LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Word nooit klant van Telort

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
yurda
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2009 15:54

Word nooit klant van Telort

Ongelezen bericht door yurda »

Wanneer gaat iemand eens iets doen aan die wantoestand die telfort heet.
Ben al ander halve maand bezig om een onterechte verlenging op naam van mijn vader te annuleren en het toestel waar hij in eerste instantie NOOIT om heeft gevraagd terug te sturen!

Ik kan hier een heel verhaal gaan typen wat mij allemaal is beloofd en wat mij allemaal is aan gedaan door de zeer slechte medewerkers van Telfort maar ik heb even in het forum gekeken wat er allemaal staat over dit waanzinnig slechte bedrijf, en ik begrijp dat ik niet de enige ben.

Dus mensen die dit lezen bedenk goed voor dat je klant wil worden van telfort ook al krijg je het allemaal gratis.
Je word door telfort als een imbeciel behandeld, klanten service kost 30 cent per min. en ze houden je extra lang aan de lijn om maar geld te verdienen en iets simpels als een adres opvragen waar je een toestel heen kan sturen daar kunnen alle medewerkers(lees: dombo's) van telfort klantenservice geen antwoord op geven.
ik ben echt heel boos en ga het verder afhandelen met advocaat want mij nemen ze na anderhalve maand niet meer serieus.

ps ik ben altijd netjes gebleven aan telefoon en er is zelfs al twee keer opgehangen 1 keer na 35 minuten!!!!!!! en 1 keer na 29 minuten!!!!!

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Word nooit klant van Telort

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je een verlenging via telefoon met opdringerige verkoper op provisie regelde is het meestal fout of erg duur.
Ze beloven alles, als je maar het contract verlengde.

Ik doe het liever tot maximaal 4 maanden voor einde zelf.
Ik bepaal dan zelf of ik een goedkopere Sim Only of met GRATIS toestel wil die meestal erg duur word gezien het verschil.

Ik kocht een prepaid en de kaart weg gegeven aan liefhebber en dan een Sim Only 300 voor 24 maanden van € 7,95 en dat gaat dus prima.

Maar ik koop of verleng nooit iets per telefoon, geen enkele aanbieding want zelf online gaan en rustig doorlezen is meestal goedkoper en foutlozer!

Annaforradar
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2009 18:04

Re: Word nooit klant van Telort

Ongelezen bericht door Annaforradar »

Helaas heb ik via de vastenlastenbond.nl een goedkoop internet en telefonie pakket gekocht. Telfort presteert zo slecht dat er veel vragen over telfort bij juridisch loket komen.

Een tip: kijk altijd of je per maand kan opzeggen en niet pas na ee njaar. Tip 2 let op een helpdesk die niet duurder is dan 10 cent per minuut en of ze je door kunnen verbinden naar andere afdeling. Bij telfort kan dat niet en word je elke keer naar een ander afdeling gestuurd waardoor je weer opnieuw moet bellen en in de wacht staat.
Nu zit ik een jaar vast aan een lijn die het niet doet. Constant vallen delen van gesprekken weg in mijn vaste lijn.[/b] Een brief van wanprestatie wordt niet geaccepteerd. Als ik de automatische incassos blijf storneren, kom ik misschien met incasso kosten of iets dergelijks te zitten of een rechtszaak.

Binnen 7 dagen opzeggen kon ook niet want ik kreeg het modempakket pas 2 maanden later dan beloofd.

Na 6 keer technische dienst bellen en brieven schrijven heb ik nog steeds geen goede telefoonverbinding en draadloos internet doet het helemaal niet.
Kortom de vanstenlastenbond en vooral Telfort moet eens hard worden aangepakt.

Heidi00000000000
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 jan 2009 20:49

Re: Word nooit klant van Telort

Ongelezen bericht door Heidi00000000000 »

Mischien handig om te weten Telfort is van KPN. En aangezien KPN de moedermaatschappij op nummer twee staat bij kassa met de meeste klachten. Hoe moet dan een dochtermaatschappij van hun goed functioneren.

Groetjes

Gesloten