LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klantenservice kpn bellen, 1,30 euro per minuut!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
lila01

klantenservice kpn bellen, 1,30 euro per minuut!

Ongelezen bericht door lila01 »

Afgelopen donderdag lag onze internetplusbellen er een aantal uren uit.
Omdat ik wilde weten of er een storing was (en dat het dus niet aan onze eigen experiabox lag) belde ik het 0900 nummer van KPN.
Dit kostte normaal 0,10 per minuut, omdat KPN nogal veel klachten kreeg in het verleden hebben ze het tijdelijk naar 0,01 per minuut gehad en nu belde ik en kostte het ineens 1,30 per minuut :shock: met een maximum van 65 euro!!!????

Nadat mijn tarief was vemeld, kwam er een melding die niet voor mij bestemd was (aldus de stem op het bandje) en die zei 'dit gesprek kost 0,10 per minuut.' Waarom kostte mijn gesprek ineens 1,30 per minuut?

Ik ga ervanuit dat er meer mensen hebben gebeld, internetplusbellen lag een zo'n uur of 4 uit in onze regio (Amsterdam) en als dat voor iedereen 1.30 per minuut kostte.......

O ja, de telefoniste vroeg nog wel 'o, maar u belt mobiel?'
Ja, duuuuuuuuuh :roll: , mijn telefoon lag eruit weet u nog, waarom bel ik u anders??? :roll:

Ze zou het uitzoeken waarom ik 1,30 per minuut moest betalen, maar daar heb ik verder niet op gewacht (want dat zou me dus ook 1,30 per minuut hebben gekost... zucht)

Nog meer mensen hier ervaring mee?

sygys

Re: klantenservice kpn bellen, 1,30 euro per minuut!

Ongelezen bericht door sygys »

je hebt dus waarschijnlijk niet met je eigen telefoon gebelt, of het verkeerde nummer! als je goed rond kijkt zijn er speciale afdelingen die helemaal niks kosten, zoals storingen. gewoon goed rond kijken. Ook kun je een aangetekende brief sturen met daarin een klacht. Ik kreeg toen een hoge pief aan de lijn die wel degelijk meer te vertellen had dan de klanten service, dan wordt het allemaal opeens zo geregeld!

TdeHond

Re: klantenservice kpn bellen, 1,30 euro per minuut!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Op de site van uw mobiele aanbieder kunt u zien welke extra kosten berekend worden als u naar 0900 nummers belt.

Gesloten