Hallo mede gedupeerden..
Mijn verhaal is niets anders dan al die van jullie.
Ook ik weigerde met het betalen.
Maar de dreiging van een incassobureau en met een verhoging van boete en rente tot bijna € 1000 extra ben ik toch gezwicht.
Ja ik weet dat dat de strategie is van die smerige Dexia....
Maar als je wraakgevoelens in je op voelt komen die gericht zijn op personen of instanties is het goed mis.
Ik wil niet meer dag en nacht aan dat stuk ellende denken.
Hoewel mijn banksaldo flink is afgenomen is mijn gemoedstoedstand gelukkig wel weer wat beter.
Maar kom niet te dicht in mijn buurt als je er ook maar iets mee te maken hebt...
Dit is niet als dreiging bedoeld, maar helaas heb ik dit soort gevoelens niet bij mij opgewekt..
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] door de knieën..uiteindelijk toch maar betaald..
Re: door de knieën..uiteindelijk toch maar betaald..
Jan,
Ik heb dezelfde twijfels, en zal geld moeten lenen. Je hebt de betaling onder "protest" gedaan neem ik aan. Hoe gaat dat in zijn werk en wat staat mij te wachten.
Wim
Ik heb dezelfde twijfels, en zal geld moeten lenen. Je hebt de betaling onder "protest" gedaan neem ik aan. Hoe gaat dat in zijn werk en wat staat mij te wachten.
Wim
Re: door de knieën..uiteindelijk toch maar betaald..
dit is dus taal wat nergens op slaat, ik ben zelf ook een gedupeerde, maar jullie moeten niet altijd bruneel en dexia pakken, die verdedigd gewoon zijn bedrijf, zouden jullie allemaal toch ook doen, ik blijf van mening, dat de tussenpersonen van spaarselect (in mijn geval), de werkelijke criminelen zijn, en als ik die vent weer tegenkom dan sla ik hem eens flink op zijn bek
m vr gr dv
m vr gr dv