LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Siemens TK65001 - surpresso S50 via wehkamp

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Simon koel

Siemens TK65001 - surpresso S50 via wehkamp

Ongelezen bericht door Simon koel »

Ik heb begin januari via wehkamp een Siemens TK65001 surpresso aangeschaft na lang wikken en wegen gezien al mijn keuken apparatuur van siemens is heb ik goede ervaring met het merk.
Echter na 1 week gebruik van mijn nieuwe aanwinst bleef het display van het apparaat branden en heb hem teruggestuurd via wehkamp.
Ik had ook direct met siemens kontakt kunnen opnemen echter had ik vertrouwen in de service van wehkamp.

Het toestel werd keurig opgehaald op 16 januari en had er vertrouwen in dat het probleem snel opgelost zal worden.
Na 1 week kreeg ik keurig een brief van wehkamp dat mijn espresso apparaat in behandeling is bij de reperateur en dat ik na 3 weken me apparaat weer terug zal krijgen, echter na 4 weken had ik nog niets vernomen van wehkamp wat de status was van de koffie apparaat na enkele telefoontjes kreeg ik te horen dat het apparaat gemaakt was en onderweg was naar mijn huis.

Aanstaande maandag was het zover ik kreeg me espresso apparaat terug en kon eindelijk weer lekkere koffie maken maar mijn vreugde was van korte duur.
Na het uitpakken van het apparaat kwam ik tot de conclusie dat de doos waar het apparaat in zat helemaal onder de koffie prut zat daarnaast was tevens het lekbakje ontwricht en zaten de bedieningsknopen scheef op het apparaat.
Tijdens het lezen van de reparatie rapport zag ik dat de machine pas 2 februari was verstuurd naar siemens en 1 week later terug was bij ecare.
Ik heb gelijk wehkamp gebeld met de klacht deze verwees me door naar ecare die de reparaties doet voor wehkamp. Toen ik belde met ecare verwees deze me terug naar wehkamp uiteindelijk wordt de machine vandaag weer opgehaald voor reparatie.

Ik heb ontzettend de balen erin dat na reparatie het apparaat in zo een slechte staat is terugbezorgd dat ik geen vertrouwen meer heb in het apparaat en service van ecare of siemens.
Gezien het garantie denk ik dat de scheve knoppen vanaf siemens al niet goed op het apparaat is gezet tijdens het wisselen van het display.

Mijn vraag is wat kan ik doen om mijn recht te halen ik heb maar 1 week kunnen genieten van een lekkere bak koffie. En 5weken moeten wachten voor hij terug kwam waarna hij vandaag weer naar de reparateur gaat en misschien weer 4 weken onderweg is, gelukkig heb ik me oude koffiezet apparaat nog.

Even alles op een rijtje
-1 week kunnen genieten van het apparaat
-Ik heb het apparaat keurig weer ingepakt in de orginele doos
-5 weken moeten wachten voor hij terug was
-het ontvangen apparaat in zo slechte staat terug gehad dat ik geen vertrouwen heb in het produkt.
-knoppen er scheef op lekbak ontwricht en doos helemaal onder de koffie prut.
-Vanaf vandaag misschien weer 5 weken weg voor reparatie.

Ik weet niet waar het fout is gegaan maar ik denk bij beide partijen zowel siemens als wehkamp, wehkamp voor de lange service traject en siemens voor het slecht repareren van het apparaat of men heeft met mijn apparaat tijdens transport gegooid maar dat verklaart nog niet waarom de knoppen er scheef op zitten.

Kan iemand mijn advies geven wat ik moet doen.

Volgens mijn hoort deze onder garantie :?

D1RK

Re: Siemens TK65001 - surpresso S50 via wehkamp

Ongelezen bericht door D1RK »

Maak een foto tijdens uitpakken als bewijs en wacht af, juist met foto mailen geeft meer hulp van deze winkel dan zomaar klagen!

Niet bellen maar mailen want U heeft dan bewijs van gegeven antwoorden en beloftes.

Simon koel

Re: Siemens TK65001 - surpresso S50 via wehkamp

Ongelezen bericht door Simon koel »

Oke even het volgende,

Ik heb uit wanhoop iemand gemaild binnen wehkamp die ook hier op het forum voor sommige mensen de problemen heeft opgelost mbt wehkamp.

Deze persoon heeft in 1 week tijd mijn probleem voorgelegd aan de klantenservice van wehkamp en ervoor gezorgd dat ik een nieuwe koffie apparaat heb gekregen binnen 1 week.

Ik wil de heer Hendriksen en wehkamp bedanken voor de snelle response en service voor het oplossen van mijn probleem mbt het koffie apparaat.

Nogmaals Bedankt :wink:

Gesloten