LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voorruit Citroen C 3

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
everhard

voorruit Citroen C 3

Ongelezen bericht door everhard »

Enkele maanden geleden moest ik mijn voorruit laten vervangen. Er was een grijze film tussen de lagen van de ruit ontstaan. Deze film ging het uitzicht belemmeren en kon leiden tot hachelijke situaties bij niet tijdig vervangen. Carglass weigerde de ruit te vervangen zonder instemming van de verzekeringsmaatschappij om reden dat dit euvel veel voorkwam. Bij de garage bleek dat ook rondom de ruit deze grijze film ook zichtbaar werd. Reden van het ontstaan van deze grijze film zou het langdurig in de zon staan zijn. Mijn verzekeringmaatschappij (ZLM) heeft dit zeer coulant behandeld en heeft mij de kosten vergoed m.u.v. een klein eigen risico. Ik heb een drietal malen een brief naar Citroen Nederland gezonden en hun gevraagd hun mening hierover te geven. Zij hebben tot dusverre geen reactie gegeven.
Zijn er nog meer C 3 rijders die dit probleem hebben gehad.

Kokopelli

Re: voorruit Citroen C 3

Ongelezen bericht door Kokopelli »

Everhard, heb je jouw brief gestuurd als email?

Stuur je bericht naar via een contactformulier. Citroën antwoord dan wel is mijn ervaring.
http://www.citroen.nl/CWH/nl-NL/Corpora ... t/Contact/

Zoals je al op dit forum heb kunnen lezen, is er iets mis met de coulance van Citroën NL. Ze krijgen het nu aardig voor de kiezen over de C3. Jammer want het is een alleraardigste auto, die heerlijk rijdt.

Mijn dochter heeft een C3 Exclusieve, maar die heb ik nog niet gehoord over deze klacht. Ik zie haar auto deze week nog en zal eens goed kijken.

everhard

Kokopelli,

Tot dusverre was ik erg blij met mijn C 3 Exclusive. Na de voorruit en laatstelijk de veer kwestie is die blijdschap voor een groot verdwenen.

everhard

Kokopelli,

Ik vergat nog te melden dat ik de bedoelde brieven naar Citroen BV in Bussum heb gezonden. Gisteren heb ik nog een brief m.b.t. de veer naar Bussum gezonden.

Gesloten