LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] woningstichting capelle aan den ijssel erg traag!

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
josta
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 sep 2008 15:43

woningstichting capelle aan den ijssel erg traag!

Ongelezen bericht door josta »

ik liet altijd mijn huur overmaken door de postbank! een periodieke overschrijving. dat heb ik vorig jaar februari aangevraag en dat is maar voor een jaar dan zou je dat opnieuw aan moeten vragen.
afegelopen december belde ik de giro om mijn saldo te checken wat niet klopte bleek dat mijn huur niet afgeschreven was. dit was 5 januari. ik dacht toen dat ik het via de psotbank in januari had aangevraagd heb toen de woningstiching gebeld om te kijken of het klopte dat de huur nog niet betaald was,, de vrouw vertelde mij dat het idd niet betaald was nog .. ben toen die zlefde dag nog naar de woningstiching toegereden om mijn huur daar te betalen ,, de vrouw vertelde mij dat het best kon zijn dat het nog niet betaald was omdat ze ander systeem hebben dus dat het alsnog afgschreven zou worden waarop ik tegen de mevrouw zij dat ik daar niet van op aan kan , omdat ik mijn huur moet betalen er gaan ook andere rekeningen vanaf , en zoveel verdienen wij niet, prima dan maar 2 keer, heb ook gelijk aangevraagd of hun het vanaf nu automatisch willen afschrijven ( met de gedachte dat de periodieke overschr. gestopt was)

waarop ik op 28 januarie mijn afschrift in de bus kreeg en bleek op 5 & 7 januari huur af te zijn geschreven heb toen de woningstich. gebeld en hun zouden binnen 2 weken de huur terug storten. prima! waarop ik voor de zkerheid de postbank heb gebeld of de periodieke overschr.. wel echt was gestopt. dit bleek niet zo te zijn ,, dus ik vroeg de medewe.om dat stop te zetten dat ging niet want dat moest schriftelijk, waarop ik de vrouw vroeg of dat dan wel voor 1 februari geregeld zou zijn ? nee dat is dan nog niet geregeld werd mij gezged, ik zei tege de dame, nou das lekker dan dan word er weer 2 keer huur afgeschreven ,, jah zei ze daar kan ik niks aan doen het enige wat je kan doen is vragen aan de woning,sticht, om het een maand te verzetten, waarop ik dus de woning.stich, hebgebeld,
die vertelde mij dat dat wel kon maar,
dat de betalingen al naar de bank waren ,
nou daar ben ik lekker mee..
maar oke het was niet dan niet andere.
het is inmiddels 15 februari! en ik moet moet nu nog 1200 euro terug krijgen omdat er deze maand ook weer 600 euro 2 keer is afgschreven.
ik heb daar voor afgelopen maandag de woningstiching gebeld om te vragen hoe of wat dat ging duren , de vrouw verzekerde mij dat ik dezelfde dag nog terug gebeld zou worden ( nNOU NIET DUS HE)
ik heb de dag erna weer gebeld. de vrouw zou mij doorverbinden ., krijg ik een man aan de telefoon ,, dus ik stel me eigen voor en zeg ik heb een vraagje,, waarop de man zegt "hoow hoow hoow, ik weet alles al!" oo nou das mooi zij ik tegen de man dan hoef ik het niet nog een keer uit te leggen ,
jah zei de man die ene van vorige maand daar is wat mee fout gegaan die heb ik vandaag terug gehad die stuur ik nu terug naar mijn baas en die stuurt hem door naar de bank .
dus ik vraag de man , "meneer hoelang gaat dat dan duren"
"jah mevrouw dat weet ik niet precies" dus ik zeg tegen hem meneer u moet mij goed begrijpen het gaat hier om 1200 euro ik heb geen rooie cent meer opmijn bank ik henb een baby van 7 maanden die ook moet eten !
waarop deze man antwoord "MEVROUW DOET U MIJ EEN LOL EN BEL VOLGENDE WEEK TERUG!!!" IK ZEG SORRY ???
meneer ik weet niet of u het weet maar ik heb geen geld meeeer!
jah mevrouw daar kan ik ook verder niks meer aan doen dan ik al doe ik ga die ene nu doorboeken en die andere heb ik nog niet binnen dus daar moet je me maar een keer over terug bellen ! dus ik zeg jah maar ik heb u nu toch aan de lijn! jah mevrouw maar zoals ik al zij ik kan niet meer voor u doen " IK HEB HIER NAMELIJK GEEN KASSA! ANDERS HAD JE HET ZOOOO BIJ ME KUNNEN KOMEN HALEN HOOOR!!
ik was eigelijk een beetje geschrokken, van het feit dat de man op zo'n toon tegen mij praten tegen DE KLANT nog wel ....!
het ergste vind ik nog dat als jij je huur niet binnen een week betaald liggen er al 2 aanmaningen op de deurmat!
dus nu zit ik nog steeeds op mijn geld te wachten.. morgen ga ik er maar naar toe om mijn zegje even te doen ,want dit is van de gekken!

Gesloten