LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] QKREIZEN

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
bagger
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 jul 2006 17:51

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door bagger »

Wat een soap hier. Welke zichzelf respecterende firma zou het in z'n bolle kop halen om, op een uiterst amateuristische wijze, reclame voor zichzelf proberen te maken op een forum. Dan verlies je gelijk al je geloofwaardigheid.

Lees de berichten nog eens door van de (kersverse) deelnemers famco, simo53, beb70, nancy.12 en antalya1.
Allemaal dezelfde manier van schrijven (zinsopbouw, geen hoofdletters aan het begin van de zin, steeds maar weer die 30 euro (lekker belangrijk), komma aan het eind, ga maar door. Zelfs dezelfde spelfouten worden gemaakt, zoals voor het woord failliet:
antalya1: in het seizoen fait gaan
famjo: kans op fait gaan
Famco en aliassen is 2 maal in overtreding:
1: het is niet toegestaan reclame te maken
2: het is niet toegestaan gebruik te maken van meerdere identiteiten

gm.ze
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2009 12:15

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door gm.ze »

Bagger,

Wat zit u dwars dan? voor wie werkt u? Ik werd nieuwsgierig en heb effe gekeke kunt u ook doen en iedereen meedelen over qkreizen

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door G7 »

Vind dat er nu eigenlijk al wel genoeg reklame is gemaakt voor die club van QK. Goh, zo heet een disco in Malgrat ook. :lol:

Ben het helemaal met bagger eens. Zijn allemaal dezelfde afzenders.

Nou goed, zal ik die van mij er ook even bij zetten. Mogen de mensen van QK zelf even nakijken of het klopt.

8 dagen Aegean Dreams Resort in Turgutreis, met vertrek op 16 Juni 2009.

Bij QK................€ 1459,16 en vliegen met een Turkse charter.

Bij Neckermann...€ 1207,00 en vliegen met Transavia.

Verschil = € 252,16 en zo kan ik nog wel even doorgaan.

bagger
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 jul 2006 17:51

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door bagger »

Wat zit u dwars dan?
Wat me dwars zit is dat een bedrijf een consumentenforum misbruikt. Mensen gaan op een consumentenforum op zoek naar ervaringen van andere personen. Als mensen, voordat ze bij qkreizen gaan boeken, ervaringen opzoeken, dan zien ze alleen positieve verhalen geschreven door het bedrijf zelf, alsof dit door klanten is geschreven. Dat is een hoogst kwalijke en verwerpelijke zaak.
Na 2 berichten vielen ze al door de mand, maar inplaats van te stoppen werden nog meer users aangemaakt om de mensen te bedotten.
Dat zit me dwars :evil:

gm.ze
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2009 12:15

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door gm.ze »

Zo verre mijn bekend werd er naar ervaring gevraagd? u maakt het allemaal nog interesanter. zelfs ik heb de site bezocht en een mogelijk vakantie keuze gemaakt

antalya1
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 jan 2009 02:58

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door antalya1 »

Leuk maar wilt u mij niet mengen in uw opmerkingen!!!! of iemand reclame maakt of niet iedereen kijkt denk ik toch wel op een site voor er geboekt word!! EN JA, VEEL HOTELS ZIJN ZEER GOEDKOOP OP QKREIZEN

a-nie
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jan 2009 00:10

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door a-nie »

Ik heb nu ook geboekt bij qkreizen!

DELPHIN BOTANIK HOTEL 5
vertrek 11.08.2009
Kamer 1:Volwassene € 956,00 x 2 € 1.912,00
Vliegtax € 22,50
Calamiteitenfonds € 2,50
Administratiekosten € 20,00
QKREIZEN KORTING € -95,60
SUPER AKTIE administratie kosten € -20,00
EB KORTING DELPHIN BOTANIK HOTEL 5* € -267,68

Te betalen € 1.573,72

voor hen die dit ook reklame vinden! NEE ik werk niet bij qkreizen

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door NewDutchie »

spreekwoord bord kop

a-nie:
Geregistreerd op: 26-1-2009
Totaal berichten: 1

odilia41
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 aug 2008 08:49

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door odilia41 »

ik snap eigenlijk niet dat mensen der eigen druk maken van wie waar boekt natuurlijk je kan elkaar op dingen wijzen maar kijk iemand er niet op aan als die ergens boekt waar het iets goedkoper is je kan niet bij iemand in zijn portemenee kijken hoeveel er inzit en iedereen werkt zich eigen gek om lekker op vak tegaan verleden jaar hadden wij tourmax en bij ons ging het goed bij vrienden van mij was het een ramp dus daar willen hun niet meer boeken dus werd het ook QK REIZEN, valt die tegen en komen ze hun afspraken niet na boeken we voor volgend jaar weer ergens anders en lopen ze voor 2010 een groep van 19 pers mis want we kunnen bij iedere reisburo ons geld kwijt

gm.ze
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2009 12:15

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door gm.ze »

Je hebt gelijk Odillia, ik geef qk reizen ook een kans voor mn zomer vakantie

ames1
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jan 2009 12:10

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door ames1 »

Voor alle zekerheid heb ik s gebeld met het sgr en qk is deelnemer en de verkochte reizen valle onder de garantie.

we kunnen gewoon boeken bij qk

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door Chief »

AMES1

Grappig gebeld nog wel en weer een eerste post, srg is verzekerd zijn van je geld terug, maar wat nu als het hotel overboekt is krijg je dan een gelijkwaardig hotel???? Tja dat is een beetje de vraag en het vertrouwen, en aangezien dat QK reizen een zolderkamer reisbureau is (staat ook op de site hoor dit verzin ik niet zelf) het adres is gevestigd waar ook een bakkerij zit. Vind ik dit soort boekingen toch altijd een beetje eng.

Overigens reclame maken heeft totaal geen nut hier, de meeste mensen gaan pas tros radar op als er iets mis is, vaak als het goed gaat dan hoor of zie je ze niet.

odilia41
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 aug 2008 08:49

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door odilia41 »

ja chief daar heb je ook weer gelijk in de mensen laten meestal pas iets weten als het niet goed is gegaan en niet als alles prima is verlopen nou ik ga pas eind juli weg maar of het nu goed of slecht uitvalt ik laat iets achter op deze site maar dat duurt nog ff

ames1
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jan 2009 12:10

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door ames1 »

Chief,

Wij hebben het kantoor van qk bezocht en daar onze reis geboekt, je heb gelijk ze zitten in een kantoorpand boven een bakkerij. geen zolder maar een net modern kantoor! blijkt dat het pand zelf eigendom is van qk.
Persoonlijk hebbe wij alle vertrouwen gekrege in qk, en net als Odilia zullen wij onze ervaring na onze vakantie delen met iedereen

joris46
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2009 13:40

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door joris46 »

De reactie's bij qkreizen heeft ons doen boeken bij ze,
Met reageren op onze mail s waren ze snel informatief en klantvriendelijk een ander reden om bij qkreizen te boeken was voor ons de vluchten met pegasus

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door G7 »

een ander reden om bij qkreizen te boeken was voor ons de vluchten met pegasus
Omdat? :?: Kan me niet voorstellen om de gunsitge vliegtijden, want die hebben ze niet. Verder wel een goede maatschappij. Heb er al mee mogen vliegen, maar niet via QK.

Genoeg SPAM weer. :wink:

joris46
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2009 13:40

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door joris46 »

zou zegge probeer het eens met qk, kun jij ook spamme! :idea:

jan_b
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 jan 2007 22:08

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door jan_b »

Je moet oppassen met advertenties die zeggen dat je geen aanbetaling hoeft te doen. En dit geld niet alleen voor QKreizen

Als je geboekt hebt en je moet later annuleren om wat voor reden dan ook dan moet je toch de aanbetaling (die je niet hoefde te betalen) voldoen. Dit is meestal 10-15% van de reissom. Let op: hier kom je niet onderuit. Goede annuleringsverzekering is in dit geval noodzakelijk!

gm.ze
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2009 12:15

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door gm.ze »

Dat klopt, heb gekeken op de site van qk reizen :
Artikel 7 - Annulering door de reiziger

7.1 Annulering van de reisovereenkomst door de reiziger dient schriftelijk en ondertekend bevestigd te worden. De datum van de poststempel geldt als meldingsdatum van de annulering. Bij annulering is iedere reiziger de volgende bedragen verschuldigd:
a. tot 56 dagen voor vertrek: 10% van de reissom;

Bij annulering ben je altijd minimaal 10% kosten verschuldigd! maar dat lijkt mij toch redelijk omdat je zoieso niet boekt om te annuleren?

alp33
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2009 17:02

Re: QKREIZEN

Ongelezen bericht door alp33 »

Ik heb Miracle resort bij qkreizen gezien voor de prijs van 1650 euro voor 2 personen in juli vertrek.
Kan iemand mijn zeggen of dit hotel goed is??? of er veel russen zitten in juli??

Gesloten