijgt gewoon een automatisch antwoord.. met het bellen precies het zelfde.
Wij hebben zeker het hele jaar niet kunnen opvragen hoeveel belminnut je nog over heb, dus moest je maar steeds raden hoeveel je nog kon bellen. Dus je kan niet controleren wat je heb verbruikt, kreeg steeds een smsje dat er een storing is. Ik vind dan ook dat daar een vergoeding tegenover moet staan. Want het is een serves die je niet kan gebruiken.

Ik ben van 2006 klant bij hun en heb nooit problemen gehad. Maar het laatste jaar was het allleeen maar ellende.

Mischiend at vodafone hier ook op reageer, die kan je dan mailen en die kunnen je volgens mij verder helpen. Ik heb zelf ook iets op het forum gezet en kreeg toen ook antwoord van een medewerker van vodafone, dat ik mijn gegevens enz moest mailen, maar heb tot op heden nog niets gehoord.

Het is balen dat je niet zomaar het kontrakt kan verbreken, dan moet je alles tot aan het eidn van je kontrakt betalen.

Als mijn abbnm op het einde is dan meld ik mij dan ook af, voor ons geen vodafone meer...

redfirm

Ongelezen bericht door redfirm »

helaas heb ik het volgende bericht van vodafone teruggekregen op mijn email
dit is wat ik stuurde :

Ik heb van jullie een factuur ontvangen van january 2009 met 42.50 euro wat buiten mijn tegoed valt? terwijl er op jullie website staat dat ik nog zelfs 47 cent over heb van mijn abonoment. Hoe kan ik in hemelsnaam 42.50 buiten mijn tegoed zitten?. ik ga vanuit dat het dan anders aangegeven zou moeten zijn op myvodafone wat niet het geval was !!!!

dit is exact wat ik terugkreeg :

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u kosten buiten uw tegoed heeft.

Uit controle van het systeem blijkt dat uw tegoed correct is toegekend en dat u kosten buiten uw tegoed heeft gemaakt door over uw tegoed heen te bellen en te sms' en.

Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

Ik kan het verkeerd hebben maar misschien vergis je je in de periode?

Op je factuur van januari staan de extra kosten die je de vorige maand (december) hebt gemaakt. Extra gemaakte kosten worden natuurlijk altijd achteraf in rekening gebracht. De status van je tegoed op My Vodafone geeft je verbruik weer van de lopende periode. In dit geval dus toen je dit bericht plaatste, op 30 januari, zag jij het verbruik van de maand januari. Als je in januari geen extra kosten hebt gemaakt zal je factuur van februari dus alleen de abonnementskosten in rekening brengen.

vanleenen

dat begrijp ik wel, maar het mooiste is dat wij in december amper hebben gebeld. op 1 abbnm had ik nog 800 belm en op de ander 300.
Dat heb ik nooit verbeld in die paar dagen.

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

@vanleenen

Mijn vorige reactie was gericht aan redfirm, degene die dit onderwerp heeft geplaatst, niet aan jou. :)

vanleenen

oke sorry, mijn eccuses :wink:

Gesloten