LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SLECHTE REPARATIESERVICE MEDIAMARKT AFGEKORT M.M.

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Jose203
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 feb 2009 11:06

SLECHTE REPARATIESERVICE MEDIAMARKT AFGEKORT M.M.

Ongelezen bericht door Jose203 »

IK HEB IN SEPT.06 EEN DURE HP LAPTOP GEKOCHT NA 5/6 KEER PAS GEBRUIKT TE HEBBEN GING AUG.08 VIDEOKAART KAPOT. NA EERST ZELF CONTACT GEHAD TE HEBBEN MET HP VELE MALEN HEBBEN ZE MIJ TERUG LATEN BELLEN KREEG IK UIT TE HOREN U MOET NAAR DE WINKEL GAAN WAAR HIJ GEKOCHT IS DUS OP 22-10-08 DAAR NAAR TOE OM HEM IN TE LEVEREN HIJ WAS TOEN NOG IN NIEUWSTAAT UITEINDELIJK 18-12-08
DUS NA 8 WEKEN WAS HIJ TERUG ALLEEN HIJ WAS TOEN IK VUILNISBAK STAAT DE BOVENKAP & HET GEDEELTE WAAR DE MOUSEPAD INZIT ZAT WAS HELEMAAL GEKRAST DUS IS ER NIET VOOR GOEDE ONTVANGST GETEKEND MIJN SCHOONDOCHTER HEEFT HEM EVEN VOOR MIJ OPGEHAALD DUS KREEG IK HEM NA 21.00 UUR S'AVONDS DUS 19-12-08 GELIJK S'MORGENS AAN DE TELEFOON MET M.M. ZE VERTELDE MIJ DAT HIJ ZO WAS INGELEVERD MAAR DAT STOND NIET OP DE REPARATIEBON BIJ DE OMSCHRIJVING VAN STAAT, MAAR ZE NAMEN HIER GEEN VERANTWOORDELIJKHEID VOOR,IK MOEST DAN MAAR BELLEN MET HET BEDRIJF DIE HEM GEREPAREERD HEEFT OOK DAT GEDAAN EN DIE ZEIDEN NEE WE HEBBEN HEM ZO BINNEN GEKREGEN WIJ NEMEN HIER GEEN VERANTWOORDELIJKHEID VOOR EN UITEINDELIJK OP 15-01-09 CONTACT GEZOCHT MET HET HOOFDKANTOOR OP 16-01 WERD IK TERUGGEBELD DOOR M.M. ROTTERDAM CENTRUM WERD MIJ EEN WAARDEBON VAN 75,00 EURIE AANGEBODEN INTUSSEN WIST IK AL DAT DE SCHADEKOSTEN RUIM 200 EURO WAREN DUS IK ZEG NOU IK HOEF DIE WAARDEBON NIET IK WIL DAT DIE LAPTOP WEER IN DE STAAT GEBRACHT WORDT ZOALS HIJ WAS. OK DUS WEER INGELEVERD OP 19-01-09 OOK WIST IK DAT DEZE ONDERDELEN OP VOORRAAD WAREN EN DAT DE REPARATIE HIER AAN MAAR 2 UUR INBESLAG ZOUDEN NEMEN OP 30 -01-09 LAG DE LAPTOP KLAAR VOOR TRANSPORT NAAR M.M. UITEINDELIJK KON IK HEM DAAR PAS OP 10-02-09 OPHALEN VER-VOLGENS WORDT DE REPARATIEBON ONDER MIJN NEUS GESCHOVEN VAN
RUIM 200 EURIE, IK ZEG NEE DAT IS VOOR KOSTEN VAN M.M. NOU
DAN MOET IK DAT UIT ZOEKEN ZEGT ZE ER STAAT NIETS IN DE COMPUTER HIEROVER INMIDDELS HAD IK MIJN LAPTOP UITGEPAKT EN WAT SCHETS MIJN VERBAZING DE KAP WAS NETJES VERVANGEN MAAR NU HADDEN ZE VAN MIJN OUDE KAP HET MERKLABEL AFGEWRIKT WAT DAAR ZIT NU HET MODEL VAN EEN SCHROEVEDRAAIER IN PLUS DE PUNT VAN DE SCHROEVEDRAAIER MAAR IK MOCHT NIET BOOS WORDEN HIER OVER ZIJN IK ZEG DIE LAPTOP KOST GEEN 5 CENT HOOR IK BEN HEM NU 11 WEKEN KWIJT GEWEEST IK VIND DAT LANG ZAT OF MOET HIJ NU WEER 3 WEKEN WEG. DUS WEER CONTACT GEZOCHT MET HET HOOFDKANTOOR KRIJG IK EEN MAIL TERUG DAT HET DOORGESTUURD IS NAAR DE BETREFFENDE VESTIGING NU 72 UUR LATER NOG STEEDS GEEN REACTIE TERUG EN OF IK IN HET VERVOLG MAAR DIRECT MET DE BETREFFENDE VESTIGING CONTACT WIL OPNEMEN VIA DE LINK MAAR DAN KOM JE OP DE GEWONE SITE TERECHT, NIET VAN DE BETREFFENDE
VESTINGSDIRECTIE. VOOR DIEGEEN DIE WIL WETEN HOE DEZE MAN HEET VRAAG HIEROM DAN STUUR IK HET TOE.

