Beste mensen,
Ik heb een tijdje geleden zo stom als ik ben een sms chat gehad met iemand van het nummer 3839. Nou probeer ik erachter te komen hoe je hiermee kan stoppen. Maar ik heb nog geen definitieve manier gevonden. Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben en mij kunnen helpen met afmelden?
MvG
Rick
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SMS van 3839
-
Chanmaster
Re: SMS van 3839
Ga naar deze link en zet het gewoon stop.
http://www.smsdienstregister.nl/smsdien ... orm=zoeken
Succes.
http://www.smsdienstregister.nl/smsdien ... orm=zoeken
Succes.
Beste chanmaster,
daar ligt ook mijn probleem. Op zie site is alleen een verwijzing te vinden naar de site van 3010 sms dienst. Nou heb ik dus dat nummer gebeld, maar omdat het geen abonnement is kan ik het niet uitzetten.
Het schijnt zon eenmalige dienst te zijn maar weet jij of iemand anders hoeveel sms'jes ze nog kunnen sturen na mijn laatste bericht?
MvG, Dragoni
daar ligt ook mijn probleem. Op zie site is alleen een verwijzing te vinden naar de site van 3010 sms dienst. Nou heb ik dus dat nummer gebeld, maar omdat het geen abonnement is kan ik het niet uitzetten.
Het schijnt zon eenmalige dienst te zijn maar weet jij of iemand anders hoeveel sms'jes ze nog kunnen sturen na mijn laatste bericht?
MvG, Dragoni
-
Chanmaster
-
frenkievee
Martijn25: vul de naam eens in op wieowie.nl . Deze site zoekt in verschillende andere sites (zoals Google, Hyves, myspace, etc) naar de naam. Voor iemand van 19 is er schrikbarend weinig te vinden.
Probeer ook eens je eigen naam en vergelijk en trek dan je eigen conclusie!
sucess, frenkievee
Probeer ook eens je eigen naam en vergelijk en trek dan je eigen conclusie!
sucess, frenkievee