LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone + reparatiedienst + nota betalen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mdehoog

Vodafone + reparatiedienst + nota betalen

Ongelezen bericht door mdehoog »

Te beginnen bij het begin!

Ik heb een abonnement afgesloten bij vodafone ergens in juli/augustus. Nog geen 1.5 maand later was mijn bijbehorende telefoon defect, vervolgens heb ik deze via de winkel opgestuurd naar de reparatiedienst. In de winkel is mij toen beloofd dat ik mijn telefoon met 2 weken terug zou krijgen.
Maar na 2 weken was er nog geen telefoon te zien. Op internet kon ik de status van mijn reparatie volgen, hier echter stond ongeveer een maand lang dat er gewacht werd op een onderdeel. Dus ik ben na een maand gaan rondbellen om te vragen waar mijn telefoon nou bleef! Ik zou graag weer willen bellen met de telefoon die bij mijn abonnement hoort.

Telkens werd mij gezegd dat ze er niets aan konden doen en dat ik maar moest afwachten...

Dus na 1.5 maand mijn telefoon terug gekregen. Vervolgens half december ging mijn telefoon weer kapot, wederom met hetzelfde probleem. Dus ik op 31 december heb ik mijn telefoon terug gebracht, met hetzelfde verhaal. Daar werd mij weer verteld dat het 2 weken zou duren voordat ik hem terug zou krijgen.

Aangezien ik het vrij zat was om telkens zo lang te wachten heb ik na 3 weken wachten de volgende brief naar vodafone ssv aangetekend verzonden:

Geachte heer/mevrouw,
22-01-2009, Loosdrecht

Ik stuur u deze brief betreffende de reparatie aan mijn Sony Ericsson G900i. Deze telefoon heb ik gekregen bij mijn abbonement met het telefoonnummer: 06-0000000
Het servicenummer dat op mijn reparatieformulier staat is: iRMAVODA5713325.

De reden dat ik u deze brief stuur is omdat in de winkel waar ik mijn telefoon gekocht heb, is verteld dat ik mijn telefoon 2 weken nadat ik hem had aangeboden ter reparatie terug zou krijgen. Nu is dit de eerste keer dat ik mijn telefoon had aangeboden ter reparatie (servicenummer op het reparatieformulier: iRMAVODA5346510) ook beloofd en toen heeft het van 26-09-2008 tot 04-11-2008 geduurd. Terwijl mij beloofd was dat het ongeveer 2 weken zou duren.

Nu ben ik niet van plan om nog een keer zo lang te gaan wachten vandaar dit schrijven. Aangezien u de door uw medewerker in de winkel beloofde afspraken niet nakomt stel ik u een uiterste datum van 31-01-2009. Ik heb mijn telefoon ter reparatie aangeboden op 31-12-2008.

Als u deze datum niet nakomt wil ik het koopcontract beïndigen op basis van het niet nakomen van de gemaakte afspraken.
U moet namelijk wel weten dat ik mijn abbonementskosten doorbetaal terwijl ik geen telefoon daarbij heb.

Ik wacht uw antwoord af,

Met vriendelijke groet,

Mdehoog

Nu had ik op 31 januari nog steeds geen antwoord, dus ik opbellen op maandag de 2e februari. Niet naar de klantenservice maar naar het hoofdkantoor. Telkens werd ik door verwezen naar of iemand bij het hoofdkantoor die nergens van wist en me op haar/zijn beurt weer kon doorverbinden met de klantenservice. Daar kreeg ik net zoals de eerste keer iemand aan de lijn die mij kon vertellen dat ik maar moest wachten op mijn mobiel ! Zodra ik naar mijn brief vroeg, kon het merendeel van de mensen mij niet helpen. De laatste die ik aan de lijn kreeg vertelde mij dat het 15 dagen zou duren voordat ze mij een antwoord konden geven. Mijn brief was daar ontvangen op de 26e Januari.

Nu goed, nu komt het volgende. Ik heb ze toen ik opbelde vaak genoeg verteld dat ik mijn rekening niet zou betalen voordat ik een degelijk antwoord zou hebben, op de hoop dat ze me dan eindelijk serieus nemen. Maar in plaats van dat ze dan meer hun best gaan doen daar. Sturen ze me een brief op met daarin dat mijn vodafone abonnement geblokkeerd wordt. En dat als ik niet voor de 14e betaal dat mijn abonnement dus echt geblokkeerd wordt.

Nu is mijn vraag dus het volgende:

Ik wil namelijk dat mijn abonnement gestopt word, ik ben het helemaal zat om zo behandeld te worden bij vodafone. Maar nu vraag ik me dus af, is die blokkering naar aanleiding van het niet betalen een definitieve blokkering? Dus wordt mijn abonnement ook zodanig afgesloten dat ik niets meer hoef te betalen, tot op misschien die ene rekening na ?

Ik heb trouwens tot op heden mijn toestel niet terug ...

Ik hoop dat er iemand is die mij een goed antwoord kan geven !

Mvg,

Martijn

WEBRELATIONSAA

Re: Vodafone + reparatiedienst + nota betalen

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Antoine
Vodafone Web Relations

Gesloten