LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garantie Seats & sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
ketelbinkie1
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2009 12:19

Garantie Seats & sofas

Ongelezen bericht door ketelbinkie1 »

vv
Laatst gewijzigd door ketelbinkie1 op 17 feb 2009 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Garantie Seats & sofas

Ongelezen bericht door D1RK »

Heeft U de bank ooit zelf opgehaald?

Dan mag dit soms, maar als zij bezorgden wat ik vermoede, dan moeten ze het ook halen of bij Uw thuis repareren.
Meestal is het maar weinig.

Zelf een relaxbank elders gekocht en die werd ook bezorgd en ze namen alle verpakking gelijk mee, en anders had ik het echt geen 3 jaren voor garantie bewaard.

Maar Seats & Sofas staat erg matig bekend op dit forum.
Kijk eerst een zelf of je verschil ziet met de goede want een niet goed afstelde vergrendeling zou kunnen, ik moest eerste dagen wegens het nog stugge leder ook harder duwen dan in Showroom.
De elektrische werkt perfect maar de handbediende, gaat soms wat zwaarder.

Ik heb dus 2 verschillende gekocht wegens oude schoonmoeder, maar achteraf had ik liever €200,- extra betaald omdat je hoewel langzamer deze wel in elke tussenstand kan laten staan.

Ook ik moest de eerste dagen wel eens 2x rammen en nu gaat het beter.
Als je de bank achterover kantelde zie je het systeem beter en kun je het meestal zelf de grendel die het vast zette iets verplaatsen, enkele millimeters is al voldoende.

Dus voor je kosten maakt...?

ketelbinkie1
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2009 12:19

Re: Garantie Seats & sofas

Ongelezen bericht door ketelbinkie1 »

vv
Laatst gewijzigd door ketelbinkie1 op 17 feb 2009 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.

peter82
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 dec 2007 22:24

Re: Garantie Seats & sofas

Ongelezen bericht door peter82 »

je kan ook een servicemonteur vasn hun laten komen kost je 50 euro voorrijkosten maar dan repareren ze hem bij je thuis dus je probleem opgelost lijkt me. btw je had kunnen weten als je daar wat koop dat ze met de cash & carry formule werken. je moet altijd zelf op halen of een EXTERn bedrijf bezorgd je bank voor extra ;)

50 euro is nog steeds voordeliger dan de 150 die je noemt

ketelbinkie1
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2009 12:19

Re: Garantie Seats & sofas

Ongelezen bericht door ketelbinkie1 »

vv
Laatst gewijzigd door ketelbinkie1 op 17 feb 2009 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.

meubelklaas
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 jan 2009 19:01

Re: Garantie Seats & sofas

Ongelezen bericht door meubelklaas »

Seats and Sofas is ook niet bepaald mijn bedrijf, maar bij afbraakprijzen is het logisch dat de service een stuk beperkter is. Bezorgen tot aan de begane grond is helaas ook vaak noodzakelijk in verband met allerlei idiote regelgeving over tillen e.d.. Bij een 3+2 zits bank van 500 euro is het logisch dat er een garantie "af winkel" geldt, bij een bankstel van 3500 euro ligt dat wat anders.

ketelbinkie1
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2009 12:19

Re: Garantie Seats & sofas

Ongelezen bericht door ketelbinkie1 »

seats&sofas heeft mijn klacht tot tevredenheid afgewerkt
met vr.gr ketelbinkie1

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Garantie Seats & sofas

Ongelezen bericht door D1RK »

Dus zo slecht is het ook weer niet, gelukkig....!

Hobbit
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jan 2009 21:16

Re: Garantie Seats & sofas

Ongelezen bericht door Hobbit »

Garantie? Tot aan de deur ja!

Ps het is toch bezopen dat wanneer je bankstel niet goed is dat je het zelf moet terug brengen of anders dat er een servicemonteur bij je thuis komt en daarvoor moet betalen, maar ja Cash & Carry formule?!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Garantie Seats & sofas

Ongelezen bericht door sjoegel »

Naar ik nu zie is seats en sofas niet aangesloten bij de CBW mensen pas op !!

Gesloten