Ongeloofelijk,het is echt gebeurd:1 dag voor het verstrijken van het termijn,van 3 maanden na het vonnis,is dexia in hoger beroep gegeaan!
Een nachtmerrie die maar niet ophoudt!
We hebben geen keus ,we moeten door vechten,maar ook komen er weer nieuwe proceskosten.
Ik weet niet of het ons lukt om vol te houden,maar momenteel zit ik er helemaal doorheen.
Wanneer houd het op? Dit is nu net wat ze willen,dat mensen het bijltje erbij neer gooien,ik hoop dat we het met ons gezin vol kunnen houden,maar het is mensonterend,al die jaren !
gr avb
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ongeloofelijk !
Re: ongeloofelijk !
Ik kan erg verdrietig worden als ik dit soort berrichten lees, ook ons gezin heeft er jaren onder geleden ,wij hebben ook nog maar pas ons geld terrug en dat terwijl het vonnis ook al op 23 sept. 2008 was . wij hopen dat jullie met jullie gezin er ook spoedig een punt achter kunnen zetten en verder gaan met jullie leven. groetjes en hou je taai
Leasebanken zijn synoniem voor Schandaalbanken, het is diep en diep treurig hoe er met de gedupeerden in de nederlandse samenleving wordt omgesprongen.
Bedankt voor de lieve ondersteuning,
Als jullie in september het vonnis gehoord hebben,3 maanden tijd voor dexia om in hoger beroep te gaan. Hebben ze dat ook gedaan?
Want jullie schreven dat jullie nu het geld hebben en mogen houden.Dus heeft dexia zijn eigen terug getrokken of is er wel een nieuw vonnis geweest.ben zeer benieuwd of dat er nog hoop is.
Daarbij wij hebben de advocaten alleen maar kunnen betalen van het voorlopig geld wat we gekregen hebben,als dat nu direkt terug moet staan we met ons gezin meteen heel veel in de min,en dat in deze tijd.
gr avb
Als jullie in september het vonnis gehoord hebben,3 maanden tijd voor dexia om in hoger beroep te gaan. Hebben ze dat ook gedaan?
Want jullie schreven dat jullie nu het geld hebben en mogen houden.Dus heeft dexia zijn eigen terug getrokken of is er wel een nieuw vonnis geweest.ben zeer benieuwd of dat er nog hoop is.
Daarbij wij hebben de advocaten alleen maar kunnen betalen van het voorlopig geld wat we gekregen hebben,als dat nu direkt terug moet staan we met ons gezin meteen heel veel in de min,en dat in deze tijd.
gr avb
sorry maar volgens mij is elk verhaal weer verschillend, ik denk dat onze advocaat gewoon de drie maand afgewacht heeft en daarna pas uitbetaald heeft. wij hadden beide meegetekend maar we waren hele maal verkeerd voorgelicht! dit hebben we zelf ook allemaal verteld tegen de rechter. groeten en houd moet, wij kunnen het nu nog bijna niet geloven en durven het geld ook nog niet uit te geven....