LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legio lease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
John de H.
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 okt 2003 23:55

Legio lease

Ongelezen bericht door John de H. »

Eerlijk gezegd zie ik het niet meer zitten, al die proces zaken.
Ik heb er schoon genoeg van en geen trek meer in deze onzin.

Het zou theoretisch nog 5 jaar kunnen duren voordat we iets meer weten.

Er is nog geen gedupeerde geweest die ook maar één sprankje hoop van de rechter heeft gekregen.

Groet John

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door JH »

Ik deel je mening volledig. Het is afwachten tot het moment daar is en daar gaat helaas nog wel enige jaren overheen. Wie geld heeft heeft macht. Dat geldt voor dexia, maar ook voor de advocaten die wel brood zien om iedere gedupeerde individueel bij te staan. Zolang er nog geen definitieve uitspraak is dan wel jurisprudentie zien deze lieden alleen maar eurotekens in hun ogen en de rinkelende kassa's klinken als muziek in hun oren.
Ik ga ook maar eens aan de slag, de kassa moet hier helaas ook rinkelen.

Gast

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door Gast »

Er is anders wel iemand geweest die al zijn geld terug heeft gekregen na een uitspraak van DSI. Misleidende reclame was de uikomst. Dexia heeft een tiental regels en wetten overtreden! Denken jullie nu werkelijk dat het recht hier niet zal spreken. Een beetje geduld is in deze een zeer schone zaak...

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door JH »

geduld hebben, inderdaad dat is ook wat ik gezegd heb. Afwachten maar al kan het nog wel enige tijd duren. Geduld is een schone zaak en al is de dexia-leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt haar wel !

marjo
Berichten: 40
Lid geworden op: 31 jul 2003 19:31

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door marjo »

Het geduld houd een keer op. Hoe lang moeten we nog wachten
Er moet nu toch eens een goede uitslag komen. IK kan geen DEXIA
MEER AAN HOREN OF ZIEN. WAT HEBBEN DIE .............. OPLICHTERS
TOCH VEEEEEEEEEEEL GELD VAN DE GEWONE MAN GEPAKT. WAT SPAREN
MOEST ZIJN. HEBBEN WE NOG EEN ENORME SCHULD OOK NOG.
IS TOCH TE BELACHELIJK VOOR WOORDEN. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Gast

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door Gast »

Denk maar niet dat Dexia onze aandelen verkoopt die blijven ze beheren tot betere tijden.

Dago

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door JH »

Laten we dan maar hopen dat er ook nog slechtere tijden voor dexia aan zullen breken !

Gast

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door Gast »

Dexia kan wachten al moet het jaren duren, kapitaalkrachtig genoeg. Leen Jongewaard e.a. zongen het al:"Het is de schuld van het kapitaal"

Dago

willem S
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2003 19:55

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door willem S »

Maak je niet zo druk en maak vooral geen stemming!
12 november afwachten..... en vooral kalm blijven en vertrouwen blijven houden....
doei

BERENDIEN
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 aug 2003 19:18

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door BERENDIEN »

hallo luitjes wat een ellende allemaal,ik moet voor 20 oktober belissen
wat ik ga doen met onze 26000 euro restschuld.
of betalen,of aand kopen,of verlengen voor nog een jaar,maar eindelijk wil ik hellemaal niks meer van dexia en betaal daarom ook nog niks wacht eest maar eens af. :oops:

elende
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:47

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door elende »

beste mensen,
Ik merk dat we nog in een te gesloten wereldje van gedupeerden zitten. Bestaat er een mogelijkheid om DEXIA iedere keer of per week terecht te wijzen op het feit dat zij weer een X-tal mensen hebben aangeschreven (via incassobureau's) al dan niet met dreigementen etc. om de restschuld te betalen. Wellicht dat dit via een webside mogeljk is. Wij mogen immers gebruik maken van onze vrijheid van meningsuiting ! In mijn opvatting is dit dus geen beste reclame voor dexia dus.... Wie O Wie is deskundig terzake en Wie O Wie wil zic h kenbaar maken naar aanleiding van de aanmaningen???? absoluut doen!!!

tester
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:27

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door tester »

Misschien dat we dit met payback kunnen opzetten.

elende
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:47

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door elende »

helaas ben ik niet zo'n computerdeskundige> Wellicht dat iemand dat wil realiseren. Voor mijn gevoel gaat zoiets goed werken!!

tvandieren
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:46

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door tvandieren »

We willen het soms niet eens meer weten en slapen er soms ook niet van,
We hebben van nood een verlenging gedaan.
Hoe moeten we anders het verlies (in eens) betalen.
Afbetalen moet ook.
We hebben wel alles met tegenzin en een aantekening afgesproken.
In afwachting voor beter tijden.
Je blijft er toch mee zitten.
Hoe wel wij, wel gesterkt zijn door veel meer gedupeerden.

We bljjven dus hopen.

exterkatef
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2003 22:01

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door exterkatef »

Ondanks dat ik me ook zwaar gedupeerd voel, dien ik ten faveure van Dexia ook enkele opmerkingen te plaatsen.
In mijn geval kan ik niet meer aan mijn (uit depot afkomstige) termijnen voldoen. Tot op dit moment heb ik van Dexia een bevriezing gehad, d.w.z. dat er geen termijnen voor mijn leasecontracten worden geincasseerd.
Hoe dit verder afloopt weet ik niet, maar vooralsnog heb ik (een beetje) lucht.
Ze hoeven dit niet te doen, maar doen het toch. Op zich vind ik dat netjes.
:?

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door Annet »

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik moet sinds vorige maand ook zelf de maandtermijnen voldoen omdat mijn depot leeg is, welke in 20 jaar leeg had moeten lopen maar helaas na 3 jaar al opgeslurpt was.
Maar ik wil graag weten hoe je dit voor elkaar gekregen hebt want ik kan onmogelijk met mijn inkomen 476 euro per maand betalen.

Annet

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo exterkatef,

"Ze hoeven dit niet te doen, maar doen het toch. Op zich vind ik dat netjes."
Hoeveel geld ben je al kwijt en hoeveel gaat het je nog kosten??

Wist je dit van te voren?

Zo niet, mail me en we zullen eens zien of we "recht" kunnen breien wat krom is.

dexia heeft al jaren het euro teken in de ogen, laten we het erin zitten of "halen" we het eruit?

Wil je slachtoffer zijn of je recht halen?

Groeten,
Piet

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door Pieter »

Dat is een standaard regel van Dexia,

Ze schorten de termijn betaling uit het depot op en sturen je het fameuze dexia aanbod waarin je mag aangeven dat je afstand doet van al je rechten en je even je gehele financiële huishouding moet opsturen om eventueel in aanmerking te komen voor de hardheidsclausule waaruiteindelijk het merendeel hiervoor niet in aanmerking komt. Het dexia aanbod is het mes op de keel zetten van gedupeerde die al met de rug teggen de muur staan. en ze houden je daarbij nog een worst voor je neus door middel van de hardheidsclausule.

Wanneer je niet ingaat op het mislijkmakend aanbod wordt er doodleuk een rekening gedopneerd op je deur mat die je ook niet kunt betalen.

En daar sta je dan financieel geruinineerd door dexia.

Mvg Pieter

BERENDIEN
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 aug 2003 19:18

Re: Legio lease

Ongelezen bericht door BERENDIEN »

hallo luitjes gistereren tuurlijk de uitzending gezien,en het gevoel bekruipt me dat het een verre van faire zaak is en dat dexia een claim neerlegd bij aegon dat betekend dat de zaak niet goed zit ,want uiteindelijk komt het wel van aegon af allemaal dat gedoe.ben er eigenlijk wel bang voor dat de groten elkaar niet bijten en wij de dupe zijn,word vervolgd.

Gesloten