Secoro
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 aug 2008 17:17

Re: SLECHTE REPARATIESERVICE MEDIAMARKT AFGEKORT M.M.

Ongelezen bericht door Secoro »

Misschien had je ook je toetsenbord kunnen laten maken, want de "punt" werkt niet.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: SLECHTE REPARATIESERVICE MEDIAMARKT AFGEKORT M.M.

Ongelezen bericht door Pruim »

En er is ook iets mis met de capslock-toets.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: SLECHTE REPARATIESERVICE MEDIAMARKT AFGEKORT M.M.

Ongelezen bericht door sjoegel »

en er was ook wat met haar computer maar ze is moeilijk te volgen.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: SLECHTE REPARATIESERVICE MEDIAMARKT AFGEKORT M.M.

Ongelezen bericht door Ulbe »

IK DENK DAT HET TIJD WORDT VOOR EEN ANDERE COMPUTER MET EEN ANDERE TEKSTVERWERKER!!!, JOSÉ!!!

WANT DEZE VAN JOU SCHREEUWT ZO!!!!

Beste José,

U schrijft dat het apparaat op het asvat staat?, dat is geen goed plekje voor een kostbare laptop!, :wink:

U schrijft dat uw computer al wat op leeftijd is, en dat heeft consequenties,

De krassen die op de computer zitten kunnen niet per ongeluk door het gebruik ontstaan zijn?, de mousepad van een oude laptop kunnen krassen hebben door veelvuldig gebruik, ook krassen op het apparaat zijn op die leeftijd gewoon, vooral voor een laptop die overal heen gesleept wordt, een laptop hebben zeker niet het eeuwige leven, en gaan sneller stuk dan de klassieke PC met systeemkast, menig laptop gaat maar een paar jaar mee, en gaat daarna zo het asvat in,

Zeer waarschijnlijk is stof in het apparaat de grote boosdoener!, het apparaat draait soms tropenuren, en in de laptop zit een kleine ventilator die lucht door het apparaat laat stromen om de belangrijke onderdelen zoals processor, videochip e.d, te koelen,

Helaas zuigt deze ventilator ook het stof naar binnen dat in het vertrek zweeft, en op tafel ligt,

Het stof zet zich af op de ventilator en de metalen koelribben, (ook wel heatsinks genoemd) die op onderdelen gemonteerd zijn die warmte ontwikkelen,

Wanneer deze vol met stof zitten, kunnen de heatsinks de ontwikkelde warmte niet kwijt door een slechte luchtdoorstroming in de laptop, en verbrand de boel,

U schrijft dat u destijds een dure laptop gekocht heeft, en daar zit een navenante videokaart in, die veel koele lucht nodig heeft,

Een pc of laptop moet eigenlijk ieder half jaar even opengemaakt worden en dan even voorzichtig met perslucht of een voorzichtig bediend antistatisch kwastje, in combinatie met de stofzuiger schoongemaakt worden,

U zal schrikken hoeveel stof er in een computer verzameld wordt,

Bij een laptop is alles veel compacter gebouwd, en is daardoor nog kwetsbaarder voor stof, terwijl de koele lucht vlak boven de tafel wordt aangezogen wordt, die lucht is relatief vuil door stof, kruimels, e.d,

Die rommel zet zich af in de computer en verstopt de ventilatiesysteem volledig met overhitting als gevolg,


Veel succes en vriendelijke groeten,


Ulbe.

Jose203
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 feb 2009 11:06

Re: SLECHTE REPARATIESERVICE MEDIAMARKT AFGEKORT M.M.

Ongelezen bericht door Jose203 »

De laptop was nog geen 2 jaar oud toen mij videokaart het begaf en hij was pas 5 a 6 keer gebruikt, hij wordt nl. alleen gebruikt als ik naar Engeland gaat vandaar hij ook in een alu.flightcase zit. De laptop ging dus in nieuwstaat naar M.M. voor reparatie op 22-10-08 toen ik de laptop op 18-12-08 dus na 8 weken weggeweest te zijn voor reparatie kwam hij terug met allemaal krassen op de kap en het gedeelte waar de muis in zit daar zat een diepe kras van een schroevedraaier in. En hier gaat het nu over M.M. R'dam Centrum wou hier geen verantwoording over nemen ze zeiden tegen mij dat hij zo ingeleverd was, maar dan zou dat op de raparatiebon vermeld moeten zijn en dat was niet zo. Nou dan moest ik de reparateur maar bellen want dan was het daar gebeurd, ook dat heb ik gedaan en deze zei weer tegen mij nee hoor mevr. we hebben hem zo binnen gekregen van M.M. dus weer contact gezocht met M.M. R'dam Centrum maar nee er werd niets aangedaan toen heb ik gezegd dat ik hier niet bij zou laten zitten en dat heb ik ook niet gedaan. Vervolgens op 15 -01-09 contact gezocht met het hoofdkantoor alles besproken met die persoon en ik moest alle papieren en de foto's op de mail naar hem toesturen hij zou dan zorgen dat het bij de juiste persoon op R'dam Centrum terecht kwam .
En ja hoor op 16-01-09 M.M. aan de telefoon deze bood mij een waardebon aan van 75 euro , ik zei nee ik hoef geen waardebon de laptop moet weer in de staat gemaakt worden zoals hij was in nieuwstaat dus. Ja dan moet u hem maar opnieuw inleveren zei hij ja dan breng ik hem maandag 19-01-09 en heeft dat ook zo gedaan hij werd dus op kosten van M.M. gerepareerd. Maar wat scherts mijn verbazing toen hij na 3 weken terug kwam van reparatie de beschadigde delen waren netjes vervangen, alleen ze hadden van mijn oude kap het HP enbleem afgewrikt met een schroevedraaier op 2 zijde van het enbleem zie je dat nu + een punt van de schroevedraaier staat er in dus zei ik hier wat van toen haalde dat meisje de schouders op van dat is toch niet zo erg. Maar ik mocht niet boos van haar zijn, ik zeg we praten over een laptop van 1400 euro en niet over 5 cent. Ik heb mijn laptop opgepakt en ben toen weggegaan, vervolgens de volgende dag weer contact gezocht via de mail met het hoofdkantoor deze man stuurde een mail terug dat het nu bij de vestigingsdirecteur lag.Nu kreeg ik op vrijdag 13-02-09 via de telefoon te horen van een M.M. medewerker , ik krijg het gevoel dat nu niets meer goed genoeg voor u is en hier was ik dus echt boos over en zei ik ja maar ik sloop dat toch niet dat u reparatieservice en niet ik. ( Sorry als ik in mijn 1e berichtje met mijn capslock aangeschreven maar ik was zo boos over dit gesprek dus heb ik hier geen erg in gehad nogmaals sorry voor de mensen die zich hier aan gestoord hebben. ) De story M.M. wordt nog vervolgd uitspraak vestigingsdirectie komt nog.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: SLECHTE REPARATIESERVICE MEDIAMARKT AFGEKORT M.M.

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik hoop dat uw probleem met deze laptop goed wordt opgelost,

Het was niet een laptopje van € 400,-!,

Dergelijke uiterlijke beschadigingen zijn bij een reparatie volgens mij niet nodig,

De monteur kon zeer waarschijnlijk niet bij een schroef komen omdat het logo er boven geplakt was ( garantie ),

Zo'n logo hoort dan door de fabriek gewoon vervangen te worden, en daarbij hoeft geen beschadigingen bij te ontstaan,

Wanneer je zelf zuinig op je laptop bent, en dan een reparatiewerkplaats treft die het apparaat beschadigd terugstuurt is natuurlijk erg zuur,

Zo'n behandeling hoef je natuurlijk niet te tolereren,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten