LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Xs4all

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Heidi00000000000
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 jan 2009 20:49

Xs4all

Ongelezen bericht door Heidi00000000000 »

Xs4all

Ik heb KPN en Tele 2 gehad en allebij een nachtmerry. Ik heb sinds september 2008 Xs4all en ik moet zeggen naar alle tevredenheid.
We hebben twee keer een storing gehad dat het internet niet werkt zeg maar. Mn man belt krijgt metteen iemand aan de lijn en word metteen binnen 2 min. verholpen en het internet werkt weer. Geen duure 0900 nummer maar gewoon A'dams netnummer. Het enigste nadeel is ze zijn alleen op kantoor tijden berijkbaar maar ik vind het zo prettig bedrijf dat ik dat totaal geen probleem vind. Ik ben gewoon zo blij eindelijk een fatsoonlijk bedrijf waarbij alles gewoon werkt en je fatsoonlijk te woord staat dat ze van mijn wel een warme douche verdienen. Ik ga ook telefonie bij ze nemen zal nog later een bericht zetten in onderwerp telefonie hoe dat verloopt.

Groetjes

Gesloten