LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belion inbouwapparatuur

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Fordfocuswagon1,6

Belion inbouwapparatuur

Ongelezen bericht door Fordfocuswagon1,6 »

Goedendag

Wie op dit forum heeft ervaringen met het merk Belion keukeninbouwapparatuur..

En nou niet gelijk gaan roepen het is geen A-Merk...
En bla bla bla ik zou graag meningen ervaringen willen horen die dit merk echt kennen en niet als je het niet kent geef dan aub ook geen mening
Sommige apparatuur is gewoon net zo duur als een A-merk....

Op de site van Belion staat dat: Veel van onze apparatuur komt van dezelfde fabrieksband als onze bekende collega merken. U betaalt bij ons het produkt en niet het merk.

MVG

pannenkoek

Re: Belion inbouwapparatuur

Ongelezen bericht door pannenkoek »

Ik heb een gasplaat en oven van 25 jaar oud van Belion, ze doen wat ze moeten doen, de oven is wel een beetje vaag, is volgens mij niet overal even heet.

(Ik ben de derde gebruiker van de keuken, de gebruikszaanwijzing is mij nooit onder ogen gekomen, ik kan hem ook niet vinden op de website. Dat is dan wel weer jammer.)

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Indesit, Bleu Air en enkele gelijkwaardige zijn ook bekende merken maar ik weet dat deze erg snel bij het groot vuil kunnen staan, alleen de koelkasten bleven langer leven maar bepaalde zoals wasmachines....?

Dus niet of het uit een bekend merk vandaan komt maar welk merk is dus bepalend en als je dat weet zit je gelijk beter met de onderdelen.

Dus welk product komt uit welke fabriek en dat kan per product verschillend zijn want de inkopers gaan vaak naar meerdere toe.

Proline is ook zoiets merk..... van rotzooi tot erg goed en betaalbaar maar het uitzoeken kost veel tijd!

josna

Ongelezen bericht door josna »

Proline is ook zoiets merk..... van rotzooi tot erg goed en betaalbaar maar het uitzoeken kost veel tijd!
Wat is proline, en wat bedoel je met deze zin?

Fordfocuswagon1,6

Ongelezen bericht door Fordfocuswagon1,6 »

D1rk

Ik snap jouw reactie vaak ook totaal niet hoor....
Gelukkig zie ik dat ik niet de enige ben hierzo...

Mijn vraag was wie heeft ervaring met het merk Belion keukeninbouwapparatuur. en dan vraag ik niet over bleu air of indesit...........etc

legoleek

Ongelezen bericht door legoleek »

@ford focus,

In mijn "DHZ-periode" veel belion verkocht
"merk" belion is voor het geld niks mis mee.
geven standaard 5 jaar garantie. houdt er rekening mee, onderdelen naleveren is op en na het termijn bijna onmogelijk.
verwacht alleen geen hoogstaande afwerking en resultaten. Maar de apparaten doen wat ze behoren te doen (voor het geld)

kun (wil) je meer uitgeven, loont vaak de moeite om de instapmodellen van "de renomeerde" modellen te nemen. minder toeters en bellen maar wel beter resultaat.

Gesloten