LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kapsones van tele 2

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
dagmarenmarco
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:10

kapsones van tele 2

Ongelezen bericht door dagmarenmarco »

sinds 20 augustus 2008 televisie genomen van tele 2,
al direct gemeld dat ik een storing heb en gebeld.
modem werd geresed en het moest verholpen zijn ,
niet dus
na tientallen telefoontjes en 5 maanden verder komt er een monteur
dacht dat het aan de splitter lag en zonder de decoder te testen ging hij weer en als ik nog last had moest ik maar weer bellen.
heb ik gedaan dus en weer een afspraak gemaakt met technische dienst ,zouden mij terug bellen niet dus.
ik zelf gebeld en nu komt het word tot 3 keer over de hoorn erop gegooid,
de vierde keer word ik doorverbonden met iemand die een beslissing mocht nemen want ik wou van mijn abonnement af en wat deed deze man ging het even uitzoeken zij hij ,hij zocht het niet uit maar ging naar huis want het was 8 uur en zijn werktijd zat erop (werd door een collega van hem bevestigd) en ik werd weer in de wacht gezet en kon weer opnieuw beginnen.
nu krijg ik eindelijk een dame met begrip aan de telefoon (naar 6 maanden klagen) deze ging het voor mij uitzoeken en zou de volgende dag terug bellen ,ik had er weinig vertrouwen in maar het gebeurde en ze kwam met de mededeling het hoofdkantoor kan op korte termijn niets voor u doen .
is 6 maanden wachten en wel het volle bedrag betalen teveel gevraagd?
toen zij ik ik wil per direct van mijn contract af want hun bleven in gebreke en tot mijn verbazing kon dat per direct en ik zou als compensatie tot 20 augustus 2009 gratis tv mogen kijken.
en nu komt het weer ze trokken gelijk de stekker eruit (wat nu compensatie)
ben nu nog steeds aan het bellen over een schade vergoeding 6 maanden betaalt voor slechte televisie ontvangst.

mischien een leuk verhaal voor in de uitzending mischien dat ze dan wel reageren .
heb nog nooit een bedrijf meegemaakt met zoveel kapsones

marco

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: kapsones van tele 2

Ongelezen bericht door D1RK »

Nooit meer het dure 0900 nummer bellen, want daar verdienen ze juist op!

Als U deze klacht opnieuw via [email protected] met Uw klantnummer zou sturen heeft U kans dat dit erg snel en netjes word opgelost, wel even hier vermelden als dat zo is.

Succes.

Gesloten