LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service mediamarkt roterdam!!!!

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
dhr. dijkstra

slechte service mediamarkt roterdam!!!!

Ongelezen bericht door dhr. dijkstra »

hallo,

in mei 2008 kocht ik in de media markt een grote 42 inch flatscreen. als je bij zo'n groot bedrijf koopt neem je aan dat het wel goed zit, dit is dus echt niet zo!
toen ik hem kreeg was hij al kapot, geluid viel telkens weg (blijkt nu een fout in het soundboard te zijn). ik de dag erna gelijk gebeld zodat de tv gemaakt kon worden of dat ik een nieuwe zou krijgen. bellen voor een reperatie is erg lastig omdat de mediamarkt zelf je niet helpt. de media markt heeft de reperaties uitbesteed aan een ander bedrijf. ik kan nu het formulier niet vinden waar hun naam op staat (van dat bedrijf) maar dat kan ik wel opzoeken als daar intresse voor is.
eerst belde ik zelf (ik ben 17 jaar, en heb de tv ook voor mijn verjaardag gekregen.) ze waren zeer onbeleeft en zeiden dat zo'n klacht helemaal niet kon en dat ik hun tijd niet moest verdoen met zulke berichten. er werd ook heel vaak opgehangen. het heeft uiteindelijk zeker 3 maanden geduurt voordat er een monteur langs kwam (deze was zeer beleefd en behulpzaam). de tv werd gemaakt in huis en deed het weer. maar na een dag of 3 was hij were stuk, en kon het hele liedje met het bellen weer beginnen. mijn ouders hebben ook vaak gebeld omdat wij het idee hadden dat ze mij niet serieus namen vanwege mijn leeftijd, maar ook tegen mijn ouders waren ze kort af en onbeleeft. de tv is pas opgehaald toen mijn moeder vroeg of ze toestemmingkreeg om het gesprek op te nemen. er werd toen opgehangen en daarna teruggebeld met de melding die tv word opgehaald. nu ben ik mijn tv nog steeds kwijt en heb heb dus al die tijd sinds mei nog niet kunnen gebruiken. als het bedrijf afspraken met je maakte kwamen ze die niet na, en als ze zeiden dat ze je zouden bellen dan bellen ze alleen tussen 9 en 4. het zelfde geld voor het ophalen, je moet een vrije dag nemen om te tv op te laten halen, dat is tog geen service?. en dan zijn wij hardwerkende mensen op ons werk dus ja...2 weken gelede vermelde ze dat de tv op transport naar mij toegestuurt werd. een week later belde ik om te vragen via welk land ze wilde gaan wand het duurde wel erg lang en toen zeiden ze dat de tv er zaterdag zou zijn. nu een week later (zaterdag) is de tv er nog niet! hij kan elk moment komen word ons vertelt. ik hoop nu maar dat ik me tv snel heb want wij hebben het helemaal gehad met de service van de mediamarkt rotterdam.
wij weten nog niet hoe wij het beste vedder kunnen gaan want wij willen ook al komt de tv een klacht indienen, en een vergoeding vragen voor de kosten voor het bellen, en mischien dat zij dan ook een goed gebaar laten zien want dit is echt geen service. een schadevergoeding lijkt ons wel op ze plek. en als de tv er woensdag nog niet is willen we of ons geld terug of de tv binnen een dag in huis, id dit mogelijk?
ik hoop dat iemand mij een advies kan geven.
alvast bedankt

Jose203

Re: slechte service mediamarkt roterdam!!!!

Ongelezen bericht door Jose203 »

Men. Dijkstra M.MARKT had u gelijk al een nieuwe moeten geven want als het geluid gelijk zoals ik uit u verhaal opmaak niet niet goed was valt dit onder DOA deze term wordt in deze sector gebruikt ( DOOD ONDER AANKOMST ) dit geld als het binnen 2 weken kapot gaat of kapot is en M.MARKT KAN DEZE WEER GEWOON BIJ DE FABRIKANT INLEVEREN. Ik heb een tijdje een kennis is zo'n soort winkel geholpen dus vandaar dat ik hier vanaf weet en het maakt niet uit welk merk het is. Maar ik zou toch nog proberen om je gelijk te krijgen of de koop te laten ontbinden en geld terug. De persoon die over M.MARKT R'DAM Centrum gaat is Dhr.Kools schrijf desnoods een aangetekende brief met bewijs van ontvangst.

Gesloten