LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] cadeautje van Agis al ontvangen?
cadeautje van Agis al ontvangen?
Wij zijn naar Agis overgestapt. Ons was een welkomstcadeautje beloofd in de vorm van een Nintendo DS Lite. Tot nu toe hebben wij die niet ontvangen. Zijn er al meer ervaringen?
Re: cadeautje van Agis al ontvangen?
Misschien kun je eerst even contact opnemen met Agis over de status ervan, in plaats van direct dit op het forum te posten, wat direct naar negativiteit riekt.
-
Op een consumentenforum mag dat toch wel? Deze persoon is notabene overgestapt naar Agis en hoopt natuurlijk dat het een betrouwbare zorgverzekeraar is. Maar kennelijk heeft Agis nog niets opgestuurd en ook nog niets van zich laten horen. Dat is toch ook negatief????!!!wat direct naar negativiteit riekt.
Ik vind dat niet per definitie een negatieve zaak van Agis. Alhoewel dit inderdaad een consumentenforum is, mag een bedrijf soms wel wat meer credit krijgen. Bedoel ik niet persoonlijk voor dit topic, maar dat merk ik door het gehele forum heen. Ik zou eerst even Agis de kans geven uit te leggen wanneer zij van plan zijn het cadeau op te sturen (misschien stond dit zelf wel in de voorwaarden van de actie) en hen eventueel uitleg te laten geven over waarom het verlaat is. Ik zou het als consument juist meer waarderen dat een zorgverzekeraar de maand januari gebruikt om achterstanden in de polissen en declaraties e.d. weg te werken. Dat cadeautje komt daarna wel.
Vast staat dat Agis het zou versturen in de eerste maand na ontvangst van de eerste premie. Dat is januari. Ik heb niets ontvangen, ook geen bericht.
Inmiddels heb ik gemaild aan Agis met de vraag waar het cadeautje blijft.
Inmiddels heb ik gemaild aan Agis met de vraag waar het cadeautje blijft.
Ik heb contact met Agis gehad en ze sturen de DS Lites de eerste week van februari op naar alle nieuwe klanten. Zou dus deze week kunnen komen...
Ik vind het wel vreemd dat je verder helemaal niks hoort, in december aangemeld en tot nu toe geen enkele bevestiging. Qua communicatie vind ik het niet al te best.
Remco B: het is inderdaad een schande van de Agis dat ze niets van zich laten horen! Ik heb hem ook nog steeds niet binnen. Wacht nog een week, als ik hem dan nog niet heb, dan ga ik ze weer contacten. En jij?
Beste nieuwe klanten van Agis,
Uiteraard krijgen jullie het beloofde welkomstcadeau van Agis!
Om er zeker van te zijn dat alle nieuwe klanten via de Nintendo-actie ook daadwerkelijk aan de actievoorwaarden voldoen, moeten wij een controle uitvoeren. Omdat klanten tot en met 31 januari op kunnen zeggen, kunnen we de controle pas in februari uitvoeren.
De controle is inmiddels uitgevoerd en de Nintendo’s liggen bij het verzendhuis. Met TNT is afgesproken dat in week 8, dus uiterlijk 20 februari, de Nintendo’s afgeleverd worden.
Nog hooguit twee weekjes wachten dus en dan ontvangt u de Nintendo.
Met vriendelijke groet,
Agis Zorgverzekeringen
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u mailen naar [email protected]
Uiteraard krijgen jullie het beloofde welkomstcadeau van Agis!
Om er zeker van te zijn dat alle nieuwe klanten via de Nintendo-actie ook daadwerkelijk aan de actievoorwaarden voldoen, moeten wij een controle uitvoeren. Omdat klanten tot en met 31 januari op kunnen zeggen, kunnen we de controle pas in februari uitvoeren.
De controle is inmiddels uitgevoerd en de Nintendo’s liggen bij het verzendhuis. Met TNT is afgesproken dat in week 8, dus uiterlijk 20 februari, de Nintendo’s afgeleverd worden.
Nog hooguit twee weekjes wachten dus en dan ontvangt u de Nintendo.
Met vriendelijke groet,
Agis Zorgverzekeringen
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u mailen naar [email protected]
-
Hoewel Agis hier wel reageert, getuigt dergelijk gedrag van weinig respect voor een nieuwe verzekerde: van de administratieve uitvoering bij zo'n groot bedrijf mogen we toch meer verwachten.
Mag ik de Agisklanten eens vragen: hebben jullie de officiele polisvoorwaarden ontvangen tegelijk met de polis? En was de polis snel in huis? Hoe deskundig is de Klantenservice?
Staat er in de polis dat Agis de service van een internetarts aanbiedt? (mooie service trouwens, vooral goed voor de second opinion).
Mag ik de Agisklanten eens vragen: hebben jullie de officiele polisvoorwaarden ontvangen tegelijk met de polis? En was de polis snel in huis? Hoe deskundig is de Klantenservice?
Staat er in de polis dat Agis de service van een internetarts aanbiedt? (mooie service trouwens, vooral goed voor de second opinion).
Mathilde, dat alles was prima voorelkaar, duidelijk en snel.
Het ging me alleen even over het cadeautje. Ik ben blij met de reactie van Agis zelf en vertrouw nu op een goede afhandeling.
Het ging me alleen even over het cadeautje. Ik ben blij met de reactie van Agis zelf en vertrouw nu op een goede afhandeling.
Heeft iemand 'm al ontvangen?
Ik nog niet... nog 4 dagen!
Ik nog niet... nog 4 dagen!
Nee, ik heb hem ook nog niet ontvangen! Service/info is wel knap beroerd! Inderdaad nog 4 dagen!
He Remco... wat ga jij doen als je hem de 20e nog niet hebt ontvangen? Agis draait er enorm omheen. Eerst zeggen ze dat het komt na de eerste betaling, dan weer de eerste week van februari en nu beweert iemand van Agis op deze site dat ze de 20e binnen zijn. Eerst zien, dan geloven! Zeer slechte service van Agis!
Zijn er uberhaupt mensen die hem al ontvangen hebben???
Zijn er uberhaupt mensen die hem al ontvangen hebben???
MiFem, ik denk wel dat hij komt hoor, het zal wel op het laatste nippertje zijn .
Ik hoop het wel want mijn zoontje zeurt de oren van mijn kop af haha
Ik hoop het wel want mijn zoontje zeurt de oren van mijn kop af haha
De postbode is net langs geweest en heeft de Nintendo DS netjes afgeleverd. Het is een mooie zilverkleurige, Agis heeft netjes woord gehouden dus.
He Remco, volgens mij zit jij meer op die Nintendo te wachten als je zoontje! Of niet soms?!