LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rofra Home levert beschadigde tafel en weigert verdere actie

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
vandoorn

Rofra Home levert beschadigde tafel en weigert verdere actie

Ongelezen bericht door vandoorn »

Bij Rofra Home te leiderdorp een salontafel (IQ11783) besteld. Deze wordt bezorgd tijdens onze verhuizing op het nieuwe adres. We kijken bij aflevering op 27 november 2008 of de tafel heel is en zien over het hoofd dat de hoek van de glasplaat is beschadigd. Ik tracht nog de leveranciers op de parkeerplaats achterna te lopen, doch ze zijn met spoed vertrokken. Ik bel direct Rofra Home en maak melding van de schade. Rofra Home Leiderdorp zegt dat ik een schadeformulier in moet vullen hetgeen zijn toesturen en dat het goed zal komen. Formulier is ingevuld en Rofra Home laat 6 1/2 week niets van zich horen. Ik heb gebeld, Rofra zegt toe het geval te zullen bespreken. Enkele dagen later krijg ik een Email waarin wordt beweerd dat de tafel op 26 november is geleverd en dat in de algemene voorwaarden staat dat ik dit direct had moeten constateren en dat er geen verhaal mogelijk is.

Ik protesteer hiertegen , met name omdat mijn verhaal totaal niet is gelezen en zij zich vergissen in de afleverdatum. Krijg weer geen reactie tot ik bel. Rofra stuurt intussen een mail waarin zijn bij hun standpunt blijven.

Rofra Home kan dit volgens mij niet maken en moet de glasplaat vervangen. Kan iemand mij vertellen welke actie ik nu nog kan ondernemen?

Frans

mariekeb582

Re: Rofra Home levert beschadigde tafel en weigert verdere actie

Ongelezen bericht door mariekeb582 »

Wij hebben schade aan een glasplaat van de salontafel, schade aan twee poten van de stoel, een tafel die eerst met fouten geleverd werd en nu met een afgebroken wiel en twee eettafelstoelen waar de vering stuk van was. En niet te vergeten een lamp waar BOKTOR in zat.
:evil: :evil: :evil:

De glasplaat word niet vergoed en naar de rest gaan ze nu ALS HET GOED IS kijken...

Ook hebben we 2 musa sofas waarvan de kussens erg snel slap zijn geworden.... hebben meer mensen deze ervaringen????

Van Huffelen/Bensink

Ongelezen bericht door Van Huffelen/Bensink »

Wij hebben in 2008 ons gehele woonkamer ingericht met Rofra Home en zijn ontzettend tevreden over de service.
Wij moesten de meubelen aftekenen voor goed ontvangst en hebben de heren van de bezorgdienst gevraagd waarvoor ze dit hanteren.
Het komt regelmatig voor dat mensen achteraf klagen over schade wat tijdens levering niet zichtbaar was. Raar dat mensen achteraf toch schades hebben, dit zou je toch moeten zien. Wie zegt dat je dit zelf niet hebt veroorzaakt?
Tuurlijk komt het wel eens voor dat er fabrieks fouten zijn, maar dit wordt dbij Rofra Home dan ook gelijk opgelost zoals bij ons.
Mijn advies kopen bij Rofra Home ze hebben daar erg mooie spullen en wat betreft het personeel van de service afdeling.. mijn complimenten!!!

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

zucht... :roll: weer een van Rofra..

poespas

Ongelezen bericht door poespas »

@Van Huffelen,

Vertel eens, wat had je gekocht, wat was het probleem, en hoe hebben ze het opgelost.

Gesloten