Hallo Piet,
Ook ik heb / had een abbo bij Telebyte. Na lang wikken en wegen besloot ik om over te gaan naar kabelinternet en wou zaterdag 24/01/09 mijn abbo opzeggen. Echter kreeg ik op deze dag een zeer wazige brief van Telebyte waar ik niks van snapte, dus maar eens na het servicenr. gebeld en wat blijkt totaal niet bereikbaar ook niet op de div. emailadressen. In de brief stond een ander nummer welke ik gisteren heb gebeld en daar werd geantwoord.
Het probleem is dat Telebyte een "meningsverschil" hebben met hun partner, en deze hebben op hun beurt alle aktiviteiten stop gezet waar hun zij inzitten (website, helpdesk, enz) met als gevolg dat de klant zwaar de dupe van dit verhaal is. De meneer van Telebyte verzekerde mij dat er verder niks aan de hand is en dat alles zo snel mogelijk weer normaal is.
Ik heb mijn abbo stopgezet omdat zoals gezegt ik over ga na kabelinternet en volgens mij wel op het juiste moment want mijn vertrouwen is niet meer zo sterk in het telebyte verhaal.
Ze hebben wel een nieuwe website waar je met vragen terecht kan nl.
www.telebytenl.nl en het telefoonnr. is 036-7111166
Overgins schijnt dit verhaal al begin januari 2009 te spelen, maar ik heb daar nooit iets van gemerkt ! er zijn klanten die veel meer last hebben; internet eruit, niet meer kunnen mailen, newsgroepen die niet meer werken.
Ik hoop dat je iets aan deze info hebt, als laaste zou ik adviseren om eens een belletje te plegen naar ze.
Arthur