De situatie
Ik kom er toevallig achter dat ik al 8 maanden niets meer betaal voor een internet-abonnement. Ik had een automatische incasso gegeven en dat ging altijd goed, maar het bedrijf is 8 maanden geleden gestopt met het incasseren van het abonnement. Ook krijg ik geen facturen meer.
Alles werkt verder gewoon en laatst kreeg ik nog een aanbieding, omdat ik klant ben.
Ik heb al gebeld en gevraagd waarom ik online mijn facturen niet meer kan inzien, maar ze konden me niet vinden.....
Ze zouden nog kijken wat er aan de hand kon zijn, maar al een maand niets meer gehoord.
Mijn vragen:
Kan het bedrijf mij achteraf nog facturen gaan sturen? En hoelang terug, boetes?
Ben ik wettelijk verplicht om ze op hun fout te attenderen of kan ik doen of ik het niet in de gaten had?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] incasso en facturering stopt, abonnement loopt door!
-
- Berichten: 287
- Lid geworden op: 22 dec 2007 01:15
Re: incasso en facturering stopt, abonnement loopt door!
Ze kunnen je achteraf facturen gaan sturen, je maakt namelijk gebruik van hun diensten. Volgens mij verjaard het pas na 5 jaar omdat je een overeenkomst met hun heb.
Wettelijk ben je verplicht om zorg te dragen voor de betaling van de geleverde diensten. Ik weet niet hoelang jij wil wachten maar als je 8 maanden niks heb betaald, dan krijg je later nog een vette rekening als je verder wil zitten wachten.
Wettelijk ben je verplicht om zorg te dragen voor de betaling van de geleverde diensten. Ik weet niet hoelang jij wil wachten maar als je 8 maanden niks heb betaald, dan krijg je later nog een vette rekening als je verder wil zitten wachten.