Heb op 16-01-2009 een Trust adapter voor mijn laptop gekocht bij second media.
Deze werd keurig bezorgt maar hij blijkt niet te functioneren.
Nu probeer ik om tot een oplossing te komen maar er wordt niet of nauwelijks gereageerd op mijn mails en telefonisch zijn ze nauwelijks bereikbaar.
Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf en kan iemand mij een idee geven hoe ik dit kan oplossen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Second Media
Re: Second Media
ik heb een auto radio bij secondmedia.nl gekocht helaas ook die doet het niet en geloof maar niet dat je nog wat van ze hoort het zijn gewoon oplichters van de bovenste plank laat ze zelf gaan werken voor hun centen in plaats van een ander op te lichten
-
Re: Second Media
Ik heb daar een lockmachine gekocht, deed het ook niet.
Ik heb al 3x gebeld, 2x gemaild ik ben 2 weken verder en heb nog geen nieuw product ontvangen. Iedere keer als ik bel, weten ze nergens van, ik wil nu gewoon mijn geld terug. Alles heb ik opgeslagen, screendunk van gemaakt, helaas mag je gesprekken niet opnemen, anders zou ik dat graag eens doen!!! Ze beloven je terug te bellen en alles op te lossen, maar je snapt het resultaat al.
Ik zeg: aanpakken die handel!!!
Ik heb al 3x gebeld, 2x gemaild ik ben 2 weken verder en heb nog geen nieuw product ontvangen. Iedere keer als ik bel, weten ze nergens van, ik wil nu gewoon mijn geld terug. Alles heb ik opgeslagen, screendunk van gemaakt, helaas mag je gesprekken niet opnemen, anders zou ik dat graag eens doen!!! Ze beloven je terug te bellen en alles op te lossen, maar je snapt het resultaat al.
Ik zeg: aanpakken die handel!!!