LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reddingfield.NL

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
knuffeltje81
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 feb 2009 21:13

Re: Reddingfield.NL

Ongelezen bericht door knuffeltje81 »

ik snap niet dat zulke bedrijven dit allemaal maar ongestraft kunnen doen. Ik heb gelukkig nog nooit negatieve ervaringen gehad met een site maar mijn oom en tante hebben een keer een wasmachine besteld via marktplaats en die wasmachine was dus al kapot... en natuurlijk gaven die lui niet thuis!

Parfum bestel ik sowieso nooit meer want ik verkoop het namelijk zelf, alleen dan maar voor 13,90 per fles :D

Cyrinus
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2009 00:00

Re: Reddingfield.NL

Ongelezen bericht door Cyrinus »

Ook ik heb eerder bij Reddingfield besteld en kreeg toen snel het gevraagde geleverd. Om die reden nu wederom een bestelling geplaatst, echter na twee weken nog niets ontvangen. Gaat nu echter om een bedrag van 86 euro dus word daar niet vrolijk van. Ben nu dus aan het mailen met Reddingfield en Thuiswinkel.org maar begin nu toch enigszins nerveus te worden dat ik mijn geld kwijt ben.

Gesloten