LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN INternet plusbellen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
f g kooman
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2009 19:06

KPN INternet plusbellen

Ongelezen bericht door f g kooman »

Op 29 december kon ik geen E-mail ontvangen.Belde HetNet KPN:
"meneer U heeft een half uur geleden Uw abonnement opgezegd !
Dan zak je door de vloer. Maakt U het snel weer ongedaan ik heb niets opgezegd! Dat kan niet meneer, dat duurt zeker tot half januari. Op 7 januari werd ook Internet en telefoon afgesloten. Sinds die datum ben ik elke dag minstens een uur in de weer om alles weer recht te zetten.Ik heb voor honderden euro's mobiel gebeld met de dure servicenummers; ze sturen je van het kastje naar de muur. Nu is het 9 februari, mijn ene telefoonnummer is sinds twee weken weer actief, maar het 2e hebben ze vergeten m,ee te nemen en dat schijnt bij de KPNers iets heel moeilijks te zijn.Ik krijg nu ook welkomst bireven omdat ze nu denken dat ik een nieuwe klant ben ! Interactieve YV werd ook in mijn maag gesplitst. Mijn telefoniegegevens zijn al bijna 6 weken niet te bereiken door een zgn foutmelding 131. Bij KPN sta je met je rug tegen de muur; je kan schelden, vriendelijk vragen, smeken het laat ze allemaal steenkoud. Ik had afgelopen weken KPNers uit Antwerpen, Groningen en Enschede aan de lijn en steeds weer :mag ik Uw postcode en huisnummer en ik verbind U door. Op een ochtend zat ik bijna een uur aande wachtlijn, toen kwam de mededeling: dit gesprek wordt i.v.m. met de lengte over 5 minuten verbroken ! Kosten 22,50 euro ! Wie zal dat betalen ? Ik dus niet. Alst u blieft andere KPN-gedupeerden laten we ons als een leger opstellen en ze eens flink aanpakken.Dit is pure misleiding en oplichting !!Zegt het voort.
Frank G Kooman, den Haag

Amelie13
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 feb 2009 12:36

Re: KPN INternet plusbellen

Ongelezen bericht door Amelie13 »

Hi~

Ik sluit me hier aan. Bij mij is het alleen andersoms, ik heb ze op 20.11.2008 aangegeven dat ik mijn telefonie+ADSl economy(vroeger planet) wenste te beeindigen en sindsdien alleen maar problemen; KPN blijft geld nemen van mijn bank rekening voor de kosten februari en maart : 62.99 euro's afgeschreven op 27.01.09 terwijl mijn contract op 23.01.2009 einde. Ik zit ook te vechten met hun waardeloze "klantservice" ze geven mij antwoord binnen 20 dagen?? ik ben al weken mee bezig, eerste aan de telefoon. Maar omdat ik alleen maar mensen kreeg die foute antwoord gaven, leugens of niet eens zelf weten wat ze vertellen, en de kosten alleen maar voor mijn rekening zijn (ben wel een paar tientjes kwijt aan telefoon gedoe) heb ik het op dit manier opgegeven en communiceer alleen per e-mail. Ik heb al 7 euro's laten storneren ,op 4.2 kreeg ik een herinnering ,te grappig voor worden echt, dat ze mij zouden aflsuiten. Ik dacht nou doe maar maar nee hoor ik krijg nog steeds e-mails op mijn planet.nl oude adres. Ook werd ik bijna bedreigd door hun van hun manager, aan mij hem te laten herrineren dat IK de klant was " u bent gewaarschuwd" zei ie tegen mij. Een ander van de annulering dienst vertelde dat KNP geen rekening meer op papier verstuurde sinds vorig jaar :shock: omdat ik zei dat de geld voor februari maart was afgeschreven en dat ik geen nota had gekregen...en ja hoor een week geleden tadah nota OP PAPIER in mijn brievenbus...dus weer liegen! en zo gaat dat sinds weken.
Ik ben het spuurzat en ben bereid om iets aan te beginnen tegen KNP met anderen mensen die ook de dupe van KPN zijn of zijn gewents
KOM MAAR OP! :evil:

nemogero
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2009 11:35

Re: KPN INternet plusbellen

Ongelezen bericht door nemogero »

Op zat. 14 feb. kon ik niet meer bellen.met mijn vaste lijn. kpn gebeld met mijn mobielen, kon mij niet helpen ik zou maandag of dinsdag morgen worden gebeld voor het op te lossen.Dinsdag middag belden ze dan op mijn mobiele. het probleem is, per 3 maart ga ik over naar een anderen internet aanbieder dus hebben ze het al afgesloten en het kon zijn dat ik het oude telefoonnummer weg was.
Heb mijn nieuwe internet aanbieder gebeld(online vroeger orange).
kreeg ik als antwoord:binnen 2 dagen hebt u telefoon en internet.
halve maand vroeger als afgesproken.
Geweldig toch om eerlijk te zijn ben ik ook niet anders van online/orange gewend heb al vroeger orange breedband gehad en nooit problemen gehad.Zelfs toen ik naar een ander internet provider ging hebben ze het netjes overgesloten.
Dus nooitmeer KPN :x :evil:

Gesloten