Wat kan ik doen om een onterechte iDeal betaling terug te draaien?
Ik heb een bestelling gedaan bij Conrad.nl en die via iDeal (Postbank) betaald.
Dat ging prima, netjes een tan code via SMS ontvangen en een bevestiging per e-mail gekregen dat ik heb betaald.
Maar nu komt het: de volgende dag is het zelfde bedrag met de zelfde omschrijving (nummer van bestelling en klantnummer) opnieuw afgeschreven.
Hoe krijg ik het bedrag van de dubbele afboeking nu terug?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dubbele iDeal betaling
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 09 nov 2008 12:52
Re: dubbele iDeal betaling
Neem even via email contact op met deze leverencier, en leg even uit wat u hier logt.
Re: dubbele iDeal betaling
de leverancier geeft aan dat zij de betaling maar een keer hebben ontvangen
Re: dubbele iDeal betaling
Dat is vreemd. Bij mij betalen klanten via iDeal, maar ik heb dit nog nooit gehad. Wel eens incidenteel een betaling zonder bestelling (als de klant te vroeg afsluit), maar dan nemen we gelijk contact op met de klant.
De ondernemer moet dit kunnen zien, neem anders contact op met de bank en vraag wat je het beste kunt doen. Ik heb veel meegemaakt met de webwinkel, dit echter nog nooit...
De ondernemer moet dit kunnen zien, neem anders contact op met de bank en vraag wat je het beste kunt doen. Ik heb veel meegemaakt met de webwinkel, dit echter nog nooit...
Re: dubbele iDeal betaling
iDEAL geeft zelf inderdaad ook op de website aan eerst na te gaan over de leverancier een dubbele betaling heeft ontvangen. Is dat niet het geval, neem dan contact op met de bank zodat zij uit kunnen zoeken waar de fout zit.
Re: dubbele iDeal betaling
Postbank heeft toegegeven dat het hun fout was en ze draaien de dubbele betaling terug.