Omdat ik wilde weten of er een storing was (en dat het dus niet aan onze eigen experiabox lag) belde ik het 0900 nummer van KPN.
Dit kostte normaal 0,10 per minuut, omdat KPN nogal veel klachten kreeg in het verleden hebben ze het tijdelijk naar 0,01 per minuut gehad en nu belde ik en kostte het ineens 1,30 per minuut
Nadat mijn tarief was vemeld, kwam er een melding die niet voor mij bestemd was (aldus de stem op het bandje) en die zei 'dit gesprek kost 0,10 per minuut.' Waarom kostte mijn gesprek ineens 1,30 per minuut?
Ik ga ervanuit dat er meer mensen hebben gebeld, internetplusbellen lag een zo'n uur of 4 uit in onze regio (Amsterdam) en als dat voor iedereen 1.30 per minuut kostte.......
O ja, de telefoniste vroeg nog wel 'o, maar u belt mobiel?'
Ja, duuuuuuuuuh
Ze zou het uitzoeken waarom ik 1,30 per minuut moest betalen, maar daar heb ik verder niet op gewacht (want dat zou me dus ook 1,30 per minuut hebben gekost... zucht)
Nog meer mensen hier ervaring mee?